Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jalenka_Kiya schreef:Ik ga zeker keuring aan de hand doen, twijfel nog over liberty. Zou graag eens een premiekeuring laten doen, maar ik vind Kiya niet goed genoeg in haar vel zitten en ik wil eerst eens kijken hoe ze het doet.
Djilan jammer dat je niet meedoet, maar die dressuurclinic lijkt me ook heel erg leuk en leerzaam! Ga je nog aan een regionale keuring meedoen? Ik wilde volgend jaar graag naar west en daar dan een premiekeuring doen en rubriek aan de hand, maar ik lees dat dit het laatste jaar is dat het georganiseerd wordt. Hopelijk neemt iemand het stokje over want we zijn er dit jaar nog niet klaar voor denk ik. Het was zo lekker in de buurt.
Vedetje schreef:Jalenka, je hebt nog tijd zat!!! Als die van mij het gaat redden voor Oudkarpsel, kan die van jou het ook!
Denk dat het meer de mama is die bang is...........Hihihihihihi
Dus, gewoon meedoen!
Vind het altijd zo moeilijk om Kiya objectief te beoordelen en ik maak me een beetje zorgen om dat pigmentverlies. En de baas zit ook nogal krap
Ach we zien wel, anders volgend jaar maar en dan rijden we wel iets verder. Of dan weer naar de amateur en dan daar premiekeuring. Kom jij nog kijken in Bunschoten?
let me know ! Jalenka_Kiya schreef:Vedetje schreef:Jalenka, je hebt nog tijd zat!!! Als die van mij het gaat redden voor Oudkarpsel, kan die van jou het ook!
Denk dat het meer de mama is die bang is...........Hihihihihihi
Dus, gewoon meedoen!
Ik denk dat het ook aan de mama ligt hoorVind het altijd zo moeilijk om Kiya objectief te beoordelen en ik maak me een beetje zorgen om dat pigmentverlies. En de baas zit ook nogal krap
Ach we zien wel, anders volgend jaar maar en dan rijden we wel iets verder. Of dan weer naar de amateur en dan daar premiekeuring. Kom jij nog kijken in Bunschoten?
18 April halen we meneer uit de opfok zodat hij weer even aan het real live kan wennen
ik heb er wel ontzettend veel zin in, in een leuke gezellige dag!
en dat is ZO zonde, het namelijk niet dan mijn merrie het niet KAN maar NIET WILT! Ze kan super lopen maar dat zal ze nooit laten zien op een keuring http://img512.imageshack.us/img512/2950/33858571451uhw.jpg
Jalenka_Kiya schreef:Ik ben wel blij dat het warme weer een beetje doorzet want het verharen gaat nu lekker hard, ik poets me al een hele tijd een ongeluk! Het hoofd is nu mooi kort in de vacht en de hals ook, nu is het vooral de buik (en die leek al zo rond haha)
Jen leuk als je komt kijken! Ik heb nu al de zenuwen
)