Western Arabieren

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 20:14

breakthelaw schreef:
CounTree schreef:
hey Jes, ik hoor net dat er van mijn Scarlet een halfbroer te koop staat bij Wendy. Hihi geinig, die heb ik als veulen meegemaakt bij de fokster. A Classical Ride: http://www.wendyvanoschph.nl/tekoop.html

Ik breek even in. Zaterdag hebben wij deze kanjer opgehaald. Zal binnenkort wat foto's van hem plaatsen.

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
Hopelijk beleef je veel plezier van hem! +:)+

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Re: Western Arabieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 22:24

Sooow das best een uitdagende proef...! Korte stukkies, lastige overgangen... Knap gereden weer!!!

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 00:16

Rije schreef:
Sooow das best een uitdagende proef...! Korte stukkies, lastige overgangen... Knap gereden weer!!!

ja klopt. Met inderdaad korte stukjes en galop naar stilstand en andersom. En het laatste stukje galop naar het hek toe moest in de rechter galop. Er gingen er een heleboel de mist in....bij de barrels, het zeil, in draven in het vierkant en stoppen, verkeerde galop. June was alleen een beetje kijkerig naar de barrels, zei cyann, daarom slalomde ze expres wat ruimer en niet zo strak erlangs. Achterwaarts door het hek was niet voorgeschreven, mocht ook voorwaarts, maar ja....ook dit moet je oefenen. Van de 9 deelnemers waren er slechts 3 geplaatst. Dus ja we waren weer trots. En toen ik die score sheets bekeek, dacht ik dat ik gek werd..gewoon ff 2x 70! Nou ja zeg...het lijkt allemaal niet op te houden. June heeft die score nog nooit gelopen. Cyann wel, want die heeft zelfs nog hoger gescoord met Nirvana in de Trail L4 score 71! Leuk hoor aan de kant staan!! Ik sta wel te stressen :o , maar ook te genieten. En langzaam aan pikt ze alle paarden in. :+

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 09:28

Ja je houdt niks meer over zo!!! :D :D

Maar áls je ze dan moet kwijtraken, dan toch maar het liefst aan dochterlief, toch?! :D

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 11:44

haha die nanc, stressmams, maar owzo trots op haar kleine meid.
Je raakt zo langzamerhand idd alles kwijt aan dochterlief, maar ach.... ;)

Doen jullie weer mee aan de DRHA wedstrijd?

Ik doe niet mee dit keer.
Ik ben eindelijk lichamelijk nu alles weer te boven, dus pas weer even. Heb aan trainen ook nog maar weinig aandacht besteedt. Puur omdat ik de vut gewoon niet voor had.
Heb na de wedstrijd alleen nog maar het bos in geweest. Wel oefeningen tussendoor gedaan, maar verder alleen maar genieten en zoeken naar de rust.
Eindelijk slaap ik weer goed en heb ik het gevoel ook weer fit op te staan. Het heeft me stiekem echt gesloopt die voorpret en de wedstrijd zelf. Ik had niet gedacht dat het lichamelijk zo'n inpact zou maken op mij. Ben het wedstrijd rijden toch wel gewend, maar mijn lichaam denkt daar helaas anders over tegenwoordig. ;(

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 13:06

Ja wij doen weer mee. Maar jeetje dat het zo'n impact heeft gehad. Groot gelijk dat je ff time out doet.

Tja en wat het oefenen betreft....hier ook laag pitje hoor. Cyann hey ;-) en dit weekend kinder slaapfeestje incl. quad en paard behendigheids parcours.

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 13:25

gezellie!!

Ja ik was er zelf ook wat van ondersteboven moet ik eerlijk zeggen. Stomme ziekte! -:(-

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-13 08:08

Weer terug van verkaansie! :)

Die Cyann, goed bezig! Hoe is t met Nirvana eigenlijk?

Balen Jes, machteloos ben je dan als het koppie wel naar het lijf niet wil... Hopelijk gaat het beetje bij beetje beter? Knuffel!

Ik ga ook, wat betreft wedstrijden en trainen, stapjes terug doen, maar dan om andere redenen. Er is bij ons een heleboel gebeurd de afgelopen tijd. Mijn oudste gaat op de valreep naar een andere school (onderwijs voor hoogbegaafden) wat hopelijk een positieve input zal hebben. Deze school is alleen verder weg en boel duurder. Gaat dus hoop tijd en geld in zitten. Ook de jongste heeft vanwege gezondheidsklachten veel aandacht nodig, dus wedstrijden en shows, had wel wat in de planning maar kids hebben natuurlijk prioriteit.
Wat ik nog t meest verschrikkelijke vind is dat ik al die leuke mensen dan niet meer op show tegen kom. ;(

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 14:07

Je hebt groot gelijk Yildiz. Lekkere vakantie gehad? En top dat je de zon mee hebt genomen!!!

Nirvana loopt zich hier een beetje vol te vreten....Ze heeft last van mok, verder loopt ze niet meer kreupel, maar met mok kan dat zo weer veranderen. We gaan ff kijken of ze het kinderfeestje mee kan doen.
Vanmorgen rozetten en bekertjes gehaald bij Boumans sportprijzen hier aan de overkant van het water, ze geven goed weer op dus het moet goed komen met onze CounTree Ranch First Show. Programma: Quad Trail, In Hand Trail en Western Trail. :+ De rubrieken zijn goed gevuld....6 kids in elke rubriek ;-) *\%/*

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 14:43

Wel foto's maken Nancy!!! :D Klinkt me nu al geweldig in de oren! :D

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 17:08

ja ga ik zeker doen

raven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 11:33

Jes balen dat je lichaam het niet aan kan.
Yildiz gelijk heb je hoe was je vakantie?

Nancy de foto s zien we wel komen.

Hier staat ook nog alles op een laag pitje. Eerst me zelf weer op de rails krijgen ben weer full time aan het werk en moet de laatste afhandelingen nog doen. Maar moet eerlijk zeggen dat het er wel in hakt zo. De paarden zijn net schildpadden als ze rollen en ze komen op de rug vast te liggen kunnen ze volgens mij nooit meer op staan man wat zijn die dik :)

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 13:02

Welcome back in NL Yildiz!! :D
Groot gelijk heb je hoor! en naar een hoogbegaafde school, jeetje. Petje af!

Joyce, ook al alles op een rijtje aan het zetten. En ronde powns?
Hihi ik heb daar eindelijk een keer GEEN last van hihi :P

raven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 14:35

Hihi ja rond zijn ze zeker, maar dat krijg ik er straks wel weer af hoor hoop ik. Nu idd eerst het een en dan het ander anders denk ik toch dat ik gek ga worden

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-13 22:21

Vakantie was heerlijk! :D Haha schildpadden!!! :D En hiero ook n Heule dikke dame (ze zegt steeds dat ze n excuus heeft en dat ze voor twee moet eten, geloven jullie t? :') )

Jes, ik hoop dat die school wat voor m kan gaan betekenen. School is namelijk tot dusver een drama voor hem geweest, geen enkele dag met plezier naar school. Hoogbegaafdheid, vind het eerlijk gezegd eerder een belemmering dan een zegen in onze maatschappij.
Maar goed, hopelijk gaat ie t daar redden en wordt ie wat happier.

Vandaag weer voor t eerst gereden, heerlijk ritje gemaakt!
Dinsdag gaan we aan de bak met Nour. Was niet te laden in St oedenrode, dus meneer gaat zichzelf maa leren laden! Leuk om met hem aan de gang te gaan!

raven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 08:59

Pff das niet leuk idd als school altijd een drama is voor hem. Hoop dat die het op zn nieuwe school naar zijn zin krijgt.

Tie heeft natuurlijk wel een punt dat ze moet eten voor 2 kunnen die van mij niet zeggen.

Spannend om met Nour aan de gang te gaan leuke uitdaging.

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 09:59

De eerste foto van toch wel het belangrijkste dit weekend Cyann's USA kinder slaapfeestje...

De Prijzen check

Afbeelding

Nu naar de winkels voor stokbrood, bbq vlees, marshmallows, popcorn.....moet natuurlijk wel in stijl blijven :+

raven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 10:38

<3 <3 FF spammen :P :P :P

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

raven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 10:38

Nancy gave prijzen

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 11:48

En jij gave pics. Wat een ogen zeg....daar verdrink je spontaan in. :wow: :9

raven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 12:03

;) ;) Ja dat hebben wij ook iedere keer weer ja. Het is een schatje en mega ondeugend

nenaavdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 13:19

Wat gaaf zo'n kinderfeestje met die prijzen!! Ik zou spontaan weer jong willen zijn!!!
En wat een heerlijk knap puppy paard zeg! Om idd in weg te dromen die ogen!

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 13:30

Cyann der idee. Die heeft heel die wedstrijd verzonnen, patterns heeft ze ook zelf gemaakt en n quad trail pattern. Ze heeft 5 meiden uitgenodigd die allemaal kunnen paardrijden. 4 rijden er dressuur en de 5e western. Vanavond eerst maar ff beetje oefenen. Zo'n zin in. Nu ff slingers ophangen in tuin en keuken, uiteraard alleen rood wit blauwe.

Lijkt wel pony kamp :+
Laatst bijgewerkt door CounTree op 12-07-13 13:31, in het totaal 1 keer bewerkt

raven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 13:30

nenaa dank je wel.

Ik wil idd ook wel zn feestje met zulke gave prijzen.

Nancy kan jij ook niet zn feestje geven???

raven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 13:31

Amy heeft een voorsprong dus