haha ik hoop dat ik ook snel weer mag beginnen, maar geduld is misschien wel het beste medicijn dus we gaan niet te snel en doen rustig aan! ben nog wel erg benieuwd naar het stukje haha
ja ik wacht ook nog op het stukje om het in te scannen. haha
ecyoj
Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-10 14:54
katjen schreef:
ik heb laaste een 2jarige merrie gekocht van Chantal`s Alcazar. Volle zus van de ruin die er op staat. Ze heet Gerda`s Kathka. Stond toen inderaad voor weinig op internet
is dat bij de oude renbaan?
katjen
Geplaatst: 15-05-10 01:23
ecyoj schreef:
katjen schreef:
ik heb laaste een 2jarige merrie gekocht van Chantal`s Alcazar. Volle zus van de ruin die er op staat. Ze heet Gerda`s Kathka. Stond toen inderaad voor weinig op internet
is dat bij de oude renbaan?
Er heeft daar wel 2 jaar terug een baan gelegen
shay
Geplaatst: 18-05-10 10:22
ik moet even heeeel hard opzoek nu naar dat stukje... ik weet toch niet meer waar ik het gelaten heb (Schaam Schaam...) ik ga me best doen
nee alcazar staat al erg lang op stal `t spoorzicht.
Bashful
Geplaatst: 05-06-10 19:52
Hallo Joyce,
Ik heb het hengstje Gerda's Mohito ( roepnaam: Bashful) Geboorte datum: 26 mei 2007 Geslacht: Hengst Gek op: wortels, musli, buitenwandelen en gras Een hekel aan: DOUCHE ! Het gaat erg goed met hem ! Hij is erg lief en ook erg mooi geworden. Toen ik hem kocht was hij heeeel erg mager en schuw maar hij is helemaal bijgekomen en hinnekt naar me als ik naar hem toeloop of zijn naam roep. Ik heb momenten gehad dat ik in huilen uitbarste en het allemaal niet meer wist (in het begin) omdat hij zo bang was maar het is allemaal meer dan goed gekomen en we zijn nu echt maatjes voor het leven ik ga met hem als het lekker weer is altijd een stukje door de bossen lopen dan geniet hij echt helemaal !! dan is hij zo blij dat als hij weet dat we terug gaan dat hij heel boos gaat kijken en gaat tegen stribbelen hahahah het is echt een pony ben karakter ! De trainers hebben het nog moeilijk met hem gehad haha. Zij zijn al vanaf februari bezig hem zadelmak te maken en nou eindelijk na 4 maanden heeft hij de strijd opgegeven. Ik ga er volgende week voor het eerst zelf op (vind het wel spannend hoor ) Hij word in de western stijl getraint wat erg goed gaat ! Hij begint al heel mooi en nagevelijk te lopen en heeft al zijn eerste stop gemaakt tussen de dubbele lijnen en is nu (wel na 4 maanden pas) heel goed te rijden.
Nog even een foto'tje
Dit is hem in januari.
Hier wastie lekker aan het dolle.
Hier is hij helmaal opgeknapt hij is lekker door zijn vacht heen, flink aangekomen en begint al lekker wat bespiering te krijgen
Wat fijn om te horen dat hij zo goed terrecht is gekomen. En wat is hij mooi geworden zeg!!!! heel veel geluk met hem maar dat kom zo te lezen helemaal goed!
Hey wat leuk zeg. Ben blij dat ie zo goed terecht is gekomen!!!!!
MirandaMalik
Geplaatst: 23-06-10 15:01
Owhjeetje ik zie dit topic nu pas! Natuurlijk heb ik er ook één! Heb hem inmiddels al 5 jaar, hij is geboren op 8 januari 2002, stond toen ik hem kocht (hij was toen 3 en nog hengst) samen met Darco op stal, zijn halfbroer! Officieel heet hij Parcifal, maar ik noem hem El Fuego. Pappa Chantal's Alcâzar, mammie Anjelka. Wij rijden recreatie en verder heeft hij een lui leventje.. Hier zie je mijn laatste topic; http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=53&t=1312448
heyyy Leuk jo zo zijn er toch nog best veel mensen die een nakomling hebben rondlopen. wat leuk!!! En hij ziet er erg goed uit zeg! ik heb hem wel als veulen gekend mooi paard geworden
MirandaMalik
Geplaatst: 23-06-10 17:56
ecyoj schreef:
ja helaas wel hahahaha. nou ja beter grijs dan kaal.
ja hij ziet er super uit!!!. Ik heb m nooit als veulen gekend wel van foto's natuurlijk.
Ik ken hem ook niet vanaf veulen, (jammer genoeg) heb nog wel eens foto's aan Gerda gevraagt, maar die wist er ook geen end meer aan met al die veulens... Maareh, kaal is idd wel weer een stapje erger, whaha! (Heb een paar weken terug mijn man's hoofd geschoren, die had al 18 jaar lang haar!)