Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(heb ik wel bijna 5 jaar over gedaan om de hengst te vinden/kiezen)
Merk ook dat ik nu steeds kritischer leer te kijken naar de AV, zo ga ik ook steeds meer dingen aan Shief zien
Vind Shief haar karakter heel fijn
Ze lijkt me een erg leuke merrie! Shanna_ schreef:Annika spannend hoor, Euf op 'reis'! Gaat hem vast goed doen! Op welke leeftijd gaan ze ook alweer bij mams vandaan?
Jammer dat het voor Dos nog niet wil lukken. Als wij nog een plekje hadden gehad hier, was ik zeker Dos bij je komen bezoekenZe lijkt me een erg leuke merrie!
! Ik zou ook het perfecte plekje willen zoekenShanna_ schreef:Snap denk precies wat je zoektHet is echt dat wij de plek niet hebben en een 2e paard ook niet zal gaan qua tijd, maar anders denk ik dat wij best een plek konden bieden wat je zoekt

Je bent er ook bij in Alkmaar toch?
Met de voorbrengcursus waren Angela en ik opslag verliefd! En dat werd afgelopen zondag weer dubbel bevestigd, wat een paard
In WK stemming! Was vlak voor de wedstrijd woensdag
Na m'n vakantie laten we de osteo weer komen, ben zo benieuwd wat ze van haar vind! De vorige x was ze 75% rechter geworden terwijl ze echt heel scheef was!
) dus das niet veel
) vind ik persoonlijk weer een ander verhaal, want 9 van de 10 keer geven ze dat door aan de nakomelingen. Tsja en komt zo'n paard nou terecht bij iemand die helemaal geen fokambities heeft is dat nog niet zo'n probleem maar meestal haal je je niet voor niets een hoop ellende op de hals om een bepaalde combinatie toch te kunnen maken.