Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

), maar weet zeker dat ze niet is gaan rollen
Vretuh!!! 
en ze hoorde Mo zich buiten uitleven
Dus ideaal om gewoon eens te oefenen. Met daarbij dat het op rij-afstand is, ook wel makkelijk

ik denk dat mishje rond 160 of hoger gaat worden
met 2,5 maand al 114 hoog, volgende week meet ik haar opnieuw op 3 maand. Groeitabel van kwpn geeft aan 124 op 3 maand is 162 op 27 maand (2 jaar en 3 maand dus). Ze groeit als kool, dus ik schat haar op 117 ong. volgende week, dat zou haar op 155 brengen op 27 maanden. en dan moet ze nog 2 jaar daarna
Mn zus start met Asi drie onderdelen in de amateurklasse van western, ben benieuwd hoe ze het gaan doen! Succes Ersilia morgen, komt vast helemaal goed

En met gebrek aan trailer en auto die trailer kan trekken, kom je niet zo ver dan
donker (choco-bruin zoals haar pa ook deed met verharen) om de ogen en op de neus. was wel te verwachten met een donkerrode papa dat ze een tint of wat donkerder zou worden. het licht nog wel wat op weer ook, maar ze wordt sowieso een donkerdere tint. 
Echt missie geslaagd 
Maar had wel echt een zelfvoldaan hoofd, want na zoveel complimentjes krijgen, groei je natuurlijk wel
! klinkt super!
Bij de 1e iets omheen kunnen rijden en bij de 2e even gewacht tot ze allemaal de bosjes in waren getrokken haha
Dat kom je hier niet tegen
Dus dat zal ik begin van de avond even uploaden 

! Ben benieuwd naar het filmpje! 
) We kregen veel complimenten over d'r, echt leuk