Vader is Croupier (van Bezmen, v Murmansk, v Muscat enz...)
Moeder is Benamara (van VD Basada, v Darlei, v Aswan enz...)
Echt leuk topic
Laat het maar open...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Laat het maar open...
Karin schreef:Prins Abdullah Nomar van het Oosterveld ox is de vader van mijn paard.
Dat is een Abdullah ox * Noran ox.
Nouks schreef:Karin schreef:Prins Abdullah Nomar van het Oosterveld ox is de vader van mijn paard.
Same here. En aan moeders kant namen als Rissaz, Nadeem.
.Zahlina schreef:
Grrrr en dan een NRPSer?
Met namen als Rissaz en Nadeem in de moederlijn word ik ook wel blij en Noran is de vaderlijn is ook wel kelkom, maar dan het liefst wel bij een volbloed.
Gr Em
Nouks schreef:Zahlina schreef:
Grrrr en dan een NRPSer?
Met namen als Rissaz en Nadeem in de moederlijn word ik ook wel blij en Noran is de vaderlijn is ook wel kelkom, maar dan het liefst wel bij een volbloed.
Gr Em
Haha tsja, maar zo komt 'ie wel aan ca. 90%
Karin schreef:Prins Abdullah Nomar van het Oosterveld ox is de vader van mijn paard.
Is me eigenlijk nooit opgevallen... Ik vind het een hele gewone mond maar dat zal wel komen omdat dit de mond is die ik het vaakst zie
Nouks schreef:Hmmja ik vind hem ook wel gewoon hoor, maar mensen zeggen vaak tegen me van "goh, wat een grappige mond heeft jouw paardje toch!"
En het valt me op dat heel veel nakomelingen van Prins Abdullah een zelfde mond hebben als mijn paardje
fresco schreef:Apollo van Heel ox,
Abdullah ox, Patron ox, Kedowa ox = vaderlijn
moederlijn, haflingerbloed.