Mooi dat het allemaal gaat samen matchen! June zal blinken!! Nu nog een borstriem met diezelfde concho in het midden staat ook stoer bij de reiners!

Moet zeggen dat de BM knapper en knapper worden en zeker de showuitvoering!
Ik ken dat ik zit ook soms maanden af te schuimen voor iets dat ik zeg die is wow!!
mvg Glenn
. Volgens mij had je wel eens een foto geplaatst. Waren ze niet met ferrules?? Daar ga ik ook nog eens op loeren......dan met sterrenconchos
. Heb recent een waanzinnig Dale Chavez hoofdstel weten te scoren wat een perfecte match met June der BM zadel zou zijn. Op hoofdstel en zadel zitten nl. dezelfde conchos!!
Inmiddels heb ik hem flink geolied (om leerkleur zelfde te krijgen als het zadel) en zojuist het zilver in badje soda gedaan en hoofdstel weer in elkaar gezet. En voila zie hier het matching resultaat...wat nog beter is dan verwacht

. Met deze komplete zet heb ik echt zo ontzettend veel mazzel gehad. Beide stonden hier te koop op bokt. En dat zadel was precies zoals ik het hebben wilde...wilde het liefst rawhide knop, diamant tooling, donkere zitting en zo'n cheyenne roll (zilverrand), ook was het het model wat ik zocht. Voor het zadel moest ik ff in de auto springen en naar Apeldoorn, maar dat hadden we er graag voor over.
En dat Dale Chavez hoofdstel, ook al zo mooi! Ben inderdaad ook benieuwd hoe het gaat staan.