Stoffenmarkt viel tegen had eigenlijk gehoopt op meer fourniturenkraampjes maar dat viel tegen Heb dus nog niks gevonden wat eronder past
Mijn projectje heb het even een beetje in de vorm gelegd moet hem nog aan elkaar naaien en de achterkant afwerken, maar moet eerst nog wat moois vinden voor eronder. Wilde eigenlijk beige franjeband, maar aangezien dit weer nergens te vinden is..zucht..
Ik lig er ff uit moet weer eens verder aan een halster
melanie_h
Geplaatst: 08-11-12 09:42
Het schijnt op de foto eigenlijk heel goudachtig maar dat is het absoluut niet, het is meer zandkleurig En heb ondertussen ook het internet wat afgestruind en wat leuks gevonden voor eronder, hopelijk word het snel geleverd dan kan ik weer verder. Ondertussen natuurlijk weer nog meer mooi sierband aan mijn vingers blijven plakken
hallo iedereen. ik ben vandaag heel hatelijk even niet naar stage geweest gezien de omstandigheden dat ik 8 uur werk voor jan ... heb gedaan. dus ben ik ook maar weer eens met showtuig bezig gegaan.
dit keer een wat groter halster voor bijv een fries.
Ga toch maar hier bestellen denk ik, de zaak waar ik t sierband wilde halen roept al een maand t komt volgende week binnen Waar kopen jullie je nylonband? Ook op inet?
@ sieltje, dat is paars:P. niet erg duidelijk maar wel erg donker. hoeveel van dat witte band heb je nodig? ik wil het wel een keer voor je mee nemen stuur het je zo op.
Ow das lief van je! Maar nu nog maar ff niet hoor. Heb beetje veel kosten gemaakt laatste tijd en heb teveel band nog liggen (auto moest nieuwe bandjes hebben )
Hallo allemaal ^^ ik ben druk in de weer met mijn 2 showhalsters en borstuig wat nog steeds in aanmaak is. Echter vind ik dat mijn borsttuig wel erg kaal blijft en mijn halsters ook wel wat erbij mogen. Nou zag ik op een site een aantal dingen maar helaas verkopen die alleen grootschalig aan winkels. En tot nu toe heb ik hier in de buurt niks kunnen vinden. Dus weet iemand een online winkel waar ze verschillende type banden verkopen zoals Flosjesband, Paspelband en nylon banden? dat laatste is misschien leuk voor iets in de toekomst van het zelfmaken van halsters ^^ ik heb er een heerlijke hobby bij echt handig als ik weer eens niet me stoel uit kan komen.
edit zie hier net een site boven staan ^^ gelijk maar even kijken.
ik ben ondertussen ook weer druk bezig geweest! ik heb een wat oudere foto. onderhand zitten de gespen al aan het hoofdstel en is deze aan de achterkant al helemaal afgewerkt.
1 is inderdaad 1 meter. Het wordt gewoon aan elkaar geleverd.
mooie creaties heb ik weer voorbij zoen komen. Ik heb ook weer wat nieuwe, maar geen foto's nog. Bokt ligt de laatste tijd bij mij een beetje stil, vandaar weinig reactie van mij.