Ik breng hun hengst AR Sivmayall uit in de dressuur en aangezien ik dol ben op het karakter van dit paard hoefde we niet lang na te denken om zijn eerste volbloed nakomeling te kopen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
AafkeB schreef:Maar een bruinschimmel kan later weer bruine vlekjes krijgen, soms zó veel dat het weer bruin begint te lijken.
CtjeLief schreef:ze heeft wel veel pigment verlies he? heb je er al eens naar laten kiijken of heeft ze dit altijd al gehad? verder vast een snelle dame
Dan zeg ik nu natuurlijk nóóit meer
AafkeB schreef:ja, ik bedoel dus een vliegenschimmel, vooral bij arabieren heb ik wel eens gezien dat ze bijna weer kleur hebben, en dan wel hele witte manen. Een dierenarts heeft me eens verteld dat waarschijnlijk weer pigment uit de binnenkant van het lichaam weer in de huid komt. Zulke paarden krijgen als ze ouder worden steeds meer vliegenvlekjes.
Ik heb een foto in een boek van zo'n paard.
Mijn paard Rabhar is ook vos. Ik vond vos de stomste kleur die een paard kon hebben. Na 2 min zag ik in dat er niets mooier is als zo'n gloeiende vos in de wei.

-> bok bok. Zondag ga ik weer een testrit op hem maken , want buiten dit bokken staat hij mij wel erg aan
. Over het bokken heb ik ondertussen al een topic geopend. Als ik hem koop komt het filmpje met de testrit zeker op bokt! griebels schreef:Ik heb mijn merrie bij Arabian Fantasie vandaan, als jaarling gekocht, nu helaas afgekeurd door een ongeluk dat ze heeft gehad! Wordt nu toch maar gebruikt als fokmerrie, ipv sportmerrie.
Mijn hengst heb ik bij Nibble Star Stables gekocht, ex-renpaard en wordt nu uitgebracht in de endurance!

GHVAVJ schreef:griebels schreef:Ik heb mijn merrie bij Arabian Fantasie vandaan, als jaarling gekocht, nu helaas afgekeurd door een ongeluk dat ze heeft gehad! Wordt nu toch maar gebruikt als fokmerrie, ipv sportmerrie.
Mijn hengst heb ik bij Nibble Star Stables gekocht, ex-renpaard en wordt nu uitgebracht in de endurance!
welke merrie is dat dan.. en hoelang heb je haar al..
ik heb daar tijd gereden..
Biblion ik denk dat je hem wel kent:)
wennie schreef:Ik heb sinds kort een arabiertje staan die gefokt is door Arabian Ranch. Een heerlijke tuttebel
AR Rayna Sivmena ?