Echt heel mooi de mooiste arabier die ik heb gezien

Enne mensen die een mooiere weten laat maar zien die foto want volgensmij bestaat er geen mooiere

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tweety_be schreef:Hier 2 foto's van 100% volbloed arabieren die sabino zijn:
Merrie WA Outrageous
Dancie schreef:ik heb het niet bedaalt deze pony is trouwens 9 keer verkocht in de handel omdat ze dachten dat ze het veulen zou afstoten en wie het niet gelooft heeft gewoon pech ik heb het van de eigenaar dus ja
ik heb gehoord dat het bedrag van zijn zaad hierheen 1565 euro was
Dancie schreef:ik heb het niet bedaalt deze pony is trouwens 9 keer verkocht in de handel omdat ze dachten dat ze het veulen zou afstoten en wie het niet gelooft heeft gewoon pech ik heb het van de eigenaar dus ja
Citaat:ik heb het niet bedaalt deze pony is trouwens 9 keer verkocht in de handel omdat ze dachten dat ze het veulen zou afstoten en wie het niet gelooft heeft gewoon pech ik heb het van de eigenaar dus ja
horseranch schreef:Dancie schreef:ik heb het niet bedaalt deze pony is trouwens 9 keer verkocht in de handel omdat ze dachten dat ze het veulen zou afstoten en wie het niet gelooft heeft gewoon pech ik heb het van de eigenaar dus ja
Sneu dat je dit zelf wilt geloven.![]()
Weet je wel over wie dit gaat ??? Bekijk je profiel eens goed, volgens mij is het daar een NF ruintje hahahah (zelfde aftekeningen)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dancie schreef:nee ik heb info bij de vorige eigenaar gevraagd die zei dat en of het waar is weet ik niet ik hoorde het en heb het van meerdere mensen gehoord ik noem zelf allebei die paarden nf omdat ik hem er het meeste op vind lijken als ik nrps zeg dan gaat iedereen zeiken dat het geen pony met arbierbloed kan zijn maarja het zal wel ik heb het van de vorige eigenaar en maakt mij niet uit ik wist niet dat die zo duur zou zijn anders zou ik het niet geloven nu ik weet dat die magnum psyche zoveel waard is geloof ik het niet maar ik zit niet in het arabieren systeem dus hoe kan ik het dan weten dat dat een goede dekhengst is enzo
Dancie schreef:nee ik heb info bij de vorige eigenaar gevraagd die zei dat en of het waar is weet ik niet ik hoorde het en heb het van meerdere mensen gehoord ik noem zelf allebei die paarden nf omdat ik hem er het meeste op vind lijken als ik nrps zeg dan gaat iedereen zeiken dat het geen pony met arbierbloed kan zijn maarja het zal wel ik heb het van de vorige eigenaar en maakt mij niet uit ik wist niet dat die zo duur zou zijn anders zou ik het niet geloven nu ik weet dat die magnum psyche zoveel waard is geloof ik het niet maar ik zit niet in het arabieren systeem dus hoe kan ik het dan weten dat dat een goede dekhengst is enzo