. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.

).
. Het is nu veel mooier, groter én overzichtelijker. Je loopt niet zo gauw meer de kans om iets om te beuken als je je omdraait met je tas ofzo, haha. Ik was van plan spulletjes voor mijn goudkleurige halster in te slaan, die al heel lang in mijn hoofd zit, en ook al op papier staat. Maar ik kom dus thuis met iets héél anders. Een zwarte band met bloemen erop, en nog iets voor de neusriem. Wel heel mooi
. Misschien ga ik nog iets met kralen doen, maar dat weet ik nog niet zeker.
De halstersquares zijn leuk, ben er wel content mee. Blauwe knutsel (sidepull) is af, en gepast, maar slachtoffer heeft boxrust dus ik kan 'r niet effe losgooien in de piste om foto's te maken. En blijven staan in een open stal, ho maar.
Wel logisch natuurlijk, na al die weken. Hoop foto's te kunnen maken als baasje terug is van buitenland en haar dus kan vasthouden.
Heb je er ook foto's van?
vind die spullen bij mekaar zoeken altijd super
En wat een leuk veulen! 
Stanly is vrijdag opgehaald.

. Morgen ga ik na het boeken halen nog even snel langs HeikeStoffen&Kleinvak. En dan haal ik gelijk voor wat vaker materiaal op. Maar dat weet ik nog niet zeker. Ik moet zo ie zo nog even wat nylonband halen, en een stukje zwarte fleece. Want ik wil dit bloemenhalstertje 'gevoerd' maken, zodat het lekker zacht is op het paardenkoppie
.
dat is onze kleine malai
haha

Dan zou ik de boel zo tegen de grond keilen.
Gisteren nog redelijk lang bezig geweest (wat moet een mens anders wanneer manlief weer eens voor de zoveelste keer in het ziekenhuis ligt
), heb nu een neusriem gevlochten, en ik ben de uiteindes (die ik natuurlijk eerst door de haltersquare heb gehaald) aan het terugvlechten door de vlecht die ik al had, met de bedoeling dat je, als het af is, die draden niet meer ziet. Hoop dat je eindresultaat meevalt.
.
.