Ik houd zelf wel van een behoorlijk front, wat dat betreft had ik misschien beter naar de Spanjaarden kunnen gaan

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
set_elkol schreef:Sorry hoor Joyce maar waarom is de vraag of iemand tevreden is over zijn/haar eerdere keuze voor een hengst brutaal? Krijg het gevoel dat je het persoonlijk teveel aantrekt als ik je een vraag stel, je hoeft je echt niet aangevallen te voelen. Blijkbaar vind je dat ik je iets misdaan heb (?) maar ik stel de vraag gewoon uit interesse. Om maar eens een voorbeeld te stellen, als ik Set nu een jaar later had gedekt was ik voor een AV gegaan. Dus ik ben nog steeds wel tevreden over mijn hengstkeuze van vorig jaar maar zou het nu heel anders hebben gedaan. Misschien had jij toch intussen ook weer iets nieuws tegengekomen dat nog beter bevalt voor Yus?
Ik vind het jammer dat je zo korzelig opstelt, vertel me nou maar eens wat ik je misdaan heb.
Citaat:Volgens mij vat je elke vraag rondom de (mogelijke?) drachtigheid van Yus enorm vijandig op Joyce. Ik denk niet dat mensen het hier als aanval, maar meer als oprechte interesse bedoelen.
Jij komt zelf met de opmerking dat je je goed moet verdiepen in bloedlijnen, vervolgens reageert Kat met een wedervraag waar je geen antwoord op geeft en als ze dat dan ook zegt kom je enorm fel uit de hoek.
Ik snap niet zo goed waar je vijandigheid vandaan komtIk weet dat er het één en ander speelt rondom de vorige eigenaresse van Yus (ik weet er zeker niet het fijne van en dat hoef ik ook echt niet te weten), maar is dat een reden om iedereen die rondom de drachtigheid vraagt te negeren of af te katten? Eerst schreeuwde je het van de daken dat je Yus ging laten dekken en tegenwoordig zwijg je als het graf.
Ik heb persoonlijk ook oprechte interesse in Yus haar drachtigheid, maar durf er eigenlijk door je reactie niet meer naar te vragen.
Vind dat erg jammer, want geloof niet dat ik (of Kat of alle andere mensen die er naar hebben gevraagd) het verkeerd bedoelen, maar gewoon oprecht geïnteresseerd zijn...
amyz schreef:Kat ik snap wat je bedoelt idd met je bijzettafel![]()
Ik houd zelf wel van een behoorlijk front, wat dat betreft had ik misschien beter naar de Spanjaarden kunnen gaanVind Imago echt geweldig, alleen hals had voor mij een fractie minder zwaar gemogen, maar verder fantastisch paard. Prachtig kort koppie, type, geweldig lijf en bewégen...
kellaxy schreef:Oh ik las het verkeerd, laat maar haha
God, ik ben echt blond..
amyz schreef:T is met Djuun net wat je wilt fokken denk ik. Het is een mooie, correcte basismerrie dus je kunt er alle kanten mee opDenk dat bijvoorbeeld Escondhio helemaal geen gekke zou zijn voor haar... maar er schiet mij verder ook niet echt iets te binnen. Er kan gewoon te veel bij haar denk ik
amyz schreef:Wat je wilt verbeteren is ook weer precies wat je zelf wilt. Wil je gewoon een fijn gebruikspaard hoef je toch wat minder te kijken naar bijv een groot oog oid. Wil je ook iets op show moet je alweer heel anders gaan kijken.
Letizia schreef:Ja en op zich weet ik dat wel, maar als er nog aandachtspunten zijn, dan is het natuurlijk mooi als je dara op zou kunnen verbeteren (en dus niet een groot oog), een gebruikserspaard moet natuurlijk ook correct gebouwd zijn. Wij zijn idd niet op zoek naar een showpaard, maar ik denk dat iedereen dat wel weet/begrijpt
set_elkol schreef:Ik wil bij Set meer type erin fokken, en toch een gebruikspaard overhouden
wil wel een groter oog, meer dish, meer keelgang, mooie hals, maar dat moet dan samengaan met een fijn rijpaard
Barcelano schreef:set_elkol schreef:Ik wil bij Set meer type erin fokken, en toch een gebruikspaard overhouden
wil wel een groter oog, meer dish, meer keelgang, mooie hals, maar dat moet dan samengaan met een fijn rijpaard
Toch heeft ze type zat.
Vergelijk maar eens met de diverse types.....je hebt er zo plaatjes ding van met allerlei strains en type's.
En Dish alleen is niet altijd type