Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Letizia schreef:
Als ik naar Djuun kijk, ik vind haar een echte Balaton nakomeling, qua karakter vind ik lastiger, haar moeder heb ik ontmoet, maar ken ik niet echt, maar van wat ik begrepen heb is dat een zeer lief dier, als jong paard angstige naar andere paarden, weet niet of dat nu nog zo is. Djuun kan een echt meid wezen, kattekopje, is zeker geen dominant dier, maar is ook niet angstig naar andere paarden, eerder voorzichtig. Hoewel ik er wel bij moet zeggen dat zij in een nieuwe/andere groep echt een beetje typisch kan doen. Naar jonge paarden en mannen loopt ze te katten, oudere merrie's is ze echt voor op haar hoede. Gaan de paarden spelen/rennen met z'n allen, gaat zij er buiten staan, tenzij ze zelf de kolder in d'r kop heeft en de hele groep staat op te jutten
Dat vage, tegen het onzekere gedrag aan heeft ze denk ik toch van moeders door gekregen, alleen werd moeders echt bang en Djuun haalt gewoon uit als ze het niet vertrouwd (of staat te krijsen)
Tis een beetje een geval apart zo af en toe, ze is ook op en top een meid, beetje last van voederneid, maar dat komt niet door haar opvoeding, maar gelukkig is ze meestal de grootse kroelkont van stal