[HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 20:57

Das leuk als ze samen tegelijk drachtig zijn voor volgend jaar kunnen de Veulens lekker spelen met elkaar ;) . Dat dat kan het zoon embryo er uit halen en invriezen en later bij een anderen merrie weer tot leven komen tot een veulen blijft toch heel bijzonder. Ik vind het heel instrasant dus zeker leuk om te zien Yildiz.

Dat zou super zijn Nicky het is ook echt wel belangrijk dressuur werk voor een paard als je alleen buiten rijd sluipen er toch vaak kleine dingetjes in zoals scheef lopen en uiteindelijk niet goed lopen. Ik hoop voor jullie dat je eens lekker door kunt rijden en inderdaad even nog wat dingetjes uit sluiten is zeker niet verkeerd.

Nou Joyce ik denk niet dat het alleen je zwangerschap is het het word gewoon ook eens tijd voor wat lekker voorjaars /zomer weer gewoon FF lekker in het zonnetje zitten daar knapt een mens echt van op.

Hee Kat ook weer op het paard leuk zo samen op pad met Bleu echt braaf zijn jouw paardjes toch allemaal heerlijk is dat toch. En nee daar is dit topic toch voor lekker over je paardjes vertellen en schowen dus natuurlijk worden we dat niet zat gezellig juist ;) .

Het verschil van veulen tot volwassen is dan toch wel groot he. Onze kleuters zijn natuurlijk nog maar een jaar. als ik het verschil met Sjaak zie die herken je eigenlijk niet meer :D .

Vandaag weer even gereden op de dames in de Wei vooral Dibah ging echt toppie vandaag dat ik bijna zat te twijfelen om dan maar met haar volgend jaar te gaan starten want ik mis dat toch wel een beetje. Maar ja morgen is het misschien wel anders want we zijn het niet altijd eens met elkaar op dressuur gebied. Ze lijkt de anderen twee ook wat minder te missen vorig jaar heeft ze het heel slecht gehad met het verliezen van Sierou dus ik was er nu ook een beetje bang voor.

Al_Zawraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 21:53

Joyce, gefeliciteerd!

Gelske, op zich mooi dat er niets uit het bloedonderzoek kwam, alleen weet je nu nog niet zoveel. Hopelijk kan de hoefsmid er meer van zeggen.

Nicky, oh bah, giftige planten in het hooi, daar ben ik ook altijd zo bang voor!

Wat een leuke vergelijkingsfoto Katja! Hij is qua blik/uitstraling niks verandert, alleen groter geworden.

Dayem is ook al flink verandert! En heerlijk hoe die schimmels van kleur veranderen <3

Asal is ook enorm verandert, op jouw foto's kan je mooi zien hoe ze qua conditie/bespiering veranderen als ze aan het werk zijn.

Yildiz, die eerste foto ken ik nog van een aantal jaar geleden, die heb ik toen ook eens voorbij zien komen :D Tie is ook flink veranderd, ze is inderdaad nog flink uitgezwaard daarna!

Gelske, fijn dat beide patiënten vooruit gaan!
En die vergelijkingsfoto's van je kleuters zijn ook erg leuk :)

Miranda, wat fijn dat Fu het ook samen met Nikita zo goed doet. Lijkt me heerlijk als je dan kinderen hebt, dat ze je paardenhobby delen. Al ben je dan soms ook je paard kwijt :')

Wat een heerlijk uitzicht vanuit je slaapkamer Joyce!

Wat een heerlijke filmpjes Kat, we worden jouw paardjes toch nooit zat? Ilya staat daar echt super, hij heeft echt een prachtig leven zo.
Heerlijk dat je ook weer met Set en Blue op pad geweest bent, gaat dat goed met Blue als handpaard? Ik weet dat ik eerder Firenza wel eens naast mijn KWPN merrie mee gehad heb, maar dat was niet altijd een goed idee (lees Firenza wou met geen mogelijkheid ergens langs, en KWPN merrie wilde gewoon doorlopen :') ).

Nicky, whahaha geweldig die selfies :D

Interessant om eens te zien Yildiz, had nog nooit een embryo gezien.
Leuk ook die opgroeifoto's van Nour!
Succes met de dames, zou wel leuk zijn als ze straks rond dezelfde tijd uitgerekend zijn!

Nicky, het zou super zijn als het op die manier op te lossen valt. En goed dat hij sowieso nog een keer nagekeken gaat worden, dan kan je hopelijk toch ook weer wat dingen uitsluiten.

Fijn dat Dibah zo fijn ging Gelske, en ach, als je volgend jaar pas wilt starten heb je nog even om er over na te denken toch?

Hier gisteren Fardani weer even gelongeerd, maar kort, want we hadden niet zoveel tijd. Maar nu was mijn vriend weer even een keer mee (zijn kinderen zijn/waren hier nu 2 weken achter elkaar omdat zijn ex geopereerd was, dus dan kan hij niet mee naar de paarden), dus toch even snel gedaan. Fardani snapt het redelijk, maar soms snapt hij even niet meer welke kant hij op moet, en dan is het altijd fijn om er even iemand bij te hebben die hem een setje in de goede richting kan geven :)

Zo lag het luie spul erbij toen ik vanochtend op de camera keek :D

Afbeelding

En Mausi is inmiddels 250 dagen drachtig geweest, dus nog minder dan 70 dagen totdat het mag komen.. Het komt hééél langzaam dichterbij :+

Afbeelding

En hier nog een filmpje van Aleeyah eergisteren. <3 Helaas was waar het filmpje stopt mijn telefoon leeg :+

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 21:58

Sjaak als baby en Volwassen.

Afbeelding

Afbeelding

Sadira

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 08:00

Ik ben zondag op St Oedenrode, even tussendoor :)

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 13:24

Hallo Eline even tussendoor! :wave: :D

Wat een luie en dikke beesten heb jij Roma! :D
Aleeyah had ik op fb gezien, leuk!!

Gelske, ja, ga gewoon starten als je het leuk vind!
Sjaak heeft overal schimmel gekregen, dan ziet het er al snel anders uit. :))

Ja, Dayem moet op Yoga! :j

Hey Shan, jij ook hier! :D

Yildiz, haha, fireballen. _O-
Ik was verslaafd aan sinaasappels en mandarijnen. :))
Owh, was het een bakkie embryo.. :+ :P :D

Joyce, goed naar je lichaam luisteren. :j

Ik heb het vooral druk gehad met de musical, gisteravond was de uitvoering, was allemaal super gegaan, ben megatrots op 'mijn' kinders! :D
Hier een foto'tje van Nikita!

Afbeelding

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 17:32

ik moet het hele weekend werken dus geen AVS voor mij..

fijn dat het rijden met Dibah zo lekker gaat zeg!

Roma het ging best goed met Blue, die vertrouwt helemaal op Set en vond het reuze interessant, superleuk!

lekker cam foto's Roma :D Mausi is echt alweer huge!

Wat leuk Miran de musical, ik vond dat als kind erg leuk :j

even een "
omnomnom lekker hapje" foto van Blue... :P

Afbeelding

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 18:26

Wow, Sjaak vind ik wel veranderd hoor! Op de veulenpic lijkt ie n veel langer hoofd te hebben dan nu. Mooi opgedroogd! <3

Had ik al gezegd dat ik Aleeyah zo gaaf vind.... :P <3
Echt n knappie! En ik weet zeker dat ze alleen maar mooier gaat worden. Wow, wat n meidje!

Ziet er gaaf uit Miran! Yul had toevallig gisterenavond ook weeksluiting met zijn klas! Is elk jaar een optreden, super leuk en heerlijk die kleinmannen op t toneel te zien! ❤️

Aaaah Blue! Wat n gezellige pic! :D Jouw paarden krijgen wel n heel speciaal dieet! Fijn dat Blue zon fijn handpaard is. Heb met Nour als jaarling ook geprobeerd naast Tie. Tie vond m irritant en Nour wilde heel de tijd snuffelen, niet echt succes haha! :P

St oedenrode wordt of alleen s ochtends (wat is t programma?) of helemaal niet. Jazzy bleek beginnend hengstig te zijn (dacht dat ze al echt goed hengstig stond maar ja als ze me ziet begint ze op de een of andere manier altijd te plassen :roll: ) dus zondagmiddag opnieuw scannen en dan waarschijnlijk dinsdag insemineren. Morgen Tie, die staat goed hengstig, sperma is onderweg, heel erg Fingers crossed! +:)+
Heb nog ongelofeloos met Nyhla lopen kroelen, wat n leuk meidje is t toch! Terwijl moeders loopt te stressen (had ze op stal gezet voor de scan terwijl alles buiten stond) staat Nyhlekind lekker relaxed te eten en ondertussen beetje te kroelen. Helemaal Nour, apart te zien, maar heel tof! <3

Ook met Nour wat rechtgericht adh. Ging mwah, hij was toch wel wat afgeleid omdat er bij "zijn meisjes" een nieuwe ruin is gezet die enkele maanden terug is geruind.
De heren moeten af en toe laten weten hoe stoer ze zijn. :')

Afbeelding

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 20:32

Hij had een heel fijn koppie als veulen maar nu heeft ie een brede kop gekregen daardoor lijkt het korter denk ik ;) . Ohh Nour schetjes uitdagen is om ellenden vragen wel stroere foto wat is het nat bij jullie heeft het zo veel geregend ?

Kat leef je nog ?????? ;) .

Das weer wat anders Miranda leuk hoor vind dat wel dapper dat ze dat durft.

Ze zijn wel wild hoor jouw arabieren Roma lekker he als ze zo rustig zijn. En weer aan de gang met Farandi het kwartje moet altijd even vallen met longeeren ze kunnen je dan altijd zo lekker aankijken van wat moet ik nou???

Gewerkt vandaag maar uiteraard nog wel met Sjaak gestapt hij was wat wakkerder vandaag maar toch braaf. Erwin heeft wel een filmje gemaakt maar van achter dus niet echt goed te zien volgende keer maar even op de ruimte een ronde on hem heen stappen.

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 22:12

Geen filmpje? .... Jammer... ;( Volgende keer beter toch? ;)
Vind Sjaak echt mooi opgedroogd! :j

Shetjes uitdagen?! :oo Neeeee.... Dat doet de shet zelf die nog heel erg hengst in z'n bol is, hihi! Nour houdt alleen z'n meidjes in de gaten, nja, totdat er weer gevoerd wordt... :')
En ja heeft veel geregend vandaag bij ons. Bij jullie niet? Op zich wel goed voor t land maar Yil had t kkkkkkoud vandaag... :brr:

Kat is hard an de arbeid... :)

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 20:20

Vandaag even een rondje om Erwin gereden Links en Rechts nu loop ik normaal vooral rechtdoor met hem. In de volte loopt hij dan ook wel echt een stuk minder vooral links.

Okee filmpje plaatsen ging even niet goed ga FF wat anders probeeren.

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 22:56

Haha Kat, ze vreten je op. :P
Vroeger vond ik het zelf doodeng, maar nu vind ik het leuker.
Heb ook nog zelf met oefenen met de kinderen een 'optredentje' gedaan, hihi, gezongen met Nikita en Jesse op de piano.
Stonden de leraren wel ff te kijken := , maar de kinderen vonden dat zo gezellig!

Yil, leuk he zo op het toneel, ik hou ervan!(zolang ik zelf niet hoef.. :') )Ik heb ook genoten van het oefenen met ze de afgelopen tijd.
Nour moet ook niet te stoer doen want die kleine terroristen wil hij niet tegen zich krijgen! }>
We duimen nog even verder!

Gelske, ja, lijkt me leuk om bewegende beelden te zien!
Nikita is wel stoer he, ik durf dat niet hoor, zo met al die ouders die kijken!

Fu liep vandaag weer zo leuk, ik ging longeren en had wat balkjes liggen, hij wilde er de hele tijd over en dan wachten op een beloning. _O-
Maar hij ging wel echt lekker hoor, flinke afdruk, *poing* *poing* :))
Morgen staat er weer een buitenritje op de planning.

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 13:32

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 19:25

Op de linkerhand maakt hij vooral rechtsachter een korte pas.
Hij lijkt vooral heel stijf, misschien gaat dat wel beter als hij wat meer los door zijn lijf wordt?

Vandaag heb ik weer een superleuk ritje gemaakt!
Het miezerde een beetje maar het was helemaal niet koud.
Fu wilde vooral in het begroeide gebied lekker doorgaan vanwege de insecten, dus we hebben lekker gedraafd en gegaloppeerd achter Martijn aan. :))
En op terugweg doe ik het laatste stuk alleen over het zandpad, maar die was helemaal begroeid!

Afbeelding

En hij staat een beetje dom op de foto. :P

Afbeelding

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 20:14

Zie ook met name stijfheid, echt lastig... -O-

Lekker Miran, en met die miezer zou ik eigenlijk geen of minder beesten verwachten maar toch wel last van gehad dus?
Hier ook weer de eerste dazen gesignaleerd. ;(

Gisteren echt super fijn met Nour bakwerk gedaan! Galop ging best ok dus dacht doe es gek pak de diagonaal en ga in contra verder. Hij deed ook es gek en pakt gewoon lekker een vliegende wissel, ik voelde m bijna niet! :oo Was dan wel niet echt helemaal bedoeld maar jee daar word ik echt wel blij van!
Helaas rest van weekend wat minder op paardengebied, wat tegenslag en zaken die toch anders gaan dan gepland maar ja dat hoort er bij.
Vanochtend nog n bliksembezoek St Oedenrode en jee was echt super gezellig en veeeeeel te kort! Maar tof weer boel mensen gezien te hebben!
Esme en Vic hoe is t jullie vergaan? Heb eigenlijk niemand behalve Amy en Joyce/Raven uit dit topic gezien.
Wel prachtige junior classes gezien en voor de lunch weer richting familietoernooi getuft.

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 20:58

OOOOH stoere foto van Nour :))

Sjaak loopt inderdaad niet helemaal lekker he, lijkt wel gevoelig. Ik heb er alleen erg weinig verstand van.

Lekker Miran, buitenritjes!

Yildiz drukdrukdruk zoals altijd, jammer dat niet alles 100% loopt zoals je wilt :) En wat fijn dat Nour het goed doet!

Bij mijn ouders heeft hun poes 2 kittens gekregen, zo schattig. Ze is zelf helaas nog maar 1 maar mijn ouders zijn daar niet zo moeilijk in.. Wel castreren ze altijd na 1 nestje. 1 poesje (?) is minimaal schildpad, die heeft echt maar een paar kleine rode vlekjes en een toffe bliksem op haar gezicht. Het katertje (?) is rood met wit.

De merries gaan ook heel goed, zijn gezond, onderhoud is allemaal gepleegd (hoefjes, tandjes) dus heb gelukkig even een zorgeloos paardenbestaan :D Geeft ook wel rust zo zonder dracht/veulen/drukte. Even een pas op de plaats. Volgend jaar zit ik dankzij mijn aankomende stage financieel veel ruimer dus wie weet wat ik dan ga plannen :D Ik zie wel.
Ik ben superblij met mijn paardenbestand tot nu toe, Set is zo fijn en haar manen groeien weer zo mooi aan, uiertje mooi geslonken, hartstikke mooi op gewicht. en Blue is zo aanhankelijk, als ze zo samen aan komen galopperen naar mij ben ik erg trots en tevreden. En Ilya is living the good life :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 21:18

Ahhhh wat lief Kat! <3
Je paardjes zien er goed uit. :j

Yil, Nour gaat alvast de moeilijkere oefeningen doen!
Onder de bomen en in het hoge gras zit het vol met beessies, ik denk dazen ook. _-:(
Fu werd er gelijk wild van, gingen galop op de plaats. :=

JustOneBiteJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 22:02

Sorry dames even een klein egopostje over het weekend helaas geen puf meer voor de laptop en een lange bijleespost...

Heerlijke foto's van alle knappe beestjes komen er voorbij! Kan ik altijd heel erg van genieten! En oh die kitties! Ik kom ze stelen hoor zeker die rooie! <3

Zaterdag ging eigenlijk super! Vegas was ontzettend onzeker dus dat was erg jammer. Maar een mooie 3e plaats met 0.75 punt verschil met de nummer 2 dus erg jammer dat hij net niet liet zien wat hij kan.

Vandaag was het pech, hele sterkte rubriek met veel gave goed getrainde en geshowde paardjes. En tja Vegas was nog steeds te onzeker en opgefokt om echt te tonen wat hij kan dus daarop helaas punten laten liggen maar al met al heel blij met de 2 rozetten, de fijne hulp van de mensen en de ervaring! :D morgen of dinsdag komt hij lekker naar huis en dan gaan we lekker oefenen met op vreemd terrein showen :D

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 16:18

Hee Yil heb ik jou nu gemist? :') Wij waren er ook al 's morgens! Tiene wel gesproken, lief hondje had je mee!

Vond het weer een leuke show gisteren. Heb Vegas nog eventjes gezien toen ze de ring in kwamen, idd sterke rubriek Esme! Wel grappig, Vegas tussen al die schimmeltjes haha. Maar liep inderdaad veel gaafs bij. Maar je mag trots zijn op je ventje hoor!

Heb nu wel zin in Alkmaar hoor :))

Lastig al die kreupele paardjes, het lijkt wel veel dit jaar zeg. Overal rond mij (en wijzelf) lopen te kwakkelen met de paardjes.
Maar hier gaan we met Shief weer opbouwen, osteo was geweest en die was positief, shief weer der jaarlijkse behandeling gehad :)
Smid ook weer geweest! Ja, dat is voor ons bijzonder, shief kan echt maar 1x per jaar bekapt worden. Groeit gewoon niet :P Gelukkig geen ramp, want ze blijven netjes in vorm.

Maar Pief heeft der APK dus weer gehad en groen licht na 2 maandjes rustig aan, dus dat hebben we even gevierd (wel met beleid haha shief scheurt het liefst door de hele bak heen op standje cross..)
Afbeelding

Zo gek op haar <3 ze is zo leuk.. En dan weer heerlijk shief op 't eind. Standbeeld }:0

Heerlijk Miranda! Jullie gaan goed he! Knap hoor, vorig jaar wilde het buitenrijden allemaal nog niet zo. Lekker van genieten!

Enne Kat, nogmaals, Il heeft t daar zo goed! En je dames.. tsja <3

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 19:12

Knappe Shief! Knappe dames en ruige Ilya die zo heerlijk opgroeid! <3

Shief ziet er goed uit! Mag je haar nu zoetjes aan gaan oppakken?

Fijn Kat even die rust! En je kunt daar ook zo van genieten, heerlijk!
Gaaf idd van die stage, ben ook wel benieuwd wat voor nieuwe dingen je daar gaat doen?
Gaat die vanaf sept starten?

Ah jammer Shanna! Ik was eigenlijk niet te missen hoor, super mega witte broek haha (en heb m ook nog es wit gehouden wat n mega prestatie voor mij op zich is := ) En ben toch echt overal geweest, stallen, tribunes, Vip en de store van Amy!
Jammer, Tiene en Esme ook niet gespot.... ;(

JustOneBiteJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 19:27

Ik heb helaas ook niemand gespot! Ik liep ook als een kip zonder kop rond hoor :') dikke stress om alles haha!

Thanks voor het compliment shanna we zijn zeker trots zo Voor de eerste keer en wat heb ik veel moois gezien, ook was ik erg blij met alle complimenten over m'n ventje dat hij alles zo braaf toelaat ook allemaal kindjes wilde na afloop knuffelen nou daar ging die wel even voor staan hoor hahaha! Ondanks de knappe merries die langsliepen hahaa.

Wat ziet shief er goed uit!

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 20:25

Ghehe Shief is juist een beetje te bol :D En door die 2 maanden rust van de winter, en nu ook 2 maanden rustig aan sinds april is ze wel her en der wat spieren kwijt. Gaat toch snel bij die 'oudjes', ze is vandaag trouwens 16 jaar geworden :D

We gaan nu inderdaad weer langzaamaan opbouwen :) afgelopen weken lekker veel gewandeld en stapritjes gedaan voor de "zekerheid". Liever dat dan het risico van te snel weer willen oppakken

Hmm jammer Yildiz! Hebben we elkaar echt misgelopen denk.. Wij zijn ook overal geweest haha

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 20:33

Volgende keer beter! :D
Fijn dat je d'r weer kunt gaan oppakken!

Heb je nog pics van afgelopen weekend Esme? Ben benieuwd!

Nog even spam pic van m'n meidje. Heb haar vandaag weer opgehaald, we hadden elkaar echt gemist. Dol op Tie!❤️

Afbeelding

JustOneBiteJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 20:41

Foto's volgen nog, tiene heeft het vast gelegd voor ons! Zelf helaas vanuit een lastige hoek gekeken en wat gefilmd maar zo slecht dat het niet eens interessant is voor jullie om te zien haha! Ben zelf ook reuze benieuwd naar de foto's!

Fijn dat Tie weer terug is! Heerlijk gevoel is dat he! Kan ook niet wachten tot morgen tot Vegas thuis komt na 5 lange weken en dan mag hij maandag gelijk aan de slag om te springen hoe het er nu naar uit ziet haha! Gelukkig letterlijk nog geen 50meter verder dus hoef geen van beide te missen :D

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 20:47

Das een mooie foto van je trouwe prachtige dame Yildiz lekker weer thuis zo als het hoort.

Ohh wat schattig die poesjes <3 ik zie er ook veel op FB voorbij komen echbt heerlijk om naar te kijken.
Weer even onderhoud bij je paarden gehad altijd fijn meer paarden is ook meer zorgen hoor Kat en het is toch fijn dat het allemaal goed gaat met ze.

Nour gaat weer toppie Ja plannen en paarden gaat niet altijd samen ach ja het leven is zo ;) .

Miranda ook weer weg geweest op der woeste witte paard in het bos :D . Het is echt prachtig daar lekker hoor als je zo kunt rijden. Ja Dazen is vreselijk vliegen alles wat zoemt das het nadeel van de zomer was het eigenlijk al zomer?????

Dank jullie wel voor jullie reacties we hebben allemaal wel een beetje het zelfde idee er over. Soms is het voor je zelf ook best moeilijk oordelen ja wil soms gewoon graag zien dat het beter gaat en soms bekijk ik het misschien te zwaar dan is de mening van een ander (of het nou positief is of niet) toch wel fijn.

BratzArabian

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 21:08

YildizArabs schreef:
Zie ook met name stijfheid, echt lastig... -O-

Lekker Miran, en met die miezer zou ik eigenlijk geen of minder beesten verwachten maar toch wel last van gehad dus?
Hier ook weer de eerste dazen gesignaleerd. ;(

Gisteren echt super fijn met Nour bakwerk gedaan! Galop ging best ok dus dacht doe es gek pak de diagonaal en ga in contra verder. Hij deed ook es gek en pakt gewoon lekker een vliegende wissel, ik voelde m bijna niet! :oo Was dan wel niet echt helemaal bedoeld maar jee daar word ik echt wel blij van!
Helaas rest van weekend wat minder op paardengebied, wat tegenslag en zaken die toch anders gaan dan gepland maar ja dat hoort er bij.
Vanochtend nog n bliksembezoek St Oedenrode en jee was echt super gezellig en veeeeeel te kort! Maar tof weer boel mensen gezien te hebben!
Esme en Vic hoe is t jullie vergaan? Heb eigenlijk niemand behalve Amy en Joyce/Raven uit dit topic gezien.
Wel prachtige junior classes gezien en voor de lunch weer richting familietoernooi getuft.

Wij Hadden het erg druk met het kooiker team. Dames binnen paarden poetsen, sminken ect. Heren buiten met de zweepjes en wapperen maar haha

Zaterdag werd Cosimo 2e in zijn rubriek en kreeg hij in de kampioenschappen een zilveren medaille.
We hebben erg genoten van beide Hengsten in de rubriek. We kregen gewoon kippenvel van BB Escondhio wat een machtig dier.

Zondag werden we 2e in zijn rubriek. Het werd enorm spannend met de puntentelling scheelde niet veel voor de eerste plek. Wij zijn dik te vrede hebben een enorm gezellig weekend achter de rug. De organisatie was enorm goed geregeld. Mensen waren gezellig paarden blij, af en toe begon het te gieten buiten.

Heb enorm mooie paarden voorbij zien komen het weekend. Was puur genieten.
Wij zijn al weer klaar voor het volgende show weekend lol

Ik heb best een hoop van jullie gespot. niet allemaal gesproken.

Nour word als maar mooier als ik de foto's van hem zie <3

Shanna_ wat een prachtige merrie heb jij. ik blijf er maar naar staren <3 <3

Set_Elkol Aah kei lief kittens.
Bleu ziet er goed uit, mooie bink <3
Mooie foto's komen er ook langs van jouw dames. Puur genieten zo.

MirandaFuego Mooie foto's van jou en je knapperd. Zag er ook een paar op fb. Dat waren ook hele mooie foto's. waarom doe je niet een keer mee aan een show. je hebt een prachtig paard.
Mooie foto ook van je kids ;)

geshahquille wat een verschil van veulen tot nu. Mooie Sjaak!!

Roma handig z'n camera.
Mausi ziet er mooi rond uit nog even geduld op de beeb
Bale van je baterij. prachtige Aleeyah <3 <3

Joyce namens ons van harte gefeliciteerd

__Nicky Wij gaan hier heel hard voor jou en Dayem duimen.