En ja die Baikal loopt idd heel constant! Dat viel me ook op en jij had me daar aleens op gewezen.
Wetsernfriek
Geplaatst: 09-08-13 22:22
Ik vond die op zijn 3.5 al zo gaaf als hij net begonnen was in de western met martina! En zijn kleurtje is zo gaaf, enige ding vind ik met ouder worden heeft hij enorme zware hals gekregen, te zwaar voor een arabier vind ik! Niet afgezweet, lol! en voor zijn leeftijd heel gaaf dat hij het toch steeds blijft doen, net zoals Penthor van Angela ook zo een kanjer die blijft zijn werk doen alsof het niets is! (of het lijkt toch zo)
mvg Glenn
June draait toch al heel constant, haar spins, gingen vlotter, ze heeft een prachtige manier van stoppen echt stijlstoppen poep er mooi onder en haar hals mooi naar beneden! niet echt makkelijk voor de meester arabieren dus!
Ja Cyan heeft snel moeten Nirvana inwisselen voor June! Paardje die destijds toch aan je vertellen te horen een paard met serieuze handleiding, maar je bent door blijven gaan en je zag al potentie in haar van als ze nog van de fokker was en kijk nu maar eens wat jullie allemaal al samen met haar bereikt hebben inclusief een knappe dochter!
ps bas balqis (ook zo een knappe zwarte parel en bas nesrine dochter uit valerio hoe is het daar eigenlijk mee afgelopen?
Gave pics Nance (en Cyann)!!! Had ze op FB al gezien echt top! Ja Glenn je mist n hoop zo, zie werkelijk geen nadelen van FB, hier is t ook openbaar en je bent er toch zelf bij wat er gepost wordt. Alleen mijn kids mogen geen FB of Hyves, te jong en te pestgevoelig.
Hier steeds maar weinig puf gehad om te posten: laatste week van de vakantie voor de kids maar ik zelf volop aan de gang. S avonds met de trailer in de weer geweest (o ja die had ik vorige week gekocht, echt n verhaal apart of had ik dat al verteld?) die ik nu bijna helemaal geschuurd heb. De laadklep laat ik wel doen want ik kan niet lassen dus dan maar meteen helemaal goed. Gisteren weer hele dag les staan geven. En zo vliegen de dagen voorbij!
Vandaag met aantal Western rijdende stalgenoten (het aantal groeit gestaag ) afgesproken om een flink trailparcours uit te gaan zetten. Hoop jeugd is hiervoor ook te porren! Leuk dat enthousiasme.
Volgende week als de kids weer naar school gaan en het leven zich (hopelijk) normaliseert ga ik ook weer met het regelboek aan de gang. Dat is nu een beetje blijven liggen...
Bimmetje
Geplaatst: 12-08-13 13:26
Ik ben zo blij, zo blij, zo blij Ik heb eindelijk mijn eigen rijbak!! Het bad halen we er nog uit, even omfrezen en dan wss nog een laagje zand erover. Ow wat ben ik happy. Geen gezeik en gemauw meer van anderen. Doen en laten wat ik zelf wil. Whoop whoop!!
CounTree
Geplaatst: 12-08-13 14:48
Euh??? Bak? ik zie alleen maar een weiland??? mot nie gekker worden nie.
Bimmetje
Geplaatst: 12-08-13 15:02
Misschien wat beter lezen??
CounTree
Geplaatst: 12-08-13 17:06
haha volgens mij heb jij last van de hitte en zie je een soort van fatamorgana .
YES YES YES het NK is verplaatst naar WANROIJ!! Zelfde datum.
Helemaal top en meteen onze slaapplek geregeld, dus dat is ook weer voor elkaar!
Ik vind het een prima bak! zolang het niet hard gaat regenen voldoet het prima. Ja baal ik even!! Ik wilde graag gaan kijken bij het NK en Den Haag was op de scooter wel te doen. Maar naar Wanroij heb ik geen vervoer beetje ver met de scooter haha BALEN!
Bimmetje
Geplaatst: 12-08-13 18:59
Kenne jullie nie lezen nie?
Citaat:
Het bad halen we er nog uit, even omfrezen en dan wss nog een laagje zand erover.
Dus straks is het een gewone normale rijbak.
Jesje nog blijer!! NK in Wanroij! Whoop whoop!! Ga ik DAWRA starten?? Prakkedenkdenk
CounTree
Geplaatst: 12-08-13 19:37
Jajaja zit ook maar te stangen...haha. Dat laagje zand moet hier in onze trailtuin er ook nog altijd overheen.....prijzen gezien...laat maar ff, ga wel naar mijn buren.
Yes ik zeg doen doen doen. Al zie je het maar voor een soort van generale KIJK repetitie!! Start hem allround, stopt ie vanzelf wel een keer met kijken....ja denk daar maar eens over na.
En een leuke binnenkomer bij de DAWRA. Je ziet ze nooit, maar owee als het om de hoek is, is ze niet uit de bak te slaan
@nenaa, kan je niet met Priscilla Hazeboom mee? Of anders John Ponsen die gaat vast wel.
Laatst bijgewerkt door CounTree op 12-08-13 19:40, in het totaal 1 keer bewerkt
Bimmetje
Geplaatst: 12-08-13 19:40
haha ja precies Nancy! Kon het niet laten, dus heb me zojuist ingeschreven voor de DAWRA Horsemanship en de DAWRA Reining. met dezelfde insteek als jezelf al zegt. Start ik eerst de horsemanship en dan kent ze de bak al voor de reining. Hopelijk dan niet meer zo kijkerig.
CounTree
Geplaatst: 12-08-13 19:42
Go go go, maar .... FOUT!!! Pak er minstens nog eentje mee...dan kom je ook nog in aanmerking voor de allround dawra prijs, dan moet je nl. minstens 3x starten!! Tis maar weer een tip Pleasure???
klop klop...Yildiz???
Laatst bijgewerkt door CounTree op 12-08-13 19:44, in het totaal 1 keer bewerkt
Ow ik ben helemaal doorgeslagen haha, maar ik heb me zojuist ook maar even ingeschreven voor de Pleasure. Gaan we toch ook maar voor die Allround hihi Had het programma bekeken en tussen de pleasure en horsemanship zit maar 1 onderdeel. Dus dat is te doen!
Bimmetje
Geplaatst: 12-08-13 20:28
Serenada M DAWRA-Western Horsemanship Amateur/Open DAWRA-Western Pleasure AA Amateur/Open DAWRA-Reining Amateur/Open
Is ingeschreven!
YildizArabs
Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-13 21:02
*komt onder steen uit gekropen* ... Huh? Wanroij?!!! Ja das lekker dichtbij... Lijkt me gaaf deel te nemen... Maar uhm... Twee weken de tijd... Tie vermomd als hoogdrachtige merrie...
Super bimmetje, eigen bak, hier moet ook nog gefreesd en zand erover, maar ook wat wachten, mits aandikken budget, kost bommen geld de verbouwingen dus, zal blij zijn 1ls de paarden thuis staan, en wow nk start bimmetje en nog vele dawra members.?
nope weinig dawra members...of doe je ook mee glenn haha. Zuidelijker ga je het nooit krijgen hoor. Ze zoeken nog een reiner, zelf doe ik niet mee, te druk programma voor June, maar zet me er wel voor in.....Hopen een diverse onderdelen NK waardig.
Ben trouwens wel blij met het opeens verlaagde tarief...scheelt ons gezin mooi 65 euro.
CounTree
Geplaatst: 12-08-13 23:16
Update:
Starters op het NK DAWRA o.v.b. Suzanne van Leeuwen, hunter-pleasure-horsemanship Jessica Verstegen, pleasure-horsemanship -reining Anja Diephout, pleasure-trail-horsemanship- western riding Patricia Bolleboom, hunter-pleasure-horsemanship Xerena Jeu???
Jaaaa glenn, jesje en naadje gaan NK doen hihi En yups yil, me eigen bak!! Owzo blij mee! Geen gezeur en gezeik meer aanhoren, alles voor mijzelf alleen hihi
Ja tot nu toe wel Jes...Tenzij xerena mee doet. En wie weet start Anja reining?? Ze stond op het EK ook op de lijst bij de reining, maar is uiteindelijk niet gestart (ik denk vanwege hoefzweer).
Trouwens dat scheelt wel eventjes zeg, dat aangepaste tarief. EUR 7.50 per start goedkoper bij WRAN en FNW en dan ook nogeens mijn vroeg betaal korting van 5%. Ben iets van 65 euro goedkoper nu uit.
De patterns staan trouwens op de site, zag ik net. Geen idee of die er al lang staan, had nog niet eerder gekeken.
Nu nog ff afwachten wat er allemaal door gaat van de FNW jeugd. Geen idee hoeveel er daar mee zullen doen. Maar wat een moeilijke patterns krijgt de jeugd voor zijn kiezen....stuk pittiger dan L2 rookie. Ik had geen idee wat ik daar moest verwachten, vorig jaar niet echt opgelet.