geshahquille schreef:Hoe lang heb jij ze er onder gehad Nicky? Ik heb ook het idee dat de ijzers geen goed doen hij struikelt wel minder en inderdaad hij verbetert wel iets maar hij blijft sloffend (kort) lopen. Ik moet vanaf dinsdag dus 20 min stappen en dan opbouwend 10 min draven en hem dan na twee of vier weken weer met hem terug. Ik heb dus voor de twee weken gekozen dan geef ik het toch nog even wat tijd. Het blijft echt moeilijk het is ook zoon braaf paard natuurlijk die gewoon maar doet wat er van hem gevraagd word.
Van juli tot februari. Het gaf wel een beetje verbetering, maar niet de verbetering die het zou moeten geven. Daarom eronderuit gehaald en liep weer als de oude sinds dag 1. Het is zonde als je ze er nu onderuit haalt, die krengen zijn vreselijk duur. Ik zou het een week of 8 in totaal aankijken, ook met draven ff kijken hoe dat gaat. Als je dan toch nog denkt dat ie kort loopt zou ik ze er persoonlijk onderuit trekken 
Jeetje Roma wat een rot plek die ontsteking... Hopen dat de DA morgen snel kan komen, zou het ook zo even niet weten... Is het trouwens geen melanoom?