Western Arabieren

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 13:34

Je mogen allemaal komen kijken hoor of helpen...

Jaaaaa idd AMY!!! Dat is dan meteen de jongste van het stel. zo'n gaaf kind hey. Leen pikt haar om 17.00 uur op, hij komt toch langs hun huis. Verders hebben we ook de zuid hollands dressuur kampioen in de rondte lopen straks...Cyann der nichtje.

June en Nirvana gaan eraan geloven. Verder gaat Cyann met Scarlet de In Hand Trail meedoen.

En de meiden slapen op de hooizolder , Ja Cyann verzint ze wel :+ _O-

Kinderchampagne ingekocht, dus laat de kurken maar knallen

bella24

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 13:38

Te gek hoor, ik wilde dat ik zo'n moeder had vroeger! :D :')

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-13 13:45

Geweldig!!! Die prijzen!!! (Met uiteraard ROZE linten hihi). Wil Cyann geen leuke oudere zus? (ik ben adopteerbaar hahaha).

Wat n heerlijk zelfbewust mannetje Joyce! Prachtige uitstraling! <3

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 15:01

haha Yilz, jij let aardig goed op. Ik heb 3x serie blauw, rood, wit voor nrs 1 t/m 3 (wit moet eigenlijk geel zijn...maar ach...) En voor de rest lekker roze, dat vond ik idd heel toepasselijk :+ . Toch mooi gelukt uit wat ie op vrd had, anders werden het rozetten van 1,50 per stuk. Nu was ik 1 euri kwijt per stuk. Heb er toch 18 nodig. Zo rood wit blauwe slingers hangen, in de keuken, in de tuin, langs de schutting en langs de bakrand (klein stukkie maar hoor). Staat alleen beetje veel zuring in onze trailtuin, gaat hubbie als ie thuis komt nog ff snoeien....

raven

Re: Western Arabieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 15:26

Geweldig nancy. HAHA ja AMY is gaaf. Wel een super gaaf feestje zeg. Ik ben ook adopteerbaar hoor hahaha.

Yil dank je wel

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 15:46

tja en dan heb ik het nog niet gehad over het kampvuur wat we vanavond gaan maken en de roze en witte mashmallows.... :9

raven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 16:20

mmmmmm lekker heb je niet nog een boordje vrij

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 16:34

Ja hoor...en cyann der kamer is vrij dus je kan ook nog heerlijk slapen als je wil.

raven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 16:38

Oh dat klinkt super hoe laat wordt ik verwacht hahah

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 21:30

Zo hehe ik ben weer langzaam aan tot leven aan het komen na het kinderfeest avontuur. Dan denk je...die kids slapen op de hooizolder, zal weinig herrie van ze hebben....Gaan ze tot 04.30 om de haverklap naar de wc, die zich dus naast onze slaapkamer bevindt.... 8)7 :Z NOT :roll: _O- ! Rond 1600 uur vandaag iedereen weer thuis gebracht, inmiddels tukkie gedaan op loungeset in de zon, so I'm alive again. :O

Helaas weinig echte actie-foto's. De fotograaf had het te druk met jureren en de scribe te druk met schrijven.....kleine overall impressie

vrijdag avond nog bbqt en daarna oefenen met rijden paard, ernaast en quad en zaterdag voor het "eggie".

Afbeelding

Uitslag CounTree Ranch First Show:
Quad Trail: 1e Celine (score 71,5), 2e Cyann (70), 3e Isabel (69,5), 4e Amy (69), 5e Britt (63), 6e Noa (60,5). Celine en Cyann ontvingen de Quad bekers vanwege hoogste score.
In Hand Trail: Cyann kwam aan start met Scarlet en de andere met June. 1e Cyann (score 68), 2e Noa (67,5), 3e Isabel (66), 4e Britt (66-), 5e Amy (63,5), 6e Celine (61,5). De IHT bekers gingen naar Amy en Noa, zij waren de beste in ongeduldig zijn.
Trail: 1e Amy (66), 2e Celine (64,5), 3e Britt (62,5), 4e Noa (59), 5e Isabel (57), 6e Cyann (0 ivm bewust overpak van 1 naar 2 handen). De Trail Bekers gingen naar Isabel, die super ging tijdens het oefenen, maar nu de grootste pechvogel was en naar Britt die ook pech had door wat stuurmiscommunicatie. De uitslag was telkens tussendoor met een duidelijk uitleg hoe alle scores tot stand waren gekomen binnen aan de keuken tafel. Al met al iedereen met 3 rozetten en 1 beker naar huis! Missie geslaagd.

Afbeelding

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 22:19

Ge-wel-dig _/-\o_

Dat móét het gaafste feestje ooit zijn geweest!

En: ik voorzie een toekomstige wedsrijdsecretaris :)) patterns maken kan ze al!!! :D

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-13 11:30

Het was ook echt ontzettend leuk om te doen. Vrijdagavond heeft Cyann de kids vanalles verteld over In Hand Trail en met Nirvana laten oefenen en daarna met de quad. En in de tussentijd kwamen de kids om beurten naar mij toe om te oefenen voor de Trail met June. De volgende dag kon ik zien dat Cyann ze super goed ingelicht had over hoe e.e.a. moet tijdens een IHT wedstrijd. De kids deden het echt super, wat een snelle leerlingen. Savonds nog ff kampvuur gemaakt en als gezinnetje heerlijk voor het vuurtje naar de sterren gekeken en voorbij trekkende ruimtestation uiteraard met marsmallows. I Luv Summer!!

nenaavdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-13 12:48

GEWELDIG!!!
Wat een onwijs leuk feestje moet dat geweest zijn! daar praten ze nog wel een behoorlijke tijd over door!
Super in elkaar gezet!

_Malu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 11:56

Dat klinkt echt als een droomfeestje van elk kind :p

Hier eindelijk ff beetje rust, bachelorthese af, laatste tentamen gedaan en nu even vakantie dus volop tijd voor Henk en bezig in het huis en de tuin. Dus uiteraard wel genoeg te doen. Henk heeft trouwens ineens het spinnen door..... stapt ineens keurig over in plaats van achterlangs en dan met z'n poten in de knoop raken. Hij vindt het ook reuzegrappig en we gaan steeds sneller.... wordt ooit nog wel een reiningpony.

StalBerguil

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 09:35

Wat een geweldig feestje voor de meiden, super !!!

Super Malu, geen boeken meer maar genieten van huis, tuin en paard :)

Na bijna drie week weer achter de laptop, ik was mijn oplaadkabel op het werk vergeten en na de eerste vakantie dag..accu leeg !!! Erg lastig om alles via mobiel te doen dus dan maar eens geen internet :)

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 20:36

Nancy, dat zal een feestje zijn geweest, waar ze nog lang over na zullen praten!
Super! +:)+

StalBerguil, op mobieltje is idd niet altijd even makkelijk!

Sorry mensjes, ik ben er wel.
Maar heb even weinig tijd voor internet enzo. Dus ben veelal in de meelees modus......

Het gaat momenteel iets minder met me. Veel last van me lijf. Ik wil heel veel, maar lijf zegt: uh uh nee nee daar heb ik geen zin in. -:(- dus even alles op laag pitje en op zoek naar rust.
Paard staat inmiddels ook alweer een week stil (door mijn fijne lijf), die ga ik morgen weer proberen te rijden.

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 22:49

Zo Nancy dat zag er een super leuk feestje uit! Cyann en de vriendinnen zullen genoten hebben op zo een interactief feestje!

Oei Bimmetje het zit je niet mee, het is niet zo makkelijk je probleem ik tref dit nu telkens erg met mijn collega, en telkens als ik haar hoor praten denk ik aan jouw en visa versa! Jullie treffen veel trefpunten! Veel sterkte in deze wat mindere periode, hopelijk heeft de rustperiode nadien positief effect en kan je weer veel gaan rijden en trainen met Nada!!

Hier niet veel nieuws ( de weide is volledig omheind in volhouten afsluitingen, piste en hengstenweide en rond de beek, houten poorten, en linten bij de merrie weides, en dan
dat vorige weekend de Emerald Trophy was en my dreamhorse MISS AVA meedeed en haar klasse won en de championships! Dus mocht ik mee op de foto zo fier dat ik was :-)! Mijn droommeisje, juiste kleur, juiste grote, en haar looks ja, ...haar schoonheid en haar karakter, ...zucht!

Afbeelding

mvg Glenn

StalBerguil

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 08:43

Bimmetje veel beterschap en rust kan idd veel goeds doen!
Volhouten omheining, super...rond door rond is mooi maar om alles hier te laten onheinen is erg prijzig. Toch hoop ik om het hier thuis ook nog een keer te kunnen doen!

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 10:52

Komt goed, bedank allebei!
Heb vandaag weer lekker gereden. We hebben een fijn rustig bosritje gemaakt. Was heerlijk en we hebben er beide van genoten. :D

Glenn, STOER!! Gaaf hoor, mooi mee op de foto met het meisje van je dromen! hihi ;)

StalBerguil

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 10:56

Kijk bosritjes geven ook veel en heerlijke rust, een goede zoektocht naar rust Bimmetje !!!!!!

_Malu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 20:15

Hoop dat het snel weer beter gaat me je, bimmetje!

Wow Glenn! Wat een prachtige merrie!

Vandaag waren mijn ouders op bezoek en hebben Kalief even op zijn nieuwe stal bekeken en wat foto's gemaakt. Ben toch wel trots op deze : Afbeelding

En hier de rest!
[WN-ITP] AV Hengst Kalief @training

StalBerguil

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 20:28

Dat is een mooie foto Malu (inlijsten)

Vandaag een drukke warme dag, vanmorgen les gehad daarna door en even in Stavern bij een wedstrijd gekeken. Om 08.45 de deur uit en om 17.30 uur weer thuis. Les ging heel erg goed, stapte met een dikke smile af!!!

Heb ik vanmorgen voor ik weg ging met mijn domme kop de deur dicht getrokken met de sleutel er nog in aan de binnenkant. Mmhh tja hoe kom ik nu binnen...kan moeilijk in trainingsbroek naar les...door het raam..man oh man wat een begin van de dag!!

_Malu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 21:13

Hihi ja hij moet nog een keer over voor een mooie achtergrond, maar echt tof om te zien hoe netjes hij stopt. Moeten toch een keer plates onder om eens wat meer vaart te maken, volgens mij zou hij dat prachtig vinden.

Oeh sleutels in de deur, dat is niet handig. Mooi dat je nog door het raam naar binnen kon! Ben je bij Triple star geweest in Stavern?

StalBerguil

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 08:08

Ja daar ben ik geweest was niet heel erg druk maar wel even leuk om te kijken :)

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-13 21:23

Stil hier.... :Z

Maar dan weer wel n leuk vooruitzicht: 28 sept weer een koeienclinic!!! Nu al zooooo veel zin in! *\%/*

Voor de rest niet veel te melden: vakantie is weer voorbij en ik ben weer hard aan t werk. Daarnaast ook hoogseizoen op de manege dus ik draai boel uren. Wat wel zwaar is in combinatie met werk, gezin en natuurlijk de horsies maar wel lekker bijverdient.
Tie heb ik nu maar volledig uit de training gehaald maar heeft genoeg te doen als voorpaard bij ritten wat ze geweldig leuk vindt om te doen! Ik denk dat ze d'r roeping heeft gevonden haha!
Wel zoetjes aan met Nour aan de slag: veel grondwerk, trailertraining, keer bitje in en longeersingel om. Bitje was trouwens interessanter dan aansingelen, gaf ie niks om. Zon verschil met Tie die ging bijna liggen als ik (zachtjes) aansingelde. Vandaag ook ff met z'n grote maat Joe (4 jarige doch wijze quarter) even langs de weg gewandeld. Meneer was t bitje vergeten maar heeft, op een Heule grote giraffehals na (en dat om te zien wat een tuinder aan t doen was, don't mind de fietsers, vrachtwagens en auto's) geen stap verkeerd gezet.
Nog een jaar of wat en ik kan erop... Still counting... :D