Rije schreef:Sooow das best een uitdagende proef...! Korte stukkies, lastige overgangen... Knap gereden weer!!!
ja klopt. Met inderdaad korte stukjes en galop naar stilstand en andersom. En het laatste stukje galop naar het hek toe moest in de rechter galop. Er gingen er een heleboel de mist in....bij de barrels, het zeil, in draven in het vierkant en stoppen, verkeerde galop. June was alleen een beetje kijkerig naar de barrels, zei cyann, daarom slalomde ze expres wat ruimer en niet zo strak erlangs. Achterwaarts door het hek was niet voorgeschreven, mocht ook voorwaarts, maar ja....ook dit moet je oefenen. Van de 9 deelnemers waren er slechts 3 geplaatst. Dus ja we waren weer trots. En toen ik die score sheets bekeek, dacht ik dat ik gek werd..gewoon ff 2x 70! Nou ja zeg...het lijkt allemaal niet op te houden. June heeft die score nog nooit gelopen. Cyann wel, want die heeft zelfs nog hoger gescoord met Nirvana in de Trail L4 score 71! Leuk hoor aan de kant staan!! Ik sta wel te stressen
, maar ook te genieten. En langzaam aan pikt ze alle paarden in.