Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
BratzArabian schreef:MirandaFuego Mooie foto's van jou en je knapperd. Zag er ook een paar op fb. Dat waren ook hele mooie foto's. waarom doe je niet een keer mee aan een show. je hebt een prachtig paard.

Yildiz. Duimen dat alles pakt en er volgend jaar een paar knappe kleintjes naast staan. Nour weet wel wie de baas is haha.
Ach, eerst de controle maar weer afwachten. We hebben a.s. vrijdag een schriktraining ergens op locatie gepland staan, zin in!

Annikab schreef:Ik lees nog steeds wel mee hoor meiden, maar heb vaak niet de puf om uitgebreid te reageren![]()
Vandaag precies 40 weken zwanger, nu maar afwachten wanneer de kleine man zich aandient...
Al 2 weken niet meer bij m'n paarden geweest, omdat ik het verdere reizen niet meer trek in m'n eentje en ik helaas niet altijd mensen heb die meewillen

en
) en zojuist thuis Jazzy die dan toch wel goed hengstig blijkt en morgen geïnsemineerd gaat worden. Weer spannend!
. Leuk dat je man zo gezellig mee gaat dat deed ERwin toen hij nog niet zelf reed ook vaak even gezellig samen een rondje polder. Nu is het natuurlijk nog leuker nu hij op paard mee kan. Nou regen laarsjes voor paarden is nog niet eens zoon gek idee misschien een gat in de markt
.
maar Noor gaat weer goed ze loopt elke dag gezellig mee met Sjaak zijn stap ronde en de laatste paar dagen liep ze super en te dribbelen aan de hand. Gisteren heeft Erwin haar terwijl ik Sjaak liet grazen even los in de verenigingsbak en zo daar kwam FF een zooitje energie uit. Was vandaag wel even bang voor een hele stijve merrie maar ook vandaag ging ze goed. Omdat ze zo is afgevallen nog even men zadel gepast maar dat was te veel mazzel op een dag die past gewoon echt niet. Dus het word echt even kijken naar een nieuw zadel en dan kunnen we met haar ook weer verder met beleren.
Vond t wel leuk te horen, meisjes staan nu natuurlijk weer lekker thuis, dat zijn dochters "de Arabier" misten. Er staan daar op t station echt tig KWPN veulens, maar ja... Arabjes rule he?! Ze is ook echt n grote knuffel die Nyhla, echt n leuk meidje!

En heerlijk zwemmen, ik kan ook niet wachten! Volgende week 30 graden...

YildizArabs schreef:Nogmaals proficiat Vic! Goed gedaan! Hij groeit echt in t showen he?!![]()
Gaat hij ooit ook nog onder t zadel? Zou m ook tof staan!