Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Die dan vervolgens weer fokken naar een pintabian. Ik ben erg gecharmeerd van Neunah. MAar ook Apache spreekt me enorm aan. Ben alleen nog niet uit welke van de twee voor wie het wordt. En de vraag is maar of het veulen een merrie wordt natuurlijk

Je merrie is drachtig niet? Van een zwarte arabische hengst toch? Mss komt er wel een leuk bont veulen uit en fokt je merrie gewoon het bont door, kan hè? Ik hoop alvast dat het een erg leuk veulentje word! Hoe oud is je merrie eigenlijk?
. Als het dan ook nog een merrie is hoor je mij niet meer
.
. magic84331 schreef:Apache Ibn Sidi
Ik neem het alvast en zeker niet verkeerd op
, wou het gewoon even vermelden. Het kan goed waar zijn dat er rondlopen die niet echt zo mooie gangen hebben, dus ik beweer zelf ook niks hoor.
haha.
Vind het alvast prachtige paarden om te zien en ik hoop ze ooit zelf te kunnen fokken ook. Maar zal eerst maar eens mijn merrietje zadelmak maken
haha tweety_be schreef:
De moeder van mjin merrie was een bruin-bonte, de vader van de moeder was een zwart-bonte dacht ik, en die was dan weer een zoon van Samber. Meer weet ik niet eigenlijk, moet het allemaal eens navragen (ben daar druk mee bezig). Mijn merrie zelf is zwart-bont. Waarom misschien?
...