En 't is een prachtig beestje om te zien, hoe dan ook!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xjudithx schreef:Misschien is het probleem dat je heb bij het arabische volbloeden topic gepost hebt, als je het ergens anders had geplaatst had je waarschijnlijk minder van dit soort reacties gehad...?
xjudithx schreef:Misschien is het probleem dat je heb bij het arabische volbloeden topic gepost hebt, als je het ergens anders had geplaatst had je waarschijnlijk minder van dit soort reacties gehad...?
Citaat:ondanks dat ik zelf helemaal lijp ben van het Arabisch Volbloed ras ben ik het voor 100% eens met bovenstaande reactie!
Het zijn ALTIJD dezelfde mensen die topics weten te verzieken!! Ik weet dat het moeilijk is voor jullie: Grow up stelletje kleuters!
sherif schreef:xjudithx schreef:Misschien is het probleem dat je heb bij het arabische volbloeden topic gepost hebt, als je het ergens anders had geplaatst had je waarschijnlijk minder van dit soort reacties gehad...?
ondanks dat ik zelf helemaal lijp ben van het Arabisch Volbloed ras ben ik het voor 100% eens met bovenstaande reactie!![]()
Het zijn ALTIJD dezelfde mensen die topics weten te verzieken!! Ik weet dat het moeilijk is voor jullie: Grow up stelletje kleuters!
LindaV schreef:Sherif, ik vind dat je een beetje vreemd reageerd. Ze wijzen haar er alleen maar op, dat het geen volle arabier is. Is dat nou zo erg?
Verder een leuk paardje, veel succes in de Z! En plaats eens foto's van jullie wedstrijden! Leuk!
Escardo schreef:Volgens mij heeft ze verteld dat haar paard is ingeschreven bij een arabisch stamboek...en dat vind ik dat je je paardje gewoon een arabier mag noemen!!!!....