Staat helaas in USA, dacht al hoopvol dat ie in in Nederland stond...
Jammer dat jullie het veulen verloren zijn AR, dit jaar nieuwe kansen?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
KooArabians schreef:yildiz schreef:Heeel mooi dier; ben dol op die Bey Shahlijnen!Staat helaas in USA, dacht al hoopvol dat ie in in Nederland stond...
![]()
afrikhan shah staat in belgie![]()
Leuk! Weet iemand ook hoe lang hij daar blijft staan? yildiz schreef:Had inmiddels al PB gekregen.Leuk! Weet iemand ook hoe lang hij daar blijft staan?
dan zou ik johanna ullstrom even mailen, die kan je vast meer vertellen. ArabianRanch schreef:TF Afrikhan Shah (Botswana x Rohara Shahblee v.Bey Shah) - helaas heeft onze merrie haar merrieveulen van TF AS verloren op 8 mnd dracht begin december
http://www.johanna-ullstrom.com/TF_AfrikhanShah.htm
Balder schreef:Tjeetje Isabel, wat balen zeg! Ik ben ook nog steeds weg van deze hengst. Ga je het opnieuw proberen?
Groetjes,
Karina
ArabianRanch schreef:Balder schreef:Tjeetje Isabel, wat balen zeg! Ik ben ook nog steeds weg van deze hengst. Ga je het opnieuw proberen?
Groetjes,
Karina
Thx Karina, we balen nog iedere dag er van, maar gelukkig leeft Orayana nog, die was er ook erg slecht aan toe.
We gaan het zeker weer proberen, maar niet met Orayana, die krijgt haar tijd te herstellen.
groetjes, Isabel
ardech schreef:Jeannine schreef:Ik heb een zoon (Zjivago) van Sha-Peru. Sha Peru heeft een hyves site trouwens.
Staat voor zover ik weet nog steeds in Beverwijk
(Riki’s Shabri x Nutia). Helaas zijn vader en dochter er allebei niet meer
. Zo jammer, want Shatia was echt super! Heel lief, mooi en heerlijk te rijden! 
Nee geintje, ze heeft wel hele knappe hengsten, ik moet ze nog eens in persoon zien, maar ik vind van de foto's CSA Rashawn echt helemaal om van te kwijlen! yildiz schreef:Heeel mooi dier; ben dol op die Bey Shahlijnen!Staat helaas in USA, dacht al hoopvol dat ie in in Nederland stond...
![]()

MLoeser schreef:Jazzmeen, ja! die vind ik ook heel gaaf, maar ik vrees dat zijn kleur daar misschien iets te veel bij meespeelt. Hoewel ik heb vernomen dat hij voor gebruik in de sport toch ook aardig meekomt (dus in ieder geval redelijk gestel).

BF Coco Junior (Psytadel x Evershama) ArabianRanch schreef:MLoeser schreef:Jazzmeen, ja! die vind ik ook heel gaaf, maar ik vrees dat zijn kleur daar misschien iets te veel bij meespeelt. Hoewel ik heb vernomen dat hij voor gebruik in de sport toch ook aardig meekomt (dus in ieder geval redelijk gestel).
Jazzmeen geeft prachtige typetjes (die van ons had een typische Ali Jamaal look) en ze kunnen allemaal vliegen![]()
Hopelijk zien we Shakeem dit jaar op show
Weet je of, en zo ja, wanneer hij naar een show komt? En Shakeem, wanneer denk je dat jij gaat? Een nakomeling van hem lijkt me echt super, maar ja, eerst een merrie kopen is dan niet zon heel gek idee
MLoeser schreef:Tof! Ik wil hem graag nog eens in het echt zien, want een goede fotograaf kan heel veelWeet je of, en zo ja, wanneer hij naar een show komt? En Shakeem, wanneer denk je dat jij gaat? Een nakomeling van hem lijkt me echt super, maar ja, eerst een merrie kopen is dan niet zon heel gek idee
![]()
)