Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:nou ja piepen en overdreven doen, en arabier eigen is iets eng vinden en het eng blijven vinden. snel omdraaien afstoppen etc.
Citaat:ik denk dat het gewoon heel erg veel uitmaakt of het renpaarden zijn (geweest) of niet.

heb er al een aantal mooie gezien:)
ik heb zelf ook een arabiertje haar naam is Carita en we hebben nog 2 arabiertjes en die heten Raisha en Boechara, allemaal heel erg lief!!;) Raisha is de vooral als het etenstijd is echt de baas haha en Carita is meestal snel weg als het etenstijd is dan,, hahaha
ze houd niet zo van knuffelen en is heel eenkennig, Boechara kan niet op houden met knuffelen en is ook heel erg lief (L)
Hij staat er nu bijna een week ....

[/quote]
arab_daimond schreef:leuk die foto's van sivmayall had ze ook al op av forum gezien hij is echt mooi hoor isabel en ook leuk dat ellen nu op zolitha rijd!!!
groetjes anouk
:s
ging vandaag rijden met twee meiden van stal zij met hun arabische hengsten en ik met mijn arabische merrie....en er lag een plas en we stonden met z'n drieën vol op de rem een van ze draaide om en we hebben denk wel tien minuten gestaan voor ze er eindelijk eens doorheen gingen...tsja ze zijn niet mutserig hoor 

een rus hoogbenig rank en zag er meer uit als een volbloed. een zwitser breed als een tank en maats en de mijne is frans en echt gebouwd als een arabiertje heel apart zoveel verschil

Als het niet mooi is is het niet 1 2 3 weer aangegroeid 
Anouar15 schreef:Hebben jullie een stukje manen weggeschoren?
Ik vind dat mooi, maar durf het niet bij mijn paardAls het niet mooi is is het niet 1 2 3 weer aangegroeid