Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

"
steek mn hand ervoor in het vuur: je zal dan een heel andere mening hebben en onze verhalen beamen! mensen zonder ervaring met een volbloed kunnen zich het ook niet voorstellen, kon ik voorheen ook niet..
maar was al gelijk verknocht aan ze... grote knuffels zijn het met ieder een eigen karakter, zeer handzaam vond ze ze en ooh zo fijn in de omgang. En dat beaamde ze al ná (pak 'm beet) een 10 minuten of zo...... whauauauaua
?Citaat:Net alsof de rest van alle paarden dan hetzelfde is en alleen arabier anders
Nerootjeh schreef:En waarom zijn alleen arabieren fijn in de omgang, hebben een eigen karakter etc?
Dat slaat toch nergens op?
Net alsof de rest van alle paarden dan hetzelfde is en alleen arabier anders

helaas lees je niet wat er staat.. misschien moet je inderdaad eerst maar eens een volbloed meemaken, dan zul je vanzelf het verschil merken..
, ik zit hier de arabier niet op te hemelen alsof ie heilig is oid 
, wat versta jij ( jullie ) dan onder ECHT contact met een paard?
Dacht dat het toeval was, een uit duizenden. Dat was ook zo, de band die ik met haar had is niet meer te evenaren. MAAR... toen ik mijn tweede arabier kocht, bleek het ook zo te zijn, wel een diepe innige band, samen 1, alles gebaseerd op respect, maar hij voelt zich ontzettend superieur boven andere paarden en mensen, is ook ontzettend slim (te slim dan goed voor de mens is
) Ik heb met hem niet de band die ik met mijn merrie heb, maar ook deze band is niet te beschrijven met de innige banden die ik voorheen met andere rassen had.