Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
en of dan iets goed of fout gaat maakt dan niet uit maar zorgt voor een hoop lol
sherif schreef:Femke, ga je toevallig ook foto`s schieten daar![]()

Hypofocus schreef:sherif schreef:Femke, ga je toevallig ook foto`s schieten daar![]()
Toevallig wel
Ik ga nog even kijken hoe ik mijn vervoer, etc. ga regelen, maar er zijn zoveel mensen die ik ken, of die ik wil leren kennen, dat het stom zou zijn om niet te gaan.
De camera gaat ook mee!
Dus ik ben beschikbaar voor mini-fotoshoots terplekke.
, (maar hoop wel dat ik weer opgeknapt ben want ik ben me een partij strontverkouden)
Hypofocus schreef:sherif schreef:Femke, ga je toevallig ook foto`s schieten daar![]()
Toevallig wel
Ik ga nog even kijken hoe ik mijn vervoer, etc. ga regelen, maar er zijn zoveel mensen die ik ken, of die ik wil leren kennen, dat het stom zou zijn om niet te gaan.
De camera gaat ook mee!
Dus ik ben beschikbaar voor mini-fotoshoots terplekke.
Hypofocus schreef:Is er trouwens iemand die vanuit Eindhoven (of omstreken) naar Ermelo gaat?
Fryske schreef:Hypofocus schreef:Is er trouwens iemand die vanuit Eindhoven (of omstreken) naar Ermelo gaat?
Wordt toch tijd voor een roze papiertje Femke
, omdat het openbaar vervoer nog steeds niks beter is geworden qua reistijden(vertragingen enzo), dus mag je wel een extra boekentas meenemen om nog wat te doen te hebben. remsy schreef:Oei dan mag je wel voor dag en dauw opstaan, omdat het openbaar vervoer nog steeds niks beter is geworden qua reistijden(vertragingen enzo), dus mag je wel een extra boekentas meenemen om nog wat te doen te hebben.
remsy schreef:Emma ga als clownen of dan iets goed of fout gaat maakt dan niet uit maar zorgt voor een hoop lol
ArabianRanch schreef:remsy schreef:Oei dan mag je wel voor dag en dauw opstaan, omdat het openbaar vervoer nog steeds niks beter is geworden qua reistijden(vertragingen enzo), dus mag je wel een extra boekentas meenemen om nog wat te doen te hebben.
... en heel lastig wordt het als de locatie WAAR je gaat fotograferen ook nog ver van het station af is
Hypofocus schreef:Het wordt trouwens lekker druk met fotografen:
Jan Kan, Fryske, Kokomo, Ik (en misschien heb ik er nog wat gemist in dit rijtje ...)