Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MirandaFuego schreef:set_elkol schreef:Haha toen ie Set zag..Ik heb nog nooit zo'n verbaasd paard gezien hahaha, we hadden hun echt moeten filmen of fotograferen
Als ik niet net uit bed was gestrompeld en in mijn pyama over straat liep had ik daar vast wel aan gedacht.![]()
Het lastige van piknik is wel dat als je moet poepen je nergens heen kan.
MirandaFuego schreef:set_elkol schreef:Haha toen ie Set zag..Ik heb nog nooit zo'n verbaasd paard gezien hahaha, we hadden hun echt moeten filmen of fotograferen
Als ik niet net uit bed was gestrompeld en in mijn pyama over straat liep had ik daar vast wel aan gedacht.![]()
Het lastige van piknik is wel dat als je moet poepen je nergens heen kan.
Sieltjuh schreef:Meis, je moet het vooral voor jezelf doen en niet voor een ander
MirandaFuego schreef:Het lastige van piknik is wel dat als je moet poepen je nergens heen kan.
Tammy_ schreef:Kitty maakt wel heeeel smakelijk uitziende taartenAls we weer een keer gaan meeten, zorg jij dan voor het gebak?
Maak ik wel aanmaaklimonade, daar ben ik heel goed in
missfcdb schreef:Mijn schoonzus heeft ook glute en die haalt al haar spullen in belgie. Daar hebben ze allemaal lekkeren glutten vrije dingen. Zoals taart, vers brood en noem maar op. Alleen die prijzen pff. Gelukkig voor haar is dat wel goedte eten. Als je hier wel eens in de supermarkt kijkt heb ik echt medelijde.