[HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

JustOneBite

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 08:13

Even fotospam van zaterdag, gemaakt door tiene'

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 21:12

BratzArabian schreef:
MirandaFuego Mooie foto's van jou en je knapperd. Zag er ook een paar op fb. Dat waren ook hele mooie foto's. waarom doe je niet een keer mee aan een show. je hebt een prachtig paard.

Hihi, dank je wel, maar ik ben daar helemaal niet zo mee bezig. ;)
Vind het eerlijk gezegd ook niet zo belangrijk wat ze ervan vinden op een keuring.
Voor Fuego zou het niet fijn zijn om zoiets te doen, dat veroorzaakt veel te veel stress voor hem.

Jullie hebben het goed gedaan hè, zilver!
Helemaal top! :))

Mooie Vegas! :))
Goed gedaan hoor, het was pas de eerste keer dus dat kan alleen nog maar beter gaan!

Shan, Shief is ook wel erg mooi hoor!
Fijn dat het goed gaat, lekker rustig aan maar dat maakt niet uit!
En nog gefeliciteerd!

Haha Yil in d'r witte broekie.. :P
Tie vrij en blij, heerlijk dier!

Gelske, is ook lastig he om objectief te kijken als je er constant bovenop zit, hopelijk hebben we je een beetje kunnen helpen, al zijn er vaak veel verschillende meningen. :')
Het weer was wel heel slecht afgelopen dagen, maar nu wordt het beter!
Gelukkig heb ik voor Fu een oplossing, heb hem maar even bij itp gezet!
[ITP] Gelukkig, Fuego heeft geen last van de regen!

__Nicky

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 22:18

Wat een luie bedoeling bij jou Roma. Wel fijn dat je ze zo kan bespieden op de cam, ideaal!

Heerlijke geniet foto's Kat, lijkt me idd ookdat het nu ff wat meer rust geeft :)

Spannend hoor met al het geïnsemineer en getransplantaat :P Yildiz. Duimen dat alles pakt en er volgend jaar een paar knappe kleintjes naast staan. Nour weet wel wie de baas is haha.

Lekker aan het genieten Miran. Fijn dat Fuutje het zo goed doet de afgelopen tijd en dat jullie lekker relaxt buitenritjes kunnen maken!

Ik heb Vegasje ook gezien. Hij toonde idd wat onzeker. Ff wat meer ervaring opdoen en wellicht gaat die beter scoren. Nog meer showplannen dit jaar?

Hey Shan! Piefje gaat lekker zo te lezen! Zijn jullie er weer bij in Alkmaar, ja toch?

Gelske, ik vind hem ook wat stijfjes. Lijkt ook nog wel een beetje onwennigheid van z'n nieuwe schoentjes hoor, zou best kunnen. De arts zei toen Dayem op schoenen werd gezet dat ze daar zeker wel een week of 6 aan moeten wennen als het de eerste keer is.

Hier gaat het eigenlijk wel lekker. Zondag op de 88 km in Renkum gegroomd, was erg leerzaam! Dayem voelt goed aan nu ik hem meer dressuurmatig rij. Lekker elke week les, misschien moet ik als doel maar eens een dressuurproefje gaan stellen :P Ach, eerst de controle maar weer afwachten. We hebben a.s. vrijdag een schriktraining ergens op locatie gepland staan, zin in!

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 22:23

Ik lees nog steeds wel mee hoor meiden, maar heb vaak niet de puf om uitgebreid te reageren Y;(
Vandaag precies 40 weken zwanger, nu maar afwachten wanneer de kleine man zich aandient...
Al 2 weken niet meer bij m'n paarden geweest, omdat ik het verdere reizen niet meer trek in m'n eentje en ik helaas niet altijd mensen heb die meewillen |(

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 22:25

Spannend Annika, meneertje kan nu dus elk moment besluiten om de grote wereld te betreden?

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 22:26

Wat spannend Annika!

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 22:28

Binnen nu en 2 weken zou hij er moeten zijn, dus wordt wel heel echt nu := Moet eerlijk zeggen dat ik het enorm spannend vind... Vind het hele bevallen maar een eng idee!

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 08:21

Komt vast goed Annika!
Als je kijkt hoeveel vrouwen er al een kind op de wereld hebben gezet, gaat dat jou ook helemaal lukken! :j
Straks gewoon meegaan met je lichaam en de oerinstincten nemen het allemaal over! :D
Nikita was al in week 37 geboren, ik hoefde dus niet te wachten!
Heel veel succes!

Fijn dat Dayem het goed doet!
Dressuur is toch wel ergens goed voor. :D
Fu en ik hebben met buiten rijden al genoeg schrik training. :+

Mijn man heeft gister een mountainbike gekocht, kan ie makkelijker met me mee over de paardenpaadjes. *D

raven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 11:51

Spannend Annika

BratzArabian

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 12:09

Annikab schreef:
Ik lees nog steeds wel mee hoor meiden, maar heb vaak niet de puf om uitgebreid te reageren Y;(
Vandaag precies 40 weken zwanger, nu maar afwachten wanneer de kleine man zich aandient...
Al 2 weken niet meer bij m'n paarden geweest, omdat ik het verdere reizen niet meer trek in m'n eentje en ik helaas niet altijd mensen heb die meewillen |(

Jeetje wat spannend Annika :-)

JustOneBite

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 12:47

Oh spannend annika!
Ja we gaan sowieso naar het NK in Raalte gezien Alkmaar te dichtbij is. En misschien nog een amateurshow meepakken maar dat is nog even afwachten.

Verder even heel weinig tijd om te posten ik krijg tussen morgen en dinsdag de sleutel van m'n studiowoning dus er moet nog erg veel geregeld worden.

Ook voor Bahiyah vrijdagochtend weer gescand en met veel mazzel is ze er dan al klaar voor en kan Vegas direct springen dus ben erg benieuwd!

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 16:45

Voor jou ook een spannende tijd Esme!
Moet je nog veel doen aan je huissie?

Vandaag Fu gelogeerd, daarna nog even samen laten lopen want Zosja's bierbuik mag wel wat minder. :')

Afbeelding

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 18:32

gave plaatjes van Vegas! Ik duim heel hard voor een veulentje van hem en Bahiyah! :j

Wat ben je leuke dingen aan het doen Nicky, genieten :j

Haha Miran die regenlaarzen :')

Annika, je kan het! :+:

Lekkere buikjes hoor Miran :D

OOOOH ik ben zo verliefd <3 gouden gouden mannetje

Afbeelding

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 19:34

@Nicky haha ja toch wel makkelijk dat er hier meer mama's in het topic zijn. Hopelijk kun je het probleem van DAyem snel oplossen
@Gelske ja ik ben ook echt een weer mens bij zon ben ik veeeeel fitter. Wat een verandering van Sjaak, beide keren erg mooi maar ik hou toch van zn schimpie kleurtje
@Al-zawraa ja asal heeft ook wel enorm aanleg voor bespiering maar het wordt ook heel snel minder wanneer ze minder werkt zoals op dit moment. Leuke luie wei foto, lekker de paardjes zo in rust. Mausi heeft een mooie buik...spannend
@Miran wat goed van je dochter en natuurlijk ben je trots op zn meid. Lekker bezig geweest met Fu, toppers
@Kat die ogen van blue whaha hilarisch ooooh die peosse beeb zo schattig en zoooo gaaf die fotos va Iya
@Yildiz Nour kan toch zo stoer doen....hij ziet er dan wel echt gevaarlijk uit,,,arabjes waren toch gevaarlijk?? sterkte met alles. Wat is Tie toch volwassen geworden wooow nog steeds uber gaaf
@Justonebite gave fotos zeg, zou me ook zo gaaf lijken showen mat Asal aar helaas geen AV
@Shanna welkom back heb jou en je zwarte parel post gemist
@BratzArabian proficiat met jullie resultaten
@Annika spannend hoor, mijn man zegt altijd....er is er nog nooit 1 blijven zitten

Hier weinig paarden nieuws vandaag leuke fotos van showende Assie gemaakt
Afbeelding
Afbeelding

JustOneBite

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 19:43

Gelukkig alleen maar een nieuwe vloer erin (ligt in een ochtendje) en een kast verven, verder alleen alles neerzetten en ophangen haha!

Heerlijk die foto's met die regenlaarsjes Miranda hahaha!

Knappe ilya! Hij geniet er duidelijk erg van! :D

Asal heeft het ook prima naar der zin zo te zien! Ja jammer dat je niet mee kan doen vind der echt leuk! En de shows bevallen zeker goed! :D

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 19:59

Mooie foto Kat, ik zag hem net op fb! :j

Joyce, Asal kan ook wel bijpassende laarsjes gebruiken.
Leuke foto's ook van je kleintje zag ik op fb. *D

Esme, gelukkig niet te veel werk dan.
Tenminste, ik hou ervan om te klussen dus voor mij zou het geen straf zijn.

Oh, ik zie dat er bij mijn post gelogeerd staat, jahoor, ik ga mijn paard laten logeren. :+

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 20:30

Nogmaals proficiat Vic! Goed gedaan! Hij groeit echt in t showen he?! *\o/*
Gaat hij ooit ook nog onder t zadel? Zou m ook tof staan!

Mooie platen Esme! En ga heeeeeel hard duimen dat jullie vrijdag kunnen insemineren en dat ze direct drachtig is! +:)+

Annika, ga met je weeën mee, echt go with the flow. Je bent n sterke vrouw en jij gaat dit gewoon kunnen!
Ik heb zelf heel veel gehad aan het boekje duik in je weeën. Heb geen zwangerschapsyoga gedaan maar weet wel hoe ik mezelf rustig kan maken en pijn kan verdragen.
Ze hadden gezegd bij mijn eerste dat als ik dacht dat ik dood zou gaan dán zou t kindje komen. Ik wacht nog steeds op dat gevoel... :Z
Maar zonder gekheid, pijn is goed te doen zolang je je er niet tegen verzet maar meegaat. Gouden tip! :D ;)
Geniet nog even hard van jullie momenten samen die tijd moet je echt koesteren. Gouden tip 2! *D
Zet m op! +:)+

Miran.... Heb t al vaker gezegd: ga bij de Penny werken! Hilarisch wederom! _O- en _/-\o_

Nicky, zit op m'n Phone. Ging het nou weer beter met Dayem?! Zo even terug lezen....

Bedankt voor alle leuke reacties! Ben erg blij dat Tie weer thuis is. We hebben de revalidatie weer opgepakt en mevrouw geniet van de borstelbeurtjes en de TTouch.

Tis nog steeds bizar onverwacht druk en alles gaat anders dan gepland maar dat maakt t ook wel weer spannend hihi! Vandaag weer een drachtige dame gescand (jeej *\o/* ) en zojuist thuis Jazzy die dan toch wel goed hengstig blijkt en morgen geïnsemineerd gaat worden. Weer spannend!
Jee als alles direct aanslaat hebben we boel meidjes in de gaten te houden Esme volgend jaar rond dezelfde tijd!

Nog even wat naarlingspam: haar halsje wordt stilletjes aan steeds beter

Afbeelding

Jij hebt echt n gouden mannetje Kat, die van mij is buckskin hihi!
Laatst bijgewerkt door YildizArabs op 24-06-15 20:38, in het totaal 1 keer bewerkt

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 20:37

Leuk Nicky schriktraining! Foto's maken he?!
En ja merk ook dat dressuur, in ons geval western, veel doet. Mrt name het rechtrichten doet veel en maakt ze meer in balans en sterker.

Joyce, bij de amateur kun je met partbreds gewoon mee doen hoor! Zag er zat afgelopen weekend op de internationale in St oedenrode

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 20:50

Geeft niks Miranda ik snap best dat je soms gewoon je paard even zat bent en uit logeren doet :P . Leuk dat je man zo gezellig mee gaat dat deed ERwin toen hij nog niet zelf reed ook vaak even gezellig samen een rondje polder. Nu is het natuurlijk nog leuker nu hij op paard mee kan. Nou regen laarsjes voor paarden is nog niet eens zoon gek idee misschien een gat in de markt :D

Assie lekker aan het schowen blijft altijd een pracht gezicht.

Wat ligt ie heerlijk daar Kat ontzetent leuk dat je zo veel foto,s krijgt toe gestuurd super dat ze dat doen.

Jammer dat je wat minder naar je paardjes kan Annica gelukkig zijn ze in goede handen. En wat het bevallen betreft ik heb er geen ervaarring mee maar ik kan me best voorstellen dat je er tegenop ziet maar dat ben je straks als hij er is vast zo vergeten.

Wat super Nicky dressuur is echt wel goed hoor voor je paard en je zelf en gewoon een keertje mee doen vooral de AVS wedstrijden zijn erg gezellig en je mag ook mee oefenen zonder startkaart vaak.

Gefeliciteerd met Cosimo hij word ook steeds knapper en ik hou ook erg van zijn bloedlijnen. En dan ook nog schimmel natuurlijk blijft toch het mooist ;) .

Ja als je er op zit is het heel lastig op een filmpje is het ook moeilijk te zien dus heb ik vandaag ERwin op sjaak gezet. Nu heb ik echt een goed beeld van wat er nou mis is ik denk inderdaad Nicky dat hij moet wennen aan het beslag hij loopt echt voor als of ie voor het eerst beschermers om heeft en achter is hij heel stijf op zich niet zo raar want hij doet al heel lang niks meer. Hij lijkt het verder niet pijnlijk of vervelend te vinden dus zolang dat niet zo is gaan we verder met deze behandeling.

En wil niet te vroeg *\o/* maar Noor gaat weer goed ze loopt elke dag gezellig mee met Sjaak zijn stap ronde en de laatste paar dagen liep ze super en te dribbelen aan de hand. Gisteren heeft Erwin haar terwijl ik Sjaak liet grazen even los in de verenigingsbak en zo daar kwam FF een zooitje energie uit. Was vandaag wel even bang voor een hele stijve merrie maar ook vandaag ging ze goed. Omdat ze zo is afgevallen nog even men zadel gepast maar dat was te veel mazzel op een dag die past gewoon echt niet. Dus het word echt even kijken naar een nieuw zadel en dan kunnen we met haar ook weer verder met beleren.

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 19:31

Haha Gelske, je reactie op Miran, dacht hetzelfde en jij schrijft t!
Goed dat Noor, heel voorzichtig dan, de goede kant op gaat. Shoppen voor nieuwe zadels is leuk maar vooral duur... :D

Tis maar stil hier.... -O-

Gefeliciteerd Annika met je verjaardag! Fijne dag gehad? :)
Mooie foto van Euf op FB! Wat n hals! :oo

Vandaag Jazzy geïnsemineerd. Had m'n DA geinstrueerd om zon zelfde als Nyhla maar dan bruin lol! :+ Vond t wel leuk te horen, meisjes staan nu natuurlijk weer lekker thuis, dat zijn dochters "de Arabier" misten. Er staan daar op t station echt tig KWPN veulens, maar ja... Arabjes rule he?! Ze is ook echt n grote knuffel die Nyhla, echt n leuk meidje!

En omdat ik in mn Black n White periode ben, nog eentje van Zahra. :P

Afbeelding

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 20:56

Annika, gefeliciteerd! *\o/*

Mooie foto's Yil!
Je ziet zeker dat ze meer hals krijgt! :))
Spannend hoor met de aanstaande babyboom weer!
Hopelijk gaat alles voorspoedig. *D

Gelske, wat fijn dat het nu beter gaat met Noor!
En er is vast wel een passend zadel te vinden. :j
Mijn man moet wel mee anders verzet Fu geen stap. :Y)

Ben nog niet op fb geweest, te druk vandaag!
Ik moest een foto bewerken van de musical, ik had zelf geen groepsfoto gemaakt maar die waren wel gemaakt, alleen niet alle kinderen stonden er leuk op, dus heb ik een paar veranderd.
Want ze krijgen die foto kado met de film die er gemaakt is. :)
En daarna hard trainen met Fu, en toen moesten we natuurlijk effe afkoelen! :))
Afbeelding

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 10:21

Goedemorgen! :D
Vandaag koelen de paarden zelf af, flinke buien hier.
Maar niet koud, lekkere warme douche, alleen daarna rollen ze altijd in de zwarte prut. :=

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 10:23

Super spannend Annika, succes!

Leuk Miran, manlief mee op de fiets. Altijd gezellig! Je paardjes genieten idd van het goede (vreet)leven hihi :D En heerlijk zwemmen, ik kan ook niet wachten! Volgende week 30 graden...

Assie ziet er gelukkig uit! Alleen vraagje; waarom heeft ze dekens op met dit mooie weer? :P

Tof Yildiz, fingers crossed! Vind je het niet onwijs moeilijk om Nyhla straks weer weg te moeten doen? TT wordt een knappe dame!

Wat fijn Gelske! Hopen dat het herstel zich zo positief voortzet!

Gister een erg fijn lesje gereden. Hij was zo werkwillig en meedenkend, knap konijn <3

Afbeelding

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 10:26

Ziet er goed uit Nicky! :))

Met 30 graden ben ik niet blij, hou helemaal niet van hitte.

BratzArabian

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 12:33

YildizArabs schreef:
Nogmaals proficiat Vic! Goed gedaan! Hij groeit echt in t showen he?! *\o/*
Gaat hij ooit ook nog onder t zadel? Zou m ook tof staan!

Hij vind het erg leuk. Wij vinden het leuk te zien dat hij er lol in heeft. Ik ben er eerlijk gezegt niet meer aan toegekomen om aan een zadel te denken. De bedoeling is dat er een western zadel opkomt en wij just for fun gaan hobbelen :-)