Nikita met op de achtergrond een mini kalfje..

En de wilde paardjes..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
set_elkol schreef:Ja das langs het spoor!Hee Miranda ik zie nu pas dat je een beetje in de buurt woont! bij die paarden en koeien, is dat het fietspad van de dhr Ebelsweg richting zuidlaren/hoogezand langs het spoor? daar kom ik nog wel eens met Setze staat in Westerbroek.
Sieltjuh schreef:Bling hoor Joyce!
Jes, heeft de DA verder nog wat gedaan/voorgeschreven of was het gewoon ff afwachten? Was het kuil niet van goede kwaliteit?
Sieltjuh schreef:Haha Jes, tis natuurlijk ook wel een beetje een dramaqueen
Vandaag Djuun gereden met Letiets en longeerzweep in het midden van de bak![]()
Nou, dat wierp zijn vruchten af, zo'n extra motortje erbijDjuun gaat beter lopen, zaten hele fijne stukken tussen. Op den duur voelde ze voor haar doen zelfs gewoon een beetje heet aan
(was echt voor het eerst dat ik dat idee had bij haar
). Ze deed goed dr best, zowel baasje als paard stond het zweet op de rug
set_elkol schreef:ik kom met paard dan alleen op het fietspad, niet in het gebied zeg maarLeuk dat je daar mooi kan rijden bij jou in de buurt, heb je misschien een straatnaam (eventueel in pb) bij die zandpaden en meertjes, dan kan ik op maps kijken of het rijdbaar is voor mij!
joysjuh1987 schreef:omgezaagdwas al door hoor ma ik wilde die ook graag weg hebben
Sieltjuh schreef:Haha Jes, tis natuurlijk ook wel een beetje een dramaqueen
Vandaag Djuun gereden met Letiets en longeerzweep in het midden van de bak![]()
Nou, dat wierp zijn vruchten af, zo'n extra motortje erbijDjuun gaat beter lopen, zaten hele fijne stukken tussen. Op den duur voelde ze voor haar doen zelfs gewoon een beetje heet aan
(was echt voor het eerst dat ik dat idee had bij haar
). Ze deed goed dr best, zowel baasje als paard stond het zweet op de rug
joysjuh1987 schreef:@Barcelona jammer dat ze niet drachtig is, zou ook te mooi zijn als het allemaal zo maar ging he....hopen dat het de volgende keer raak is