Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Eentje wordt lichtbeige met goud, en de andere blauwe ondergrond met zilver

Morgen het laatste uur vrij!
Dus ook 15.10, ik wil ook nog even langs Heike, en langs de blokker .. Hoop dat ze de Pailetjes er nog hebben.
En wil toch ook nog een beetje vrije tijd, zeg maar.
. Ik ben nu met 2 halsters tegelijk bezig, haha.
Wij hadden sowieso elke dag les tot 16u10 (ja behalve woensdag natuurlijk). Niets geen eigen rooster invullen.
De beige wordt weer een nieuw halster. Ik heb gisteren eventjes inkopen gedaan voor een goud/beige halster en een zilver/blauw halster
.
.
leuk joh de amateurkeuring! voor dat pigmentverlies zou ik het iig niet laten!

hebben ze ook een website waar je kunt snuffelen?
moest dan wel een flinke portemonnee mee nemen
toeka schreef:geen verkeerd ideemoest dan wel een flinke portemonnee mee nemen
![]()
ik heb hier gister eens mijn spullen voor de halsters flink opgeruimd. wat je in al die jaren wel niet verzameld
Ik heb echt heel wat spulletjes nog liggen, klaar om te worden 'vershowhalsterd'
) Maar lijkt me heel gaaf om iets te maken wat hier op lijkt, vind het altijd wel mooi als het wat "dunner" maar tog stevig is..
Iemand een idee welke materialen ik voor zo iets zou kunnen gebruiken? (kan ik een plan opstellen voor straks in de herfstvakantie ofzo
)
Maakte vroeger ook dekjes etc. voor m'n vzpony's en op school altijd druk in de weer met HA (ook een examenvak geweest) en dit lijkt me wel een erg leuke "bij"hobby..