Na Barc en Mirka wil ik gewoon een gaaf paard
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
works like a charm.
lilskie schreef:Ego post.. Net even dressuurles gehad. Poeh wat heerlijk! Ses had maandag vrij en gister een longeer-dag dus dan is het altijd ff afwachten. Maar potverdorie, als spaghetti zo soepel. Lekker. Maar ik ben er wel weer klaar mee, ik wil weer over een picknicktafel springen en in rengalop door het bos!
Over wondjes/bloedjes/blessures: ik ben geen paniekmiep maar bel wel de DA vrij snel. Niet als ze een schaafje heeft ofzo.. Maar ik begrijp de zorgen wel. Mij is geleerd: 'zo min mogelijk smeren, zoveel mogelijk spoelen'

... Dan moet de winter nog komen. Maar over vier weken is de kortste dag, daarna worden de dagen weer langer. Zullen we gaan emigreren naar een warm land?
.
Zeker als ik over een paar dagen ze op Aruba zie lopen denk ik
Ik niet helaas

dan weet je het zeker.
zo lekker warm
lig nu heerlijk in bed, warme deken, val nu al bijna in slaap! 
Even een minuutje laten zitten, ik hield haar uiteraard heel goed vast, maar meneer ging gewoon verder met eten
of op paard en kind

Blijkbaar is mesten het enige wat ik aankan jammer genoeg.. Maargoed niemand neemt het mij af dat het gisteren wel goed is gegaan!! Nu maar weer een paar dagen rustig aan doen...
)
Vind het zo'n leuk beesie, ook al heb ik haar nog nooit in het echt gezien 
Hopelijk blijft het droog...