waar is de ezel mooi om te zien (mocht wel iets minder druk), vind alleen het ezeltje zo sneu uit zijn oogjes kijken ik heb ook fotos van een kameel die zo is bekleed, weet alleen niet hoe ik dat moet inscannen. heel fleurig is dat hoe was je vakantie bonjoy? nog leuke dingen geshopt?
Ja, je ziet weinig van het ezeltje Ik heb ook wel een paar foto's van aangeklede kamelen op de computer staan volgens mij. De vakantie was heel leuk! Ik heb verder geen showhalster spul gezien. Er was geen markt, alleen op de laatste dag, maar toen moesten we inpakken
staat leuk idd de neusriem korter en misschien een grovere ketting? hij valt een beetje weg bij het halster. die kleurtjes zijn leuk! hoe is het met jouw irajj? je had een opdracht gekregen toch? hoe is het halster geworden?
ben met vanalles bezig, maar ik haal het steeds uit mekaar, omdat het mij niet aanstaat. Ben nu aan 't wachten op de halsterringen die ik heb overgekocht van Balder.
Ik kom gewoon nergens meer aan, veel te druk met het paardje zelf... Hij is nu een weekje verhuisd en ik ga hem morgen eindelijk eens rijden, ben een oude kast aan het ombouwen tot zadelkast, moet alleen nog een rekje kopen/maken dat ik erin kan hangen voor mijn showhalsters
nee ik heb nog geen fotos gemaakt dat moet ik eerdaags nog eens doen. dat komt nog wel ben benieuwd jokari hoe je halsters eruit gaan zien! wie was nou degene die een grote opdracht had? ben wel benieuwd hoe dat is geworden
Eey, dankzij dit topic ben ik begonnen met een showhalster voor mijn zwart witte shet. Het macrameen lukt met niet dus ik heb het gewoon gevlochten Ik ben nu bezig met de kleuren roze rood en lauw (klinkt heel vloekend maar de kleuren staan best mooi bij elkaar) Ik zal foto's maken als ie af is
Ik ben ook al een tijdje bezig met een ingewikkeld marcremee werkje. Maar nu heb ik een probleempje.. Ik heb het vastgemaakt aan zo'n gewone ring, maar ik moet een stevigere hebben.. Weten jullie hoe ik dat, zonder alles te moeten slopen, over kan zetten op een betere ring?