Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

fjordjes schreef:Ik ga mee met wat Barcelano zegt, dat het een rus of poolse arabier is. Dat zag ik al aan de naam.
xxpinczowxx schreef:Letizia schreef:Welk afstamming heeft je paardje? Kenners kunnen hier vaak veel uithalen
http://www.allbreedpedigree.com/gb+pinczow dat is zijn afstamming. Bedankt voor alle leuke complimentjes!
goeroe schreef:Dat weet ik wel, maar vooral de Frans gefokte renpaarden bijvoorbeeld daar vind ik weinig Arabisch aan. Als die ergens in een weiland lopen denk ik dat bijna niemand er een AV in herkent.
goeroe schreef:sherif schreef:Imo behoort een Arabisch Volbloed paard zelfs door een leek op afstand als arabier gespot te kunnen worden. Zelfde als dat we een IJslander, Fjord of Shetlander op afstand kunnen herkennen.
Mij hoef je niet te overtuigen.
zoutenootjes schreef:Het lijkt me toch duidelijk een arabier (weliswaar niet zo schoon, maar toch een arabier). (Er is zelfs nog iemand op bokt met een arabier die dezelfde modderstrepen heeft (Miranda fuego). Als je kijkt bij de foto van papa grafik )op allbreedpedigree) zie je ook een heel mooie arabier. Misschien een keer door de wasstraat halen?

MirandaFuego schreef:zoutenootjes schreef:Het lijkt me toch duidelijk een arabier (weliswaar niet zo schoon, maar toch een arabier). (Er is zelfs nog iemand op bokt met een arabier die dezelfde modderstrepen heeft (Miranda fuego). Als je kijkt bij de foto van papa grafik )op allbreedpedigree) zie je ook een heel mooie arabier. Misschien een keer door de wasstraat halen?
Toevallig hebben ze ook dezelfde voorvader, Probat!![]()
Grappig dat je Fuego noemt als de vieze arab..![]()
Het is idd geen stalpoppetje, hij staat in zijn wintervacht en loopt altijd vrij!
. Hij is een vos en heeft soms witte sokjes. Soms ook grijs en soms met strepen.
MirandaFuego schreef:Ach zo ziet een normaal paard eruit, al is het bij een schimmel wel lastig te verwijderen in de winter..
Hij heeft ook wel eens een dek opgehad als ik hem geschoren had maar dan zie je helemaal niks van hem als ie door de tuin banjert dus daar is ook niks aan.
En dan hebben we het niet eens over dit:![]()
http://4.media.hyves-static.net/1493878 ... 78531.jpeg