Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Letizia schreef:Lijkt me juist zo ruw?
Wat een grapjas Annika
Vervelend dat je lichaam zo weinig aankan Nicky, wat scheelt er aan?
set_elkol schreef:Ja Kung Fu El fiets
amyz schreef:Jeetje Nicky![]()
Gelukkig gaat het nu de goede kant op maar dat moet schrikken zijn geweest!!!
Bah voorhoofdsholteontsteking ook niet fijn, beterschap!
Oh wat heerlijk! Nu je het zegt valt het idd op... Fijn dat ze nu energie voor 2 had en jullie samen even konden uitrazen
Ik ga idd naar Parijs![]()
Ohh ik zit meestal achter de livestream bij shows waar ik niet heen kan, heerlijk!
Nee hoor word het niet gauw zat.. Meestal dag 1 de junioren, erg leuk, guppies kijken. De bravoure van 3-jarige hengsten en het voorzichtig stoere gedoe van de 2-jarigen... Onzekere, felle fillies..
En dan de tweede dag senior dag. Queens of the desert die met een enorme arrogantie en air de ring door gaan, kalm, beheerst, duuuhhhuhhhh.En dan het hengstengeweld
Van de 4-6 jarigen die fel en net iets té zelfverzekerd de ring door knallen tot de 10+ die gemakkelijk en in balans hun ding doen, ''i'm sexy and i know it''.
Ik word er iig altijd heel blij van
Nickyyyy schreef:Ik ben nu 2 keer geweest, dus opzich niet heel erg veel. Maargoed het lijkt mij niet goed dat het erger wordt als ik bij haar loop. Als het nou iniedergeval stabiel was geblezen snap ik het, heeft tijd nodig voordat het minder wordt.
set_elkol schreef:Fuego-dag was leukNikita is ook zo'n leuke meid! Fu doet me zo aan Set denken, ook van bovenaf
![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Sieltjuh schreef:Het is maar goed dat je dat erbij zet, Miran, want ik dacht echt dat je het tegen Joyce had en vond je opmerking nogal banketstaaf overkomen