zeg maar 3 dubbele handen ofzo. in de winter heeft ze uiteraard meer nodig dan in de zomer. In juli/augustus was ze mooi vol, nu in september valt ze al weer wat terug dus ik doe het op het oog/op gevoel. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
zeg maar 3 dubbele handen ofzo. in de winter heeft ze uiteraard meer nodig dan in de zomer. In juli/augustus was ze mooi vol, nu in september valt ze al weer wat terug dus ik doe het op het oog/op gevoel. 
):
Autovoetbal! Niks gewonnen, maar het was supergaaf!
daar heeft ze zeker weten meer spieren, duidelijk te zien in billen, hals. maar ook buikje en schouders zijn mooi. Maar ze is nooit veel te mager geweest ofzo.
Was de enige vrouw die meedeed, uiteraard in een knalroze auto
Zal wel even proberen een filmpje te uploaden!
Maar superhappy!
beetje zelfreflectie
Ik voel en kijk meestal gewoon kritisch.
ze krijgen een paar handen door de brok heen voor de lekker hier.
kon niet bij mar blijven...
Remoyo is vanmiddag gecastreerd maar Jassmir heeft een zakbreukje dus die gaat binnenkort naar de kliniek om daar gecastreerd te worden. De DA zei dat het niet vaak voorkomt, en wij wisten het ook niet, hadden natuurlijk wel gevoeld of beide ballen waren ingedaald. Remoyo is natuurlijk door ons gefokt en door deze DA ook nagekeken toen hij één dag oud was, o.a. ook op een zakbreuk. Baal er wel een beetje van want had gehoopt dat het nu lekker achter de rug was maar ben wel blij dat Remoyo wel gecastreerd is, want die had er het meeste last van. 

Ik las dat zijn vader wel naar Aken gaat, ben benieuwd of ik die nog even kan volgen via de livestream.