Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sherif schreef:ben ff nieuwsgierig naar het doel dat je voor ogen hebt..wil je gaan fokken met Arabisch volbloeden en de nakomelingen zelf houden of ben je van plan om deze ter verkoop aan te bieden!
PaolaPromise schreef:Ik wist echt niet dat de lijn van Balaton slecht beenwerk gaf... Dat is wel belangrijke info natuurlijk.. Magnum Psyche is dus spaans? Ik vind dat echt een prachtig paard, ik heb op de Midwest Ranch in Amerika prachtige merries van hem te koop zien staan.. Weet iemand misschien of er weleens uit Amerika geimporteerd word? Hoe dat gaat en wat dat kost??
ArabStables schreef:en dat geld stop je liever in enkele goede paarden dan in een hele stal matige Arabieren.
PaolaPromise schreef:Ik wist echt niet dat de lijn van Balaton slecht beenwerk gaf... Dat is wel belangrijke info natuurlijk.. Magnum Psyche is dus spaans? Ik vind dat echt een prachtig paard, ik heb op de Midwest Ranch in Amerika prachtige merries van hem te koop zien staan.. Weet iemand misschien of er weleens uit Amerika geimporteerd word? Hoe dat gaat en wat dat kost??
jazz-fan schreef:Magnum doet het op egyptisch ook niet bijster verkeerd![]()
H_surprise schreef:Yep mijn merrie is nu 4 maanden grachtig van Gazir het is de 1e x voor haaris toch heel wat waar je over na moet denken en de juiste hengst voor je merrie mijn merrie is alles voor mij _/-o_
dus wie zal het zeggen of zij geschikt is.
ik zou als ik jou was eerst even goed om je heen kijken voor dat je een merrie koopt.
horseranch schreef:We hebben dit jaar een Om el Extreem hengstveulen gekregen![]()
Heb je ook een foto van je merrietje ??