Wat is jouw favoriete Arabische Hengst?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Hazzebaz

Re: Wat is jouw favoriete Arabische Hengst?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 08:33

Mijn favo hengsten zijn El Perfecto, ZA Perlamon en KAR Hacedor, en om me aan te sluiten bij Jazzfan en Arabian Ranch, Alkan vind ik net een geit. Het enige spectaculaire wat hij heeft, zijn zn bewegingen, en als je goed gaat kijken zijn die ook niet goed door het lijf. Maar goed, verder weinig Arabisch type, vandaar zijn score bij de EASP ( daar willen ze sportpaarden) en zn lijf en benen houden ook te wensen over.

Kortom, mijn type is het niet en mijn hart springt dan ook zeker niet over van hem.

sherif

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 08:58

Om Alkan nou met een geit te vergelijken vind ik een onproffesionele uitspraak(zoiets kun je denken maar niet publiekelijk uitspreken)..zo stoot je mensen tegen het zere been aan, denk dat je het ook niet leuk zou vinden als ze jou`n paarden met een geit vergelijken!

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 09:16

Wat een hoop geblaat over elkaars mening weer... moet er nou echt steeds een weerwoord gegeven worden of kunnen we ook proberen de meningen van een ander te respecteren (zonder ze te hoeven begrijpen ) ? Mijn persoonlijke onbetwiste favoriet dicht bij huis is Krimh (hij is niet voor niets de papa van Eclipse) en minder dicht bij huis is het Muscateal. Zie: www.muscateal.com

briandylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 09:56

Als je ook kijkt naar de mensen die een paard van een andere afkraken,de hengsten die ze mooi vinden hebben ze vaak zelf staan,of ze hebben er een nakomeling van.Ja dus dan moet je de hengst van de concurrent wel afkraken,zeker nu die concurrent veel naar boven komt op shows en dergelijke,kennelijk bang om voorbij gelopen te worden.En ja als je het verschil niet eens ziet met een geit en een paard,dan breng ik mijn paard nooit naar diegene zijn stal om te laten dekken,want wie wat en volgend jaar als veulen uitkomt.(Een muildier of zo )

Het is kennelijk te moeilijk en aanvaardbaar om te accepteren wat een ander mooi vind.Ik vind uberhaupt arabieren niet mijn ding zal er zelf nooit 1 nemen,maar je hebt er wel mooien tussen.

jazz-fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 10:44

Citaat:
Als je ook kijkt naar de mensen die een paard van een andere afkraken,de hengsten die ze mooi vinden hebben ze vaak zelf staan,of ze hebben er een nakomeling van.Ja dus dan moet je de hengst van de concurrent wel afkraken,zeker nu die concurrent veel naar boven komt op shows en dergelijke,kennelijk bang om voorbij gelopen te worden.En ja als je het verschil niet eens ziet met een geit en een paard,dan breng ik mijn paard nooit naar diegene zijn stal om te laten dekken,want wie wat en volgend jaar als veulen uitkomt.(Een muildier of zo )

Het is kennelijk te moeilijk en aanvaardbaar om te accepteren wat een ander mooi vind.Ik vind uberhaupt arabieren niet mijn ding zal er zelf nooit 1 nemen,maar je hebt er wel mooien tussen.

Gaat het verder wel? hahaahaha die wil ik wel eens zien hoor Alkan tegen al lahab of khidar of om el extreem of mahadin.. nou dan weet ik wel wie er winnen...en nee we hebben daar geen nakomelingen van ofzo...

Eline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 10:51

Ik ga dit topic sluiten. Het is niet de bedoeling om zo maar foto's te deeplinken van andere sites. Ten eerste 'jat' je bandwidth op die manier en ten tweede zijn alle foto's die tot nu toe in dit topic voorbij zijn gekomen voorzien van copyrights. Dan zijn er dus voorwaarden verbonden aan de verspreiding van die foto's, en vaak is dat zelfs compleet verboden.
Als je een topic wil starten over je favoriete arabier: Prima. Maar zet er dan een link bij naar zijn website.