Al_hadiye schreef:Precious20 schreef:Wauw, persoonlijk zou ik nooit zo mijn paarden dúrven houden maar goed, ik ben jou niet.
Hoeveel hooi krijgt hij per dag? Ik vind 6 kg krachtvoer voor een 2-jarige onmenselijk veel!Wat ga je hem geven als hij eens aan het werk is?
Ik zou mijn paard eerst eens binnenste buiten keren op zoek naar een medische oorzaak, want het kan toch niet dat hij met al dat voer nog magertjes is?
Veel succes iig!
Er is NIKS!!!! aan de hand met hem!!!!!!! hij groeit onwijs hard, je ziet hem met de dag groter worden.
zal ik het zo zeggen! OP DIT MOMENT KRIJGT HIJ 6 KG VOER PER DAG maar dit is geen 6 kg kracht voer ben jij gek! zover ik weet is lucerne nog altijd ruwvoer en dat zit er zeer veel in mijn home-made mengeling.
Nee ik ben niet gek
en jij bent ook niet bepaald beleefd...
Lucerne is toch gekend om zijn dik-makende-kwaliteiten, of vergis ik me nu? Hoe dan ook, 6 kg voer op een dag is imo nog veel te veel. Zeker als hij ook nog eens onbeperkt ruwvoer krijgt.
Wat ga je hem geven als hij eens aan het werk is? 
) Verder heb ik geen paarden gezien aangezien wij voor een trailer kwamen en niet om paarden te bekijken.