Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Bimmetje schreef:Laat ik daar toch geen last van hebben allemaal haha
Ik wilde als reiner bij de WRAN starten, maar dan minimaal in de L3-L2, als ik het goed begrijp mag dat dan ook niet meer? Of is dat wel nog steeds mogelijk met papiertje van je trainer.
Maar goed, voorlopig toch geen WRAN voor mij.

Ergggg mooi!!
Paar balkjes aangetikt, maar boeiuh!!
Ook 1e geplaatst van de 3 deelnemers. Super trots!
Bij het hek kreeg ik hem er niet naast, maar toch met me verkeerde kant hem wel kunnen open maken, erna eromheen gereden. Was voor nu wel goed zo. Daar gaan we nog lekker op verder oefenen thuis. Al met al alsnog geplaatst, 3e van de 4!
Waarna wij vervolgens de schaaf wond konden gaan behandelen.. Gelukkig aardig oppervlakkig, maar wel een flinke lap huid eraf. Hopelijk heelt het netjes met deze warmte en vieze insecten.

, beetje jammer van de weinig starts. Maar nieuwe brug is zo'n ramp met parkeren, misschien als je vroeg bent dat het nog mee valt, maar de laatste keer dat wij er geweest waren, stond de trailer helemaal vooraan de straat, waardoor we zo'n end moesten lopen....dat was voor de 2e keer en toen waren we er echt klaar mee. Als parkeerterreintje daar vol is, dan sta je dus gewoon in de straat geparkeerd....niet fijn.
. Scarlet doe ik echt op het gemak, als ik zin en tijd heb en Leen kan helpen. Maar we hebben komende week vakantie en dan wil ik ff dagelijks met haar aan de slag met behulp van hubbie. Misschien Leen op June en ik met scar ernaast en dan huppeke naar buiten. Want in de wei is natuurlijk super saai en afleiding van de omgeving kan dan ff geen kwaad om haar lekker voorwaarts te laten lopen naast mams. Maar op zich gaat het super hoor. Erg leergierig paard en super licht in de hand. stop achterwaarts stuur en stappen zit er allemaal een beetje op. Ze zoekt echt wat je bedoeld en als ze het niet begrijpt dan gaat ze de lucht in en steigert ze.
Maar dat is niet met kwaaie bedoeling.
! Kans op een bruintje!! Beide mooie stijl om te stoppen! Ik vond zijn nieuwe foto's heel gaaf, zo stoppen zonder hoofdstel!