Op Pirouette blijf ik mooi met zwart, bruin staat niet bij haar. Spierwitte zilverschimmel met nog zwarte manen, dan staat zwart juist erg chique! Bij Amerika is het wel mooi, voor haar heb ik een zadel en hoofdstel precies in de kleur bruin van haar vliegenschimmel-stipjes
roxiie
Geplaatst: 05-09-11 22:53
Hmm ik ben benieuwd, dus als jullie ergens een foto vinden
Zo! Genoeg spullen dus! Ik ga zondag naar horse event! Hoe kan ik je herkennen?
BabiiVeeraa
Geplaatst: 08-09-11 18:28
Zondag ben ik er helaas niet Alleen vrijdag en zaterdag. Op zondag staat Renee (ook weleens in dit topic geweest) met haar merrie Soraya in de knuffelbox. Verder zijn er geen boxen aanwezig, en mijn veulentje kan niet een hele dag op de trailer staan, dus dan blijven mijn paardjes thuis. Misschien dat ik alsnog zelf ga, maar dat is nog niet zeker
Mag ik iets anders vragen? Hoe lang zijn jullie zelf en hoe hoog is jullie va? Ik vind het namelijk een super leuk ras, maar ben bang dat ik er een beetje te lang voor ben. Ik ben zelf 1.80 m (ik ben overigens niet heel zwaar, rond de 65 kg). Wat denken jullie?
Hee Jo! In dat geval ligt het er denk ik vooral aan hoe het paard gebouwd is en hoe jij zelf geboiwd bent. Ik ben zelf 1.69 en rij paarden van 1.46 tot 1.80, waaronder voornamelijk arabieren (1.46 tot 1.61). Ik heb een relatief kort bovenlijf en voor mijn lengte ontzettend lange benen, waardoor ik niet snel 'boven het paard uitsteek'. Mijn moeder heeft hetzelfde lichaam maar is iets langer (1.76) en zij rijd voornamelijk met haar merrietje van 1.54. Dit gaat prima en ziet er ook nog gewoon netjes uit
ik ben 172 en rijd op pony's van 146, nu heb ik ook lange benen en een kort bovenlijf, en weeg ook ong 65 kg, ik rijd / reed ook paarden van 180 das staat ook maar ik vind dat het op dahyeemah ook prima kan. dah zal zo'n 156 zijn? en nog echt puppie ze zal nog wel wat uitzwaren
Hier thuis is het nu even minder. Vanmorgen hebben we een pensionpaardje bij ons moeten laten inslapen. Ondanks dat mijn ouders al ver voor mijn geboorte paarden hadden, heb ik zoiets (gelukkig) nog nooit bewust meegemaakt. Best heavy
Rije
Hoofd Bezwaarcommissie
Geplaatst: 17-09-11 15:47
Ja da's zeker moeilijk Vera
Heb op HE een superduur (...ehm superMOOI bedoel ik...) dekje gekocht :
EN EN EN EN EN: Mijn Lipica's opgehaald, wat de set min of meer compleet maakt (het bijpassende bruine zadel komt wel als mijn schip met geld binnenkomt ):
Mijn av is 1.50 en ik ben 1.63, past zo mooi als wat!!
Calimero_
Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-11 09:14
Het is weer rustig hier.. Was nog vergeten te melden.. Vorig weekend weer wedstrijd gehad. Eerste proef ging vreselijk,ik had geen zweep bij me en dat wist ie. Ik kreeg hem echt niet vooruit! Tweede proef een zweepje van iemand geleend en toen ging het een stuk beter! 186 en 2de prijs! Teller staat nu dus op L1+3