Dat zou super zijn Nicky het is ook echt wel belangrijk dressuur werk voor een paard als je alleen buiten rijd sluipen er toch vaak kleine dingetjes in zoals scheef lopen en uiteindelijk niet goed lopen. Ik hoop voor jullie dat je eens lekker door kunt rijden en inderdaad even nog wat dingetjes uit sluiten is zeker niet verkeerd.
Nou Joyce ik denk niet dat het alleen je zwangerschap is het het word gewoon ook eens tijd voor wat lekker voorjaars /zomer weer gewoon FF lekker in het zonnetje zitten daar knapt een mens echt van op.
Hee Kat ook weer op het paard leuk zo samen op pad met Bleu echt braaf zijn jouw paardjes toch allemaal heerlijk is dat toch. En nee daar is dit topic toch voor lekker over je paardjes vertellen en schowen dus natuurlijk worden we dat niet zat gezellig juist

Het verschil van veulen tot volwassen is dan toch wel groot he. Onze kleuters zijn natuurlijk nog maar een jaar. als ik het verschil met Sjaak zie die herken je eigenlijk niet meer

Vandaag weer even gereden op de dames in de Wei vooral Dibah ging echt toppie vandaag dat ik bijna zat te twijfelen om dan maar met haar volgend jaar te gaan starten want ik mis dat toch wel een beetje. Maar ja morgen is het misschien wel anders want we zijn het niet altijd eens met elkaar op dressuur gebied. Ze lijkt de anderen twee ook wat minder te missen vorig jaar heeft ze het heel slecht gehad met het verliezen van Sierou dus ik was er nu ook een beetje bang voor.