Emerald Trophy

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

DunjaR

Re: Emerald Trophy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 23:57

silvana schreef:
Ik ga ook altijd,Ik heb verleden jaar zo gelachen om een dame in een minirok die langs de kant met een zweepje stond te springen en zwaaien.En iedere keer als ze sprong ,wipte haar rok omhppg en keken wij tegen haar billen Ze droeg alleen zo'n ministring

Nu zou ik wel willen weten of het één van julie was

mmmm dan heb ik zeker echt wat gemist...heb er ook nooit iemand op het avforum over gehoord.......welk paard was ze aan het aanmoedigen??? ben wel benieuwt wie dat was.

vond het trouwens ook super dat er geen opjager de ring in mag, hoop dat Helen dat dit jaar ook weer doet!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 00:36

Ik weet niet ,het was een schimmel en ze stond rechtover de tent waar je kon drinken en eten.dus vanachter ons kopje koffie hadden we voledig zicht .Dat is niks,maar mijn vriendin en haar man waren er ook.En nu wil mijn man plots ook mee arabieren kijken .Ja, ja .
Ik vond het wel erg dat die hengst over de kop ging,gelukkig mankeerde hij niks.Ik vind dat ze nog altijd te veel gestresseerd worden.Maar ik ben ook een watje.Over een jaar wil mijn vriendin ook mee doen ,die heeft nu een 2-jarige all-extreem merrie.

lissetje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-06 09:06

ging er een hengst over de kop ?

DunjaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 10:00

ik wil echt niet vervelend zijn maar weet je zeker dat dit in Brecht was?
was dit op zaterdag dan? meen mij op zondag dat ook niet te herinneren.....en was dit ook vorig jaar?????

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 18:36

Ja,oef zaterdag of zondag weet ik niet meer .Het was een schimmelhengst en het gebeurde voor de viptent waar de jury zit.Dat het in brecht was weet ik zeker,ik woon daar en ken Heleen onze kinderen spelen samen.Er was ook een hengst met enorme langen manen en staart.maar ik ben zo slecht in namen.Ik dacht dat het een franse hengst was dat mijn vriendin zei.Ik zou het nog eens vragen of zei weet welke het was.

DunjaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 19:44

het was op zondag miss die met voorbrenger (Tom of Geert 1 vd belgen iig) en al onderuit ging maar over de kop nee dat heeft ook een vriendin van me niet gezien terwijl die vip zat!! het is iig langs me heen gegaan en had er ook niemand over gehoord..gelukkig ook nix aan de hand!!

ben ook heeeel nieuwsgierig naar die dame met minirok

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 19:48

Over de kop bedoelde ik idd geen koprol maar hij stond letterlijk met zijn hoofd in het zand en lag op zijn zij ,het was een spectaculaire val in ieder geval.Maar dan ben ik dus op zondag geweest.Als ik dit jaar weer ga zal ik haar naam vragen .Maar mijn man blijft thuis in ieder geval

DunjaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 19:51

silvana schreef:
Over de kop bedoelde ik idd geen koprol maar hij stond letterlijk met zijn hoofd in het zand en lag op zijn zij ,het was een spectaculaire val in ieder geval.Maar dan ben ik dus op zondag geweest.Als ik dit jaar weer ga zal ik haar naam vragen .Maar mijn man blijft thuis in ieder geval

hahahha arme man hij mag toch kijken
ik denk dat ik al wel weet wie je bedoeld....is het een slanke lange meid?

Hazzebaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 20:16

silvana schreef:

Ja, dat klopt. Ik kan me dat ook vaag herinneren. Hij ging te hard de hoek in en gleed weg en dook zo met zijn snufferd in het gras. het leek ernstiger dan dat het eigenlijk was, maar wel ff schrikken.
Het was volgens mij op zondag, bij de hengstenklassen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 20:25

Lang eigenlijk niet.Ze had van dat kastanjebruine haar tot op haar schouders.Ik denk niet dat het een belgische was.Mijn vriendin is in het belgische arabieren gebeuren goed thuis en kon er geen naam op plakken.
Mijn man kijkt maar naar mijn billen Hoewel die zijn wel lang zo mooi niet Ze was wel slank.Als het anders was geweest had mijn koffie er niet ingebleven vrees ik

dakhilah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 16:37

mango schreef:
he Sas voor minder dan 20 doen we het niet hoor!!

JAAA Natas ben blij dat je zonder paard bent dan kunnen we ff bijkletsen best balen zo zonder pb hahaahhahhahha

Hoi Dun,
In werkkleding is het al lekker ...in vrijetijds kleding een knock-out en in z'n [spinning] wielrenner out-fit werd ik onpasselijk van de shock wave die ik voelde...zo heerlijk ...
Kappen nou....
Ontopic...
gr,sas.

moniquebosch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 14:55

ja ik ga ook mee doen dit jaar voor t eerst met show.

lissetje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-06 19:47

heb je een foto van het paardje waar je mee mee doet?
dan kan ik je mss herkennen...

mvg

KimB

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 21:35

Ik kom ook ..................................................... met..............

DunjaR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 21:39

KimB schreef:
Ik kom ook ..................................................... met..............

vertel...........????!!!!

dakhilah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 20:50

mango schreef:
KimB schreef:

vertel...........????!!!!

Jaaa vertel.... ??... wat heb je in pettooooo!???.....
gr,sas.

DunjaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 21:21

Ik weet het al!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hahahaahha

als het zulk weer is als dit weekend dan mogen we niet klagen toch?!!

Appelmans

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 07:55

Wij doen ook mee met Mendalyst D'Apdeco

Groetjes,
Pieter

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 23:38

silvana schreef:
Lang eigenlijk niet.Ze had van dat kastanjebruine haar tot op haar schouders.Ik denk niet dat het een belgische was.Mijn vriendin is in het belgische arabieren gebeuren goed thuis en kon er geen naam op plakken.

Ze is WEL belgische en ze is de vriendin van een voorbrenger Knipoog Tong uitsteken
Wel heel bekend in de belgische arabierenwereld...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 23:42

ArabianRanch schreef:
S schreef:

Ze is WEL belgische en ze is de vriendin van een voorbrenger Knipoog Tong uitsteken

Komt ze dit jaar ook?Dan laten we onze mannen thuis namelijk Knipoog

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 23:48

silvana schreef:
Komt ze dit jaar ook?Dan laten we onze mannen thuis namelijk Knipoog

ik weet wel ZEKER dat ze dit jaar komt Knipoog
Ze is nl. ALTIJD van de partij Knipoog Tong uitsteken

Patrickv

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 23:52

Citaat:

**? Haha!
Laatst bijgewerkt door Djilna op 29-06-06 10:35, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: naam verwijderd

Patrickv

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 23:53

Misschien moet er eens een "Most Classic Mini String" categorie voorzien worden? Eventueel met modder gevecht?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 00:14

Patrickv schreef:
Misschien moet er eens een "Most Classic Mini String" categorie voorzien worden? Eventueel met modder gevecht?

Zie je wel mannen kan je beter dan thuis laten die zien geen paard meer Haha!
Mischien regent het wel heel hard dit jaar,dan komt dat modder gevecht vanzelf Cool

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 08:42

Naar ik begrepen heb wordt het heel warm a.s. weekend Cool
@ PatrickV: nee, Martine is geen vriendinnetje he van een voorbrenger Knipoog Of ze een string draagt is een tweede .... Vork