Barcelano schreef:
*Pony vind ik al helemaal zo neer halend![]()
Eh..... als Scorpio weer gruwelijk goed zijn best heeft gedaan, roep ik altijd: die pony heeft weer super gewerkt

Iedereen hapt ook altijd lekker als ik dat zeg }>

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Barcelano schreef:
*Pony vind ik al helemaal zo neer halend![]()
mango schreef:vind pony helemaal geen denigrerend woord waar slaat dat nu op dus dat zou betekenen dat je alle pony's minder zou vinden dan paarden?????? belachelijk dat is maar hoe je er zelf tegen aan kijkt.
ik vind pony altijd heeeel lief klinken en sommige zijn ook gewoon pony's ook al zijn het arabische volbloed paarden dat maakt toch geen zak uit!!!
Barcelano schreef:mango schreef:vind pony helemaal geen denigrerend woord waar slaat dat nu op dus dat zou betekenen dat je alle pony's minder zou vinden dan paarden?????? belachelijk dat is maar hoe je er zelf tegen aan kijkt.
ik vind pony altijd heeeel lief klinken en sommige zijn ook gewoon pony's ook al zijn het arabische volbloed paarden dat maakt toch geen zak uit!!!
Het gaat niet om de naam pony maar hoe de mensen het zeggen.....
Jessiejl0ve schreef:Ehm nou mijn moeder die weet niet zoveel van paarden maar ze denkt van wel.
Chuwaz heeft redelijk lange en dikke manen, en nu vertelt ze tegen iedereen dat ik een hafliger verzorg..
En ik kan wel 100 keer zeggen dat ie een kruising arabier is (gewoon arabier dus tegen haar) maar ze blijft hem een haflinger noemen.
KimH schreef:Ik had er vanmorgen weer 1... "Oh dat paard van jou is toch show gefokt? Tja die kunnen niets he?"
BAH
Ik zal het ze wel even laten zien over een paar jaartjes!
moeshie schreef:Picasso wordt ook vaak als 'ezel' bestempeld.
Percella schreef:3: liepen we buiten, percella met zweetdeken op, bandages om, klein kind zegt tegen haar moeder: kijk dat paard komt net van de renbaan!
uhm nee, waar is hier ergens een renbaan dan?![]()
KimH schreef:Percella schreef:3: liepen we buiten, percella met zweetdeken op, bandages om, klein kind zegt tegen haar moeder: kijk dat paard komt net van de renbaan!
uhm nee, waar is hier ergens een renbaan dan?![]()
Ik vind die uitspraken van kleine kinderen wel altijd schattig, vooral deze
Djilan schreef:CounTree schreef:Over coole Quarters gesproken.....
Laatst waren we aan het trainen met een hele groep volbloed Arabieren. Ertussen liep 1 rasechte Quarter. RARA welke deed als enige heel debiel!!??Oh ja en onze arabiertjes lieten zich door hem niet gek maken
Als Amerikaan tussen allemaal Arabieren zou ik me ook niet zo op mijn gemak voelen