[HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 13:43

Dat zou m absoluut goed staan Vic!' :))

Jee Fu en Zos dubbele training, ook nog es aquatraining! Jee Miran, je beult ze wel af hoor! ~~}> :P

Ziet er fijn uit Nicky! Kijk es die beentjes gaan! Weer helemaal rad? *\o/*

Regent t bij jullie? Hier in t zonnige zuiden niet gelukkig. Hou wel van warmte hoor beetje rustig an dan lukt t wel. Siësta :O

Natuurlijk is afscheid nemen niet leuk maar als ze naar n goed plekje gaan is dat super. Kan ze toch niet allemaal de aandacht geven die ze verdienen. Alleen n goede start geven. En jaaaaa verheug me nu alweer op de volgende babies! ❤️

__Nicky

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 14:02

Voelt goed en ziet er ook goed uit :D Ik twijfel soms nog op het harde, maar ik denk dat ik gewoon spoken zie :P

Hier nog geen regen, wel wat wolken, is wel ff lekker moet ik zeggen. Dat is zeker zo, een goede plek is goud!

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 18:07

Hoi ik kom hier even binnen vallen. :) Ik was zondag bij de show in st oedenrode geweest en heb bijna de hele dag wel foto's gemaakt. Ik plaatst snel mijn foto's op mijn site, dan plaats ik hier de link wel. Heb o.a. foto's van El Cosimo, E.S. Rivas, Nesj El Marciano en Vegas T. zo uit mijn hoofd.

Verder ben ik binnenkort ook nog wel op shows te vinden. Onder andere Raalte en Alkmaar en misschien Aachen en Parijs! :D

Naast foto's maken heb ik sinds kort ook een leuke AV merrie die ik lease genaamd Sha Pull (v. Sha Peru). Ik hoop volgend jaar met haar naar de voorbreng cursus van Jan te gaan en daarna naar de amateurkeuring :) .

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 19:50

Thanks voor jullie succeswensen!

Gaaf dat je man een mountainbike heeft gekocht om met jou en Fu op pad te kunnen, Miranda! Dat afkoelen na het harde werken ziet er lekker uit!

Drukke tijd, Esme, succes ermee!

Wat ziet je mannetje er goed uit, Katja <3

Jij nog gefeliciteerd met je zwangerschap, Joyce! Asal ziet er goed uit!

Ook al zo druk bij jou, Yildiz, gelukkig wel met alle leuke en spannende dingen!

Fijn dat Noor weer beter gaat, Gelske!

Ziet eruit als een heerlijk lesje, Nicky, je hebt hem goed aan het lopen!

Welkom, Manon, knappe merrie lease je!

Thanks voor de felicitaties! Helaas niet zoveel gedaan, lekker uitgebreid met de hond naar het bos geweest, cadeautje uitgezocht en sushi gegeten. En woensdagavond naar Euforio geweest, dat wilde ik echt nog zo graag voordat de baby komt. Hij zag er echt alweer zoveel beter uit dan de vorige keer. Weer meer vacht eraf, meer spek op de ribbetjes en vooral de spieren die er weer mooi opkomen. En ik was erg gecharmeerd van hoe mooi z'n koppie opdroogt. Weer helemaal verliefd op m'n knulletje dus <3
Afbeelding

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 20:07

Bedankt! Toen ik met haar begon was ze haar bespiering kwijt, gelukkig gaat dat nu langzaam de goede kant weer op.
Hier wat recente foto's van haar!

Afbeelding

Afbeelding

Voor de mensen die het leuk vinden, hier zijn mijn foto's van afgelopen zondag te vinden: http://nonchi-fotografie.weebly.com/ara ... ekend.html . Hier in iedergeval een klein voorproefje:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

JustOneBite

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 22:38

Oeh foto's van onze knappe Vegas en Rivas van kooiker Arabians! Top! Zou je die van Vegas via Pb willen doorgeven, of kan ik ze ergens bestellen?

Sorry nog geen bijleespost laptop is redelijk overleden ofzo.. Word naar gekeken en tis zoooo druk! Morgen de sleutel en vandaag vloer etc uitgezocht dus heel gedoe. Helaas was er nog geen eitje bij Bahiyah dus maandag weer scannen. Alles komt ook altijd tegelijk :')

Knappe Euf! Super dat je nog even langs kon bij hem!
Heerlijke afkoelfotos voor jouw poowns Miranda! Super!
Ik vind het er ook super uit zien Nicky!
Hier vanavond een paar spatjes regen maar niet echt noemenswaardig dus een heerlijke dag gehad. :D

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 23:31

Je mag ze wel van mijn site afhalen hoor, de foto's ;) !

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 11:56

Roma
Je kunt ook alvast gaan aftellen bij Mausi! Spannend, ben benieuwd naar het veulen! :)

Gelske
Wat leuk die vergelijkingsfoto's, Sjaak is echt veranderd door de jaren heen! :D
En wat fijn om te lezen dat Noor zo goed gaat, top!! :D

Yusraa als veulen en volwassen
Afbeelding Afbeelding

Munir veulen en jaarling
Afbeelding Afbeelding

Miranda
Wat stoer, zo zingen op het podium! :D En jij en Fu gaan echt lekker met buitenrijden volgens mij!!
Ik ga je topic even bekijken.
Enneh, bierbuik? >;) èerpelbuuk!
Dat meertje bij jullie lijkt mij heerlijk, zo ver ik weet is hier op 'rij-afstand' geen watertje om te plonzen met de paarden.

Katja
Haha, leuke foto van jou en Blue! Wat een lieve kittens! <3
Ilya verkleurt ook mooi zo te zien!

Yildiz
Nour aan het ruziemaken met een Shetje. Vaak zijn die kleintjes behoorlijk mans en zeker niet bang! :D
Stevige hals heeft Zahra!

Shanna
Gaaf filmpje van Shief! Lekker uitdagen! :D

Zag een aantal showfoto's langskomen. Gefeliciteerd voor de mensen die in de prijzen zijn gevallen! Volgens mij staan de resultaten nog niet online van de C show? Ben benieuwd naar de rubrieken en punten.

Nikki
Fijn dat Dayem weer de goede kant op gaat!

Joyce
Mooie foto's van Asal! Je paarden zien er goed uit, zag de foto's van Lana op FB voorbij komen :D Ga je Lana ook nog showen in de toekomst?

Verkopen lijkt mij enorm moeilijk, zou het niet kunnen denk ik :O

Annika
Eufje ziet er goed uit zeg, wauw! :D

Manon
Welkom! :D Mooie foto's van je (verzorg)dame!! Ze heeft bijna hetzelfde soort kolletje als Yusraa.

Zo, volgens mij ben ik weer aardig bij! Hier gaat ook alles goed met de paarden. Azi liet van de week een paar keer heel veelbelovende bewegingen zien, wauw <3 Het is een enorm lief knuffeltje. Kan ook enorm om haar lachen, als ze vaart maakt begint ze geluid te maken _O- Op haar neus begint ze nu te verharen, ben benieuwd wat voor kleurtje er onder weg komt.

Geluid aan bij de filmpjes :D

En nog wat foto's van de afgelopen periode:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 14:56

Laatste loodjes Annika, fijn dat je je kereltje nog even hebt kunnen zien. Dat zal straks wel druk worden idd...

Welkom Manon!

Mooi Joyce, zo leuk die puntoortjes van de kleine :D

Schriktraining was erg leuk gister! Ze hadden ontzettend veel dingen en hij heeft gewoon alles gedaan, dappere held. Ik hoorde hem met elk eng ding 'maaaaaam helluuuuuup' roepen, maar z'n nieuwsgierigheid won uiteindelijk elke keer :P Hij heeft ook alvast even aan z'n toekomst geroken (en er maar steeds in lopen bijten, wil die daar iets mee zeggen? :') )

Afbeelding

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 21:17

Ahh arme Dayem Nicky hij is wel braaf met zoon raar ding om zijn hals super dat de schrik training zo goed ging.

Wat leuk dat je veulen foto,s hebt van Yusraa dat is wel een verschil ik vind je mannetje ook al echt veranderen krijgt al best een mooi opgedroogd hoofdje. En je veulentje is echt om op te vreten wat een snoepie is dat <3 .

Manon welkom je maakt prachtige foto,s en wat een prachtige leas merrie heb je.

Gaat het nog een beetje Annica komt nu wel heel dichtbij voor jullie.

Het heeft hier tot nu toe weinig tot niet geregend Miranda lekker zoon meertje waar je zo heen kunt lopen.

Haha we hebben gelijk gepost he Yildiz Schimmel is ook prachtig alleen maar bruine is ook saai hoor ;) Ja arabiertje trekken dan toch altijd de aandacht op zoon stal met grote paarden. Niks geen naarling meer hoor Yildiz gewoon een knappe dame in de groei zo is ze net schimmel toch ook mooi hoor ;) . Sorry zal je er niet meer mee vervelen ik ben nou eenmaal echt dol op schimmels ben juist weer niet zo van de bruin of ze moeten heel mooi donker bruin zijn maar als ze saai bruin zijn ben ik altijd juist blij dat ze schimmel worden. Maar uiteindelijk heeft een paard geen kleur ben ook dol op mijn saaie bruinen en vos :D . Ga duimen dat alles drachtig is is Tie nou ook geinsimineerd want dat ben ik FF kwijt of ik heb het gemist.

Vandaag Smorgens even met Noor en Sjaak gegraasd het gaat echt goed gelukkig met noor. Smidags lekker naar de paarden op het land geweest en even met ze getut. En savonds een rondje park met Sjaak en Noor erop gestapt Erwin op Sjaak en ik op Noor en dat ging super dus haar eerste buiten ritje is een feit. *\o/*

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 22:11

Wat n mooie foto's komen er weer voorbij!

Thx Gelske, ja ze is nu wel echt n jaarling maar ze blijft ook een charmant dametje. Ben heel blij dat we haar hebben aangehouden, ze is ook echt steeds aanhankelijker aan t worden. Was echt niet zo als veulen. Geniet erg van Zahra.
En hihi, al mijn paarden zijn knoeipoetsen en schimmels zijn mij te veel poetswerk! :P
Hier niet te klagen, geen een normale bruine, alles wel iets aparts gelukkig, maar ik snap wat joe mien! ;)
Proficiat met Noors eerste buitenritje!!! *\o/* Hoe cool is dat dan! Lekker en hard van genieten! :)

Die rookworst.... _O- En t dan gek vinden dat ie dat mega eng vindt! Hij ziet gewoon zichzelf al met t Hemakeurmerk lopen, aaaahhhh! %) Arm ventje, wij dreigen daar echt alleen mee als ze uber stout zijn! :D Dus ja groot gelijk als ie m stuk bijt! (Zou persoonlijk baasjes bibs knauwen, er zijn grenzen! _-:( )
Maar jee, zonder gekheid, wat stoer zeg! Was dit ook met rook enzo? Dat lijkt me zo vet.

Miep Miep Aziiiii!!!! Hihi! =:) Ze lijkt echt twee druppels op mama! <3

Vandaag voor de verandering maar weer es vroeg opgestaan en merrie weggebracht naar haar nieuwe baasjes in de Ardennen. Flinke trip maar heel mooi te zien wat n topplek die dame krijgt! Beetje zoals op de foto's vd Eiffel van Ilya.
Heel tof. Verder goed nieuws: zojuist DA op stal en Tie d'r blessure herstelt voorspoedig. Voorlopig schema blijven hanteren en mag ook eventueel belast onder de man. Dat wordt dus Yul, wil t echt rustig aan doen! :D Maar DA was super positief. Over twee weken opnieuw bekijken.
En ja Tie is afgelopen zaterdag geïnsemineerd.

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 22:13

Oke ik stond een beetje standje meeleesmodus sorry :o beetje eind van mijn Latijn.

Waar in de Ardennen was dat Yildiz? Gaaf zeg. Als ik over Nederland rijd naar Ilya kom ik ook een stuk door België/de Ardennen.

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 22:28

Vlakbij Luxemburg, ook Endurance (fokkerij). Heel toffe mensen! Hadden halfbroer van Nour staan, zo mooi te zien echt heel veel gelijkenis in de uitstraling van die hengst en Nour. Intelligent, open en zacht. Prachtig! ❤️

Gaat t Kat? :(:) PB box staat open he?

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 14:35

Oh wat leuk Gelske, super! :D

Oh jeetje Kat, je was toch wel een beetje aan de betere hand de laatste tijd?

Hahaha Yildiz :+ Ze hadden van die rookdingetjes die je moet aansteken. Niet spectaculair veel rook, maar toch geinig. Hij verblikte of verbloosde niet := Nu is het wel even klaar met schriktraining, dit paard moet nog mee op show dus mag niet te mak worden }>

Afbeelding

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 18:38

grrrr hele bijlees post weel weg....
@Yildiz waar kan ik een kalender ofiets vinden van de amateurkeuringen. Knappe fotos van je Naaring :D
@Miran heerlijk dat water, is het dicht bij je huis?
@Gelske eindelijk weer een beetje de positieve kant op met je paardjes.
@Nicky omdat het op dat moment regende en assie anders alles afbreekt om maar op stal te komen en met regendeken niet (0 grams) ook hebben we veel dazen dus wanneer het niet regens heeft ze een vliegen dekentje op. Whaaaaa Dayem met die hema worst...zal um een worst wezen
@Manon welkom, mooi paard lease je
@Annika oooooh Euf <3 <3 <3
@Bonjoy aaaaahw Yus heeft altijd al die schattige oortjes gehad. Lana gaat over 2 weken mee naar haar eerste show. Ik wil het voor dit jaar bij de keuring en 1 show laten omdat ze nog zo jong is maar volgens jaar even kijken of ze wat meer meekan. Weer lekker aan het genieten hier van je beeld materiaal, knappe paardjes zijn het toch

Gister keuring gehad met mn mini arabje en geheel buiten verwachting een 1e premie behaald. Suuuuuper trots natuurlijk. Vandaag met Assie voor het eerst een stukje verder gegaan van huis en door het race bos (waar ze altijd van de zenuwen hard wil gaan) nu heerlijk relaxet gestapt. Op een klein stress momentje na omdat er een moterrijder met zon 100km per uur voorbij kwam en het nodig vond om gaf bij te geven een heerlijk ontspannen stukje gereden. We zijn goed op weg.
Afbeelding

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 19:24

Jeej proficiat!!! *\o/* Top zeg! Het is natuurlijk ook een onwijze beauty!

Ik denk dat n leuke deze is Joyce:

Afbeelding

Bij de BAPS hebben ze natuurlijk een hele partbred divisie en daarom is de Belgische organisatie ook meer georiënteerd op de partbreds en super leuk dat je dan ook n ridden erbij kunt pakken.
Bij mij staat ie in ieder geval op de agenda!

Beetje rook is ook rook! Dayem dacht waarschijnlijk toen helemaal dat ie n rookworst zou worden haha! Ziet er tof uit! +:)+

Vanochtend heul vroeg even genieten met Nour. We hebben het afgelopen week beiden zo druk gehad dus nu even quality time genieten!

Afbeelding

En hier n mega monsterspider in t vizier waar we heel hard voor weg zijn gerend :')

Afbeelding

En natuurlijk nog met Tie en Yul klein rondje gelopen. Vind t nog steeds zo heerlijk zon paard, weken niet gereden, zadel erop, gup erop, aanlopen. Tis eigenlijk normaal hier maar voel me toch gezegend met zulke dieren. <3

Yul met z'n pony! (Hoor m nu zeggen: "Neeeeeheee, dát is niet mijn paard, dat is Yazahra hoor!" :P )
Ok dan, Yul met z'n bijrijdpony... :\

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Oh, andere Joyce, of Miran... Waar haal je van die haaientandjes voor neusriem showhalster?

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 19:46

Fijn Yildiz dat het de goede kant uit gaat met Tie echt lief zo met je kleine jongen karakter is zo belangrijk je hebt er dan zo veel meer plezier van. Ohh wat een heerlijke rit weer met Nour heb daar ook wel weer zin in maar ja het is gewoon even druk nu met de patienten en de paarden thuis en daar.

Wat een sjieke pony Joyce van harte gefeliciteerd is echt leuk die pony keuringen kleine dappere paardjes. Ook weer lekker aan het rijden geweest met Assie mischien voekt ze wel dat je zwanger bent en doet ze voorzichtig met je.

Geeft niks hoor Kat hebben we allemaal wel soms heb je gewoon FF niks te melden niks leuks komt vanzelf wel weer.

Vandaag lekker even met de honden naar het strand geweest het was toch geen mooi weer om te zonnen dus konden we lekker met ze wandelen in Castricum doen ze ondanks het overdag niet mag ook niet moeilijk over. Toen lekker naar de paardjes in het land alleen Sil gereden want Dibah heeft een scheur in der hoef dinsdag komt de smid maar ik wil natuurlijk niet dat ie te ver gaat scheuren. Einde van de dag weer met Sjaak weer even gefilmd blijft moeilijk hoor als ik het filmpje van de vorige keer er bij hou lijkt er wel een kleine verbetering. Dinsdag mag ik ook wat opbouwend drafwerk gaan doen misschien dat ie dan ook was losser word in zijn lijf. Tot vandaag nog steeds heel braaf maar een man die zijn tuin aan het sproeien is met water gaat ook Sjaak te ver was nou toch net Erwin aan het filmen ;)

https://www.youtube.com/watch?v=mi_2Mrl ... e=youtu.be

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 19:55

Gaaf Joyce, gefelici met de mooie prijs van je kleine meisje :)

Ah zo lief die kleine Yul op z'n grote bijrijdpaard :P ennuh, je enduranceset begint aardig vorm te krijgen in een mooie kleur :))

Gelske, ik zie echt precies Dayem lopen. Hij liep ook zo kort op die ijzers. In het begin erger maar het werd nooit meer zoals het was. Daarom ook besloten die ijzers eronderuit te trekken....

Al_Zawraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 21:30

Kat :(:) Ik hoop dat het snel weer wat beter met je gaat, nu gewoon even je rust pakken en aan jezelf denken!

Nicky, die foto van Dayem :') Wel gaaf zo'n schriktraining.

Joyce, gefeliciteerd! Het is ook wel een knappertje! :)

Yildiz, wat een heerlijke foto's! Kan echt zo niet wachten totdat ik van die heerlijke ochtendritjes met Fardani kan gaan maken!
En wat zijn ze wild hè die Arabieren :D Zo heerlijk hoe ze met kinderen omgaan, al moet ik los in de wei altijd wel opletten, want het jonge spul vind kinderen heel leuk speelgoed :+ Maar Aziza is ook echt haar gewicht in goud waard wat dat betreft. Laatst was mijn neefje mee en hij wou op Fardani zitten, maar dit keer zag Fardani dat niet echt zitten, dus toen was Aziza het slachtoffer :+ Zonder zadel en hoofdstel heel braaf een rondje over het land gelopen en als Denzel teveel wiebelde stond ze direct stil <3

Sorry, niet zo'n hele uitgebreide reactie op iedereen, weer erg druk deze week en ik maak me zorgen om Aziza..

Gisterochtend ontdekte ik een ontsteking tussen haar achterbeen en haar uier, echt een rotplek waar je het amper ziet. Inmiddels was het dus een bult geworden die zichtbaar was in haar lies, vandaar dat het me opviel (ik kijk ze wel elke dag na, maar ga er niet elke dag helemaal onder hangen). Temperatuur gemeten; geen koorts, ook at ze goed, en liep er gewoon goed op. Dus helemaal schoongemaakt en ontsmet en besloten het even aan te kijken. Aangezien je de DA ook niet voor elk dingetje in het weekend lastig wilt vallen.
Helaas was het vanmorgen erger geworden, ze liep er moeilijk van, temperatuur was op mijn thermometer 37.5. Toch de DA gebeld, helaas had er een gezelschapsdierenarts dienst dit weekend.. Maar ja, er moest toch wat gebeuren, dus ze kwam langs. Ze heeft het schoongemaakt en Acederm erop gesprayd, temperatuur gemeten, haar thermometer zei 38.0 graden. Ze heeft haar ook een pijnstiller en antibiotica gegeven, en ik moet nog 3 dagen antibiotica spuiten. Mijn idee was dat het open gemaakt moet worden, volgens mij zit het helemaal vol met etter, maar zij vond het te hard om open te maken.

Nu was het vanavond nog erger geworden, de bult trekt nu langzaam ook steeds verder naar beneden langs haar been |( Temperatuur inmiddels 38.0, ondanks de antibiotica, en met mijn thermometer, dus ik vermoed eerder nog iets hoger. Dus morgen om 8 uur maar direct de DAP bellen en hopen dat mijn eigen DA zsm kan komen.

Zo ziet het er inmiddels uit. Foto maar even in link, aangezien er vast ook mensen zijn die het liever niet willen zien.
Het is dus die bult naast haar uier, en het is nu zelfs helemaal doorgetrokken naar een grote bult op haar been.
http://www.dar-aziza-arabians.com/roma/abcesaziza.jpg

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 21:34

Hoe lang heb jij ze er onder gehad Nicky? Ik heb ook het idee dat de ijzers geen goed doen hij struikelt wel minder en inderdaad hij verbetert wel iets maar hij blijft sloffend (kort) lopen. Ik moet vanaf dinsdag dus 20 min stappen en dan opbouwend 10 min draven en hem dan na twee of vier weken weer met hem terug. Ik heb dus voor de twee weken gekozen dan geef ik het toch nog even wat tijd. Het blijft echt moeilijk het is ook zoon braaf paard natuurlijk die gewoon maar doet wat er van hem gevraagd word.

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 21:42

geshahquille schreef:
Hoe lang heb jij ze er onder gehad Nicky? Ik heb ook het idee dat de ijzers geen goed doen hij struikelt wel minder en inderdaad hij verbetert wel iets maar hij blijft sloffend (kort) lopen. Ik moet vanaf dinsdag dus 20 min stappen en dan opbouwend 10 min draven en hem dan na twee of vier weken weer met hem terug. Ik heb dus voor de twee weken gekozen dan geef ik het toch nog even wat tijd. Het blijft echt moeilijk het is ook zoon braaf paard natuurlijk die gewoon maar doet wat er van hem gevraagd word.

Van juli tot februari. Het gaf wel een beetje verbetering, maar niet de verbetering die het zou moeten geven. Daarom eronderuit gehaald en liep weer als de oude sinds dag 1. Het is zonde als je ze er nu onderuit haalt, die krengen zijn vreselijk duur. Ik zou het een week of 8 in totaal aankijken, ook met draven ff kijken hoe dat gaat. Als je dan toch nog denkt dat ie kort loopt zou ik ze er persoonlijk onderuit trekken :j

Jeetje Roma wat een rot plek die ontsteking... Hopen dat de DA morgen snel kan komen, zou het ook zo even niet weten... Is het trouwens geen melanoom?

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 21:49

Sorry Roma jouw post gemist net maar wat naar hoe komt ze daar nu aan. Kun je de wond er boven niet een beetje weken zodat de pus er uit kan.

Al_Zawraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 21:55

Nicky, nee het is geen melanoom.
Gelske, weken hebben we geprobeerd, ik kon ook het halve korstje eraf krijgen, maar helaas was het toen nog niet open. De rest kon ik er niet afkrijgen, en toen vond ze het ook echt niet leuk meer. Ze begon te slaan, nou ik kan je vertellen, dan is het echt ernstig bij Aziza.

Hoe ze eraan komt, geen idee? Ik dacht aan een ontstoken insectenbeet of zo. Maar volgens de DA die er vanochtend was voelde ze alleen maar korsten? Maar die zie ik niet? Zij vroeg of ze niet op een hek gesprongen was, of in de draad gehangen heeft. Het eerst kan bij ons niet, en het tweede doet Aziza absoluut niet. Nu dacht ze dat het misschien een rare schop van Amir geweest is, maar ik betwijfel dat.

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 21:57

Reactie op een teek?

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 23:27

Ja, ik dacht ook aan een teek.