He Joyce dat is balen zeg! Goed uitzieken Katja wat lekker zeg! Set ook helemaal happy aan de ren haha, fijn is dat he
ik had vanochtend springles, het parcours voor vanavond stond er al dus heerlijk alle wedstrijdhindernissen en lijnen gereden, ging zo goed! dubbel en de driesprong zonder enige moeite op paarden wedstrijd afstand, helemaal happy nu
Set_Elkol
Geplaatst: 13-11-13 19:30
Ja Tam echt heerlijk op zo'n bospad, volle galop en ik kon er niks tegen in brengen (ook niet echt geprobeerd hoor ). kwam er ineens een enorme modderplas. Maar gelukkig heb ik een problemen-oplossend paard want met een reuzensprong hield ze zichzelf droog dus ik had ook een springles!
Nou, drama rondom die zonnebril is (hoogstws) opgelost. Ein-de-lijk iemand aan de lijn gekregen en persoon die er over ging was er tijdelijk niet (uiteráárd!!), dus ik kon afwachten of mn geld terug krijgen. Heb maar voor optie 2 gekozen!!
Lange dag school gehad. Verzorgster deed Dayem vandaag voor het eerst alleen. Is erg goed gegaan ondanks dat meneertje zich weer niet zo netjes gedroeg met wandelen Hij is een beetje hieperdepiep de laatste tijd aangezien ik even 2 weken alleen wandel ivm z'n dikke been. Is nu wel weer helemaal geslonken maar just for sure.
@tamara fijn dat zo goed ging @ sieltjuh wat een gedoe fijn dat nu waars opgelost is @_nickt fijn dat je zo'n fijne verzorgster gevonden heb Bedankt voor Alle beterschapjes, wist niet dat dit zo zeer kon doen bah...
Nicky schrikken van je pa, is best pittig in zo'n land en dan ziek worden Is een soort scenario die je niet wilt hebben....hopelijk knapt hij op
Vriendlief hier heeft niks met knollen en zou er ook nooit wat mee krijgen.. Wordt wat als ik ze aan huis neem
Koken....ik ben deels Indisch, maar nee tot me eigen schaamte ben ik een rampenplan in de keuken. Kans dat je keuken er niet meer staat is ook zeer groot
Fijn dat de paardjes zo goed gaan Amy. Gaaf de show in Parijs Ik wil mss een keer in Engeland kijken naar Scotsdale geloof ik heet dat.
Mootje gaat lekker, morgen een lesje meepakken, ben benieuwd