Ik maak het halster iets groter dan dat ik denk. Dan kan hij er nog in groeien, haha
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik maak het halster iets groter dan dat ik denk. Dan kan hij er nog in groeien, haha
toeka schreef:op karina's site kun je een paar fotos van haar vinden, heb hem even van je site afgehaald (als het goed is)
http://members.chello.nl/k.verkerk1/Foto's/Oosters%20gekostumeerd.htm
heeel mooiwat wil je er nog aan verbeteren?
Ik heb met deze outfit meegedaan met het oosters gekostumeerd op het NK in 2004. Het commentaar was dat er teveel gebruik gemaakt was van fluweel. Zelf vind ik dat juist mooi maar mijn eigen outfit heb ik redelijk snel in elkaar gezet en behalve de jas waar veel werk in zit wil ik nog eens een andere broek en hesje maken.
En het hoofdstel? Bonjoy schreef:Van wat voor materiaal heb je het tuig gemaakt dan?En het hoofdstel?
Citaat:Da's een erg mooie set Jalenka, maar wel hopen werk. Van werk gesproken, hoe staat het met je oorspronkelijke borsttuig waarmee dit hele topic gestart is ?

gezellie!toeka schreef:hey mendy jij ook weer hiergezellie!
bonjoy, ik had veulenmaat 26 cm en 39 cm, maar die kon ik verstellen. welke maten had jij dan?
hoe is het met jouw halsters jokari?
Ik heb niet gemeten op het veulen zelf
maar pin me er niet op vast
Jalenka_Kiya schreef:Karina (Balder) had jij een patroon voor het kostuum en dek? ZO ja, heb je die besteld bij die site waar die -niet te betalen- sets op staan? Irajj heeft volgens mij die dvd besteld en ik ben erg benieuwd hoe deze is. Vind het wel een aardig bedrag om zo te bestellen namelijk.
toeka schreef:hoe is het met jouw halsters jokari?

Ik geloof dat je bij die macramee juist afwisselend links en rechts moet knopen, als je aan 1 kant knoopt, draait het net wel dacht ik.