Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Midasje schreef:Naar mijn idee wordt er wel degelijk "gewerkt"aan een dish, het staat toch mooier wordt gezegt ik vindt het niet mooi mijn merrie heeft het namelijk ook niet.
Maar wat ik bedoel is dat er in de JAREN zo geprutst is met dit ras dat er soms gewoon een "foutje" uitkomt.
....ze hebben bij de geboorte net eventjes TE hard met die lodenpijp op het nog natte veulentje d'r neus gemept!En dan krijg je dit!
.
Midasje schreef:Ik houd eigelijk helemaal niet van die fijne arabiertjes, vindt de wat vollere mooi
bterlaan schreef:Missfcdb ben je nu serieus, dat je dat met die loden pijp gelooft? Dat hoort bij de standaardgrappen van de arabierenfokker!
detour schreef:Midasje schreef:Ik houd eigelijk helemaal niet van die fijne arabiertjes, vindt de wat vollere mooi
Ik ook! Hier loopt een voller type, sportpaardje, 1.56, 5, vrij rechte neus, die super kan lopen en springen, met een vrij normaal karakter. is van Oostervelds Marzas. Superdier.
Midasje schreef:detour schreef:
Ik ook! Hier loopt een voller type, sportpaardje, 1.56, 5, vrij rechte neus, die super kan lopen en springen, met een vrij normaal karakter. is van Oostervelds Marzas. Superdier.
Ja vindt dat type ook erg mooi heb je mss een fotootje?
missfcdb schreef:Midasje ik vondt ook niet dat echt een grap is.
Die genen bracht het zo naar voren.
Als iemand bloed sireus is ga je echt niet vragen van is het grapje.
Als blikken konden doode dan had ik daar toen wel gelegen zo sireus was dat.
En nee nu weet ik dat het een grap was.
Als je niks had gezegt had ik het nog steeds geloofd.
missfcdb schreef:Midasje ik vondt ook niet dat echt een grap is.
Die genen bracht het zo naar voren.
Als iemand bloed sireus is ga je echt niet vragen van is het grapje.
Als blikken konden doode dan had ik daar toen wel gelegen zo sireus was dat.
En nee nu weet ik dat het een grap was.
Als je niks had gezegt had ik het nog steeds geloofd.
.....