Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

:-D
Knap van die premie!
Krijg nu zon beeld van m met van die zweetbandjes om, op Nike airs en een kek sportbroekje...
Het komt idd door stress (werk), maar heb wel vaker ergere stress gehad, dus waarom dat het nu op mijn hart is gaan slaan... Werkelijk geen idee
Buiten de injecties heb ik enkel nog een antidepressivum dat ik ook alleen nog neem omdat het standaard zo lang moet, niet omdat ik me niet lekker voel, haha. Dus ik kan er zelf niet zo goed aan uit 

Hij is leuk!
Wat balen, dat het weer minder met je gaat!
En dan vooral zo'n vermoeid hoofd er ook bij
die mensen zijn helemaal gek geworden
.
.
. Het is echt leuk baal er ook zo van dat nu ik niet verder kan met Noor ze ging zo goed. Nou ja misschien word 2016 ons jaar 2015 in ieder geval niet
. Morgen weet ik hoop ik meer over haar ze ziet er nu echt super uit mooi in der vacht en goed op gewicht.
.
Denk dat je een leuk paard aan hem gaat hebben.

Hoe bevalt het hem? Nu iets minder jeuk en irritatie?
Leuk dat Fardani het zo goed doet, volgens mij zijn jullie echt een heel leuk stel samen.
Ze heeft een bloedhekel aan nat worden. Dat uit zich in heel zielig koppie laag laten hangen als het regent, absoluut niet door plassen willen stappen... maar dus ook niet bepaald vrolijk worden van gewassen worden
Tsja, je bent een arabier of je bent het niet he? 

Het was wel echt zo weer weg en geen andere paarden besmet.
waarschijnlijk financieel zelfs iets gunstiger dan nu.
)

Al_Zawraa schreef:Nicky, wat een mooie trailer, ik vind de eerste ook het mooist!
Ik zie op jouw filmpjes ook zo snel iets van kreupelheid, of nou ja, niet echt kreupelheid, maar hij lijkt net niet helemaal lekker te lopen. waardeloos hè, dat je je vinger er niet precies op kan leggen wat er nu steeds met hem is.
We hebben hier op stal geen stromend water, of ja, inmiddels hebben we een slang uit de put vandaan, maar die hadden we afgelopen winter nog niet en dat is koud water, dus vooral in de winter niet te gebruiken voor wassen ofzo. Dus normaal spoel ik ze vaak af met een gieter, maar daar was hij het niet mee eens, doodeng vond hij het. Op alle mogelijke manieren geprobeerd om het rustig te doen, maar ja het was natuurlijk ook koud, dus hij moest eigenlijk zsm afgespoeld en weer naar binnen. Dus op een gegeven moment mijn vriend maar opdracht gegeven om van afstand emmers water over hem heen te gooien
Niet de juiste oplossing, maar je moet soms toch wat
Verschrikkelijk eng! Dat kopstuk om zijn oren is echt een drama, dus dat moeten we nog vaak oefenen. 
Zij is nog klein genoeg om te draaien in de trailer, dus heb haar er voor de eerste keer even voorwaarts af laten gaan. Daarna nog 2x in en uit gelopen en toen lekker weer de wei op. Wat een brave paardjes zijn het toch
. Hij heeft volgens mij ook wel zin om bij de anderen kleuters te spelen kunnen ze nog niet samen Roma? En lekker geoefend met de trailer het is echt zo belangrijk dat ze dat kunnen soms vergeet je het wel eens zeker als je nog niet veel met ze doet maar als je dan een keertje met spoed stres wel met de trailer moet is het zo fijn als ze mee werken.
.