Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Hij is 1,60.
Joh, wat maakt het uit pony of paard; officieel is een arabier een paard. Nederland is zo ongeveer het enige land ter wereld dat de E-pony standaard hanteert. Tis allemaal zo lekker relatief, toch!? En is je pony (oeps paard) er nu minder om?
Heeft alleen geen korte pootjes en geen groot hoofd, maar goed.
Fiffill schreef:Nou Arabesk ik ben heel blij met mijn poownie.Heeft alleen geen korte pootjes en geen groot hoofd, maar goed.
Grappig dat er trouwens over een van mijn vorige posts wordt heen gelezen, ik heb eerder de ervaring dat Arabiereigenaren neerbuigend doen tov andere rassen. Arabieren zijn immers zo "superieur", zo "enorm slim" en "geen enkel paar is mensgerichter" etc. etc.
Ik heb zelf niks met Arabieren, maar ik ken er 1 die ik geweldig vind. Ik ben niet zo van het iele dunne dat je vaker ziet bij Arabjes, maar er zitten ook stevigere tussen. Kan het prachtige dieren vinden.
Iedereen houdt van wat anders toch, gelukkig maar.

Of een pony waar ik niet op kan rijden omdat ze te klein is, wat heb je daar nou aan?
Ik ga toch ook niet naar hen roepen dat ik het idioot vind dat ze hun paarden insmeren met glimmend spul zodat ze er niet uit zien. 
Fiffill schreef:Toevallig ben ik IJslandergek, een van de weinige rassen waar geen AV in zit. Heerlijke paarden.![]()
Ik vind het gewoon jammer dat ik vaak te horen krijg dat ik wel heel arm moet zijn dat ik jawel, ézels heb, dat koop je toch niet?!Of een pony waar ik niet op kan rijden omdat ze te klein is, wat heb je daar nou aan?
En dat zijn de AV-eigenaren die lopen te pronken met hun dure paardjes.Ik ga toch ook niet naar hen roepen dat ik het idioot vind dat ze hun paarden insmeren met glimmend spul zodat ze er niet uit zien.
Jammer vind ik dat. Ik kan AV's prachtig vinden, bijna alle rassen kan ik mooi vinden met als grote uitzondering de warmbloed sportpaarden zoals de KWPN, Hannoveraan etc. daar heb ik écht niets mee. Ik heb niks met paarden, wel met pony's. Ach.
Lekker laten gaan dus.
, zodat hun expressie nog beter te zien is(moet eerlijk zeggen, als dit netjes en niet teveel wordt gedaan dat best en mooi gezicht kan zijn hoor).
Vooral niet bij paarden met zo'n idioot enge dish, geef mij maar een wat stevigere Arab.
Uitstraling hebben ze wel, dat zeker.
).
Fiffill schreef:Ja ik vind het er dus niet uit zien, dat glimmende.Vooral niet bij paarden met zo'n idioot enge dish, geef mij maar een wat stevigere Arab.
Uitstraling hebben ze wel, dat zeker.
En ja, ik laat ze ook gaan. Ik ben blij met mijn beestjes, zou voor geen goud willen ruilen met die iele stuiterballen van hen (want ja, het zijn echt van die vooroordeel-prototype Arabjes).
, ook binnen ons ras heb je de ielere typjes en de wat zwaardere typjes te maken:

Nee sorry, zal wel een van de weinigen zijn die niet spontaan gaat kwijlen bij je hengst.

Fiffill schreef:Dat noem je "niet slank"?![]()
Heb even in je profiel gekeken maar dat is me echt nog veel te ielig hoor, zeker die koppies....
En ik ben geen fan van schimmel, vind ik echt drie keer niks.Nee sorry, zal wel een van de weinigen zijn die niet spontaan gaat kwijlen bij je hengst.
![]()
Fotogeniek is ie wel, en uitstraling heeft ie ook hoor!
, maar mijn manneke is alles behalve slank(in AV termen), is bijna barrok te noemen. En kwijlen hoef je niet bij mijn hengst, das ook smaak gebonden, gaf alleen even een foto weer van een echte rastypische AV imo normaal gesminkt. 
Toch vind ik hem nog steeds "slank" hoor, maar ja ik ben gewoon wat anders gewend denk ik dan maar. 
Dat is echt net een Arabiertje onder de ezels ja. De meeste mensen kennen wel de ezels met de grote koppen die naar beneden hangen vanwegen hun gewicht (voor het oog
) en de korte beentjes, maar Keji is echt de Arabier onder de ezels ook qua temperament.
Ik kan wel een foto voor je zoeken.
of was t nou pony,hihi!
) Zou graag een kwakkie willen voor mijn merrie!!!
een footoke van die van mij. Die kun je echt niet iel noemen. Helaas staat ze op dit moment bij de dierenkliniek voor behandeling van oogletsel, maar de DA dacht dat ze een Quarter was!

Dat is toch niet mooi meer? Bah... Hoorde trouwens iets van die Magnum Psyche en plastische chirurgie al weet ik niet of het waar is - maar zo ziet ie er wel uit. 
Maar je zou haar eigenlijk eens in het echt moeten zien. Het is echt zo'n dametje, heel lief tegen mensen en wat schuw (voor mannen vooral) maar er zit me daar een bitch onder verschuild zeg, en ze draait haar hoef ook niet om voor een flink tempo hoor. 

yildiz schreef:Tja, dat is dan weer niet echt mijn smaak, hihi!Ik zie ook weinig rastypisch in zijn/haar koppie (maar dat zal dan ook wel de reden zijn dat je hem/haar zo geweldig vindt!
). Mooi toch, dat smaken zo verschillen!