Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
set_elkol schreef:je geeft nog steeds geen antwoordga er maar van uit dat je tevreden bent.

Denk dat bijvoorbeeld Escondhio helemaal geen gekke zou zijn voor haar... maar er schiet mij verder ook niet echt iets te binnen. Er kan gewoon te veel bij haar denk ik
YildizArabs schreef:Jaaaa, meer pics Dorinda! Ga je d'r nog showen?

Ik weet dat er het één en ander speelt rondom de vorige eigenaresse van Yus (ik weet er zeker niet het fijne van en dat hoef ik ook echt niet te weten), maar is dat een reden om iedereen die rondom de drachtigheid vraagt te negeren of af te katten? Eerst schreeuwde je het van de daken dat je Yus ging laten dekken en tegenwoordig zwijg je als het graf.
En was ook erg gecharmeerd van F&M Dhior (BB Escondhio x Ya Karma) zondag. BB Escondhio zelf nog nooit in het echt kunnen bewonderen 
Sowieso natuurlijk, maar denk dat wij eerst een premiekeuring zouden willen doen voordat we een definitieve hengstenkeuze zouden maken. Gewoon om goed te weten wat er precies verbeterd kan worden aan Djuun 

DMHorses schreef:YildizArabs schreef:Jaaaa, meer pics Dorinda! Ga je d'r nog showen?
Was het niet van plan maar twijfel nog wel erg om haar toch voor west op te geven, er is zo'n mooi paardje onder die vacht uit gekomen, heb alleen echt nu de tijd niet om haar te trainen, heb het zo druk nog de komende weken met me nieuwe baan... Zucht... Iemand zin om met haar te oefenen

Zou je idd niet te veel op de voorkant focussen, maar idd op de activiteit, dan komt die voorkant vanzelf als je mooi verbinding houdt
) niets lichamelijks is, maar je laat iig iemand er naar kijken. Ging je nou nog naar Michael (vroeg ik vorige keer ook, maar volgens mij had je dat niet gelezen)?

)
hihi. die flaporen is ook rastypisch volgens mij
maar juist 'smalle' hengsten, ik bedacht me ineens een goed voorbeeld wat ik bedoel, maar suf genoeg bij kruisingen. In een topic over kleurtjes bij halfbloed Arabieren waren Letizia en ik erg verdeeld qua smaak bij 2 zwart bonte hengsten, zij vond de ene het mooist, ik juist de ander. Ik vind dat een erg goed voorbeeld van wat ik bedoel:

Dus ik houd van hengsten, ondr de volbloeden, zoals die tweede. Snappie?
Eerder Jazzmeen dan Djamal Bahir, ook zo'n voorbeeld. kellaxy schreef:Ow sorry! Haha ik heb het wel gelezen maar vergeten te antwoorden..
Ik ben zeker van plan om naar michael te gaan maar dat zal volgende maand worden. Dan heeft me instructrice wat meer tijd en dan kunnen we er naar toe rijden! Ben zo benieuwd wat hij zou zeggen over haar (lichamelijk dan).

Djuun woont op ongeveer 10 minuten afstand