Wauw idd knappe meisje Gelske! Vind die pics met die knalblauwe lucht op de achtergrond echt prachtig! Zeker als er zon knapperd voor staat. Ze ziet er zo volwassen al uit!
Joehoe uitgelicht voor Miran! En terecht! Want ze zijn echt prachtig! (Had ik al gereageerd anders nog ff doen , zo ff checken).
Miran, ik dacht eigenlijk meer aan n meeting en dan zoiets gecombineerd zeg maar? Dat we gewoon zelf meuk meenemen en gewoon wat plannen in het najaar ofzo? Lijkt me gezellig!
Hier tropenweken (kan dat ook ipv jaren ). Onverwachte dekkingen die gauw gauw tussendoor gepland worden, bezichtigingen en natuurlijk proberen alles verder op te pakken, Tie in de revalidatie en tussendoor ook gewoon werken en gezin. Resulteerde in Heule lange dagen maar het is goed zo. Ga morgen voor t eerst met Nour westernlessen bij Irene onder het zadel, heeeeeeel veel zin in. Het gaat super, iets te super voor zijn leeftijd en daar wil ik graag sturing en begeleiding in.
Nog even Zahraspam, bitchy principessa hihi:
MirandaMalik
Geplaatst: 10-06-15 20:59
Hihi, mooie foto, die smoel, lekker hooghartig!
Ja, zoiets is natuurlijk wel leuk, beetje meeten en knutselen. Veel plezier morgen!
De link hierboven doet het denk ik niet. Vanmorgen de paarden even opgehaald, naast onze wei gaan ze balen maken straks en met dat plastic is dat niet zo fijn, gaan ze de hele tijd rennen. Dus nu mogen ze even droog hooi totdat het klaar is.
Lekker FF schuren..
En zo liggen de doggies erbij hier!
YildizArabs
Geplaatst: 11-06-15 12:24
Jawel de link werkt wel hoor! Vind t lastig zo op twee pics te beoordelen of ze op elkaar lijken, vast wel? Heeft deze ook zin gave bloody shoulder?
Ja leuk idee toch? Niet te serieus gewoon gezellig beetje frobelen. Een echt tuttig naaikransje hihi!
Zo dan! Die hebben echt geen hondenleven nie!
Hier in de warmte super getraind bij Irene in de buitenbak! Fijn om weer op t goede spoor gezet te worden en weet weer waaraan te werken. Was erg technisch en moet nog wel even bezinken zoals altijd maar ga weer regelmatig lessen. Verder de mooie opmerking dat als we werken aan n aantal dingetjes de sky the limit is met Nour! Vooral baasje moet aantal dingen afleren hihi! Weer helemaal gemotiveerd!
Ook super: heb m nu voor t eerst helemaal alleen gelaad en gelost. Ging goed en vlot op de Canisia manier zeg maar. Trots op m'n kanjer!
Wat leuk dat je familie hebt gevonden Miranda!! Ik heb ook heel wat leuke contacten opgedaan via die FB pagina wat betreft familie en mensen rondom Yusraa haar verleden, zo leuk!! Had ook gelezen dat de fokker van Fu gaat kijken naar veulenfoto's? Wel bijzonder dat Fu de enige is met een bloody shoulder, bijzonder! Hoeveel geitjes hebben jullie eigenlijk? Twee toch? Of nog eentje? Hondjes hebben een zeer zwaar leven zo te zien, hihi.
Fijn dat Nour weer goed te laden was! Daar had je toch een tijdje geleden wat discussie over met hem? En gaan jullie weer op de westerntour?
Vandaag Munir weer op de foto gezet, zo even kijken of er wat leuks bij zit! Helaas was hij net lekker gaan showen, en toen was de accu leeg
YildizArabs
Geplaatst: 11-06-15 18:35
Zul je altijd zien Joyce... Benieuwd naar de platen?
Ja laden is nu geen probleem meer (hij gaat heel regelmatig naar dekstation dus hij stapt er inmiddels fluitend op hihi ) maar dan helpt altijd iemand me. Nu moest ik alleen op pad en wil t ook gewoon alleen kunnen, met Tie is dat ook zo fijn. Maar geen probleem dus!
Heb er even gauw doorheen geklikt, maar zitten gruwelijk gave foto's bij Zal even de mooiste uitzoeken en met jullie delen!
Haha, dan is een uitstapje niet verkeerd, even 'aan het werk' op het dekstation! Zelf laden is wel ideaal inderdaad, mijn zusje heeft ook zo'n ideaal doe-het-zelf wedstrijdpaard.
geshahquille
Geplaatst: 11-06-15 20:47
Ja leuk foto,s van je mannetje krijgen we hem nu eindelijk helemaal te zien Joyce . Ja das echt balen als je ladder op is of als je je camera juist niet bij de hand hebt als ze een mooi schowtje geven.
Mooie Foto,s van Tie Yildiz jammer dat haar zus is overleden die was waarschijnlijk ook niet zo oud nog? Je kleine meis groeit heerlijk op zo he met al die vriendinnen. En Nour goed de trailer op ik vind het ook altijd heel belangrijk dat ze dat kunnen en dat je inderdaad in je eentje op pad kunt.
Volgens mij heeft FU veel familie ze fokte best veel veulens elk jaar. Wij zijn ook ooit eens bij haar geweest omdat we een opfok maatje zochten voor ons hengstje. We zijn er van elende weg gegaan graat mageren veulens en eentje vertelde ze dood leuk dat die bijna dood was omdat ze hem te lang op het land had laten staan. Honden zijn ook leuk he wat liggen ze heerlijk bij elkaar sjieke honden maand hoor .
Vandaag weer lekker met mijn dames SIL en Dibah op het land gereden Dibah mist Noor en Sjaak zo sneu. Haar vandaag heel veel extra aandacht en snoepjes gegeven en ze weer op een stuk met nieuw gras gezet en dat leek wel even te helpen.
De eerste week Revalidatie van Sjaak zit er op en het is super gegaan hij staat rustig overdag met Noor in de padock en heeft rustig elke dag 10 minuuten gestapt aan de hand. Vandaag moest ik beginnen met 15 min stappen onder het zadel. Ik ging even klein rondje park in het begin was hij een beetje dribbelig en de terug weg had hij flink de pas erin maar ook weer heel braaf dit gaan we ook weer een week doen. Met Noor blijft het nog niet echt goed gaan heel vreemd vorige week heeft onze VA bloed afgenomen voor onderzoek maar ik heb nog niks vernomen anders morgen maar even bellen misschien is hij het vergeten dat kan gebeuren (blijven ook mensen). Verder staat het tweetal toch vrij rustig hier en heb ik niet het idee dat ze het heel erg vinden om uit de kudde thuis te staan dat is wel zo fijn voor hun want ik vind het zo sneu dat ze nu zelfs in de zomer in die stomme zandbak staan in plaats van lekker in de wei waar een paard eigenlijk hoort
MirandaMalik
Geplaatst: 11-06-15 20:58
Leuk Joyce, ben benieuwd! De fokker had ik al eerder eens gevraagd voor foto's maar toen wist ze niet wie wie was, nu hopelijk 2e poging, ik wil het wel erg graag hebben. Toen ik voor Fu kwam kijken tien jaar geleden stonden ze er iig allemaal goed bij en eerder te vet dan te mager, Fu's vader was toen megavet!
Ik heb contact met een aantal eigenaren van de (half) bro's en sisters van Fu. En met zijn verzorgster toendertijd, die komt af en toe wel eens langs! We hebben twee geiten, één bok zonder ballen en een meitie.
Gelske, snoepjes helpen natuurlijk altijd wel. Sjaak is toch wel vreselijk braaf hé?! Jammer dat het met Noor nog niet zo wil vlotten..
Fu gaat nooit op de trailer, geen idee hoe hij dat nu zou vinden. Heb 'm vandaag even gelongeerd en een sprongetje gedaan, hij begint het steeds beter te doen, niet meer zo angstig. En daarna zeg ik braaf en staat ie gelijk stil voor een beloning.
__Nicky
Geplaatst: 11-06-15 21:22
Ah wat een lieve foto's Kat! Hij heeft echt een vriendelijke uitstraling
Van Fuutje ook mooie foto's!
Oh oh Yildiz, niet te veel gaan hechten aan die kleine beeb he, straks kan je dr niet meer weg doen Heerlijk bekkie zit erop. En TT zo'n heerlijk arrogantje! Fijn van je trainingsrondje. Wel ook blijven trainen voor de endurance he
Mooie foto's van je kuddetje Joyce Yus ziet er goed uit.
Wat rot van Noor dat ze geen vooruitgang boekt Wanneer moet je met beiden weer terug?
Poeh, daar was ik weer Tentamens achter de rug, nu duimen dat ik ze gehaald heb. Ben nog steeds aan het nagenieten van m'n kanjer. Helaas sloeg het noodlot wel weer toe. Zondag op show prima, maandag liep ie nog een showtje in de roundpen en dinsdag ineens niet rad Opnieuw een afspraak met m'n DA in Utrecht gemaakt, maar die kan helaas pas 6 juli dus nog even geduld hebben... Wil hem opnieuw buitenste binnen keren en toch ook foto's van z'n rug laten maken. Het klopt gewoon niet voor m'n gevoel... Tot die tijd rustig aan en ons beperken tot stapritjes. Daarbij is onze stal nu omsloten door stallen met droes. Spannende tijden....
Al_Zawraa
Geplaatst: 11-06-15 21:33
Mooie foto's Miranda, en ook in Uitgelicht, zeker verdient! Ik vind die bloody shoulder ook zo gaaf En het lijkt erop dat ook Aleeyah een bloody shoulder heeft/krijgt Niet zo erg/groot als bij Fuego, maar ben heel benieuwd hoe het er bij haar uit gaat zien 'als ze later groot is' Ik hoop dat de fokker veulen foto's voor je heeft, altijd zo leuk om te zien hoe ze als baby waren Ik heb van zowel Aziza als Mausi gelukkig babyfoto's, al is het er van Aziza maar 1.
Aleeyah nu.
Wat een lekker karakterhoofd heeft TT toch Yildiz! En je kleine meisje is echt zo leuk Fijn dat je les met Nour zo goed ging, en helemaal zelf laden en lossen, ideaal! Ik moet met Fardani ook echt aan de gang met trailertraining, toch echt maar eens tijd voor gaan maken!
Ben heel benieuwd naar de foto's Joyce!
Gelske, wat fijn dat het met Sjaak weer beter gaat. Wel balen van Noor! Ik hoop dat zij toch ook snel een beetje op gaat knappen, misschien morgen toch ff een telefoontje naar de DA, ik zou toch wel willen weten wat er uit gekomen is als ik jullie was. En arme Dibah mist haar vriendjes Sneu is dat altijd hè? Ik zie het hier al met Aziza, die wil zo graag weer bij Mausi, maar dat gaat momenteel echt nog niet (met Amir erbij). Ach, volgende maand Amir afspenen en dan kunnen de dames weer lekker bij elkaar, met Fardani erbij denk ik.
Nicky, wat enorm balen dat Dayem weer niet goed is En dan ook nog zo lang moeten wachten voordat je in Utrecht terecht kan, zenuwslopend lijkt me dat. En dan ook nog stallen met droes rondom, ik hoop dat jullie gespaard blijven. Wel een mooie foto van je kanjer!
Vanavond ff lekker bij de paardjes aan de gang geweest, nou ja vooral land uitgemest, en ff geknuffeld, maar ff meer tijd aan besteed dan sommige andere keren na een hele dag werken. Maar ook nog even mijn 'goede' zadel bij Fardani gepast, normaal gebruik ik altijd een heel oud, goedkoop zadeltje, mocht er dan ooit iets mis gaan sloopt hij mijn goede zadel niet
En nog een fotootje van mijn Egyptische dames
En de hele kudde.
__Nicky
Geplaatst: 11-06-15 22:30
Even jullie mening nodig... De eerste of de tweede? Helaas kan die verdomde lelijke KWPN van Bockmann er niet af
YildizArabs
Geplaatst: 12-06-15 06:23
Fijn dat Sjaak t goed doet in de opbouw! Jullie mogen al fijn snel opbouwen. Hier pas in de tweede week van 10 min aan de hand op t harde. Daarna moeten we twee weken uitbouwen naar 15 en pas daarna onder de man stap voor stap richting draf. Balen van Noor. Zo irritant dat je er de vinger niet op kunt leggen. Benieuwd naar uitslag van het bloedonderzoek? Houd ons op de hoogte.
Definitely de eerste Nicky! Wat n prachtige trailer heb je! Balen van Dayem, hij heeft toch wel heel regelmatig wat. Hopelijk vinden ze wat waarmee je iets kunt.
Ooooh wat is je kudde toch prachtig Roma! En Aleeyah ook nog es n bloody shoulder, wat n bijzonder meidje is t toch! Fardani ziet er ook goed uit en met dat zadel echt zo stoer. Ga je m nu doorpakken? Ben even kwijt of je t nu zelf zou doen of ging ie naar Karin? Amir al bijna spenen, ze worden zo snel groot...
Nicky, we hebben die training van Susanne nog staan en die doe ik nog wel mee. Maar ja wie of wat moet ik trainen voor de Endurance? Heb nog altijd puntjes te kort om te mogen starten met n hengst. Dus helaas dat avontuur zit er voorlopig op... (En ben natuurlijk ook nooit van plan geweest om te stoppen met western. )
MirandaMalik
Geplaatst: 12-06-15 10:41
Wat irri he dat je dan niet met een hengst mag starten. Je hebt zat mensen die geen punten hebben die hun paard 10x beter onder controle hebben dan sommigen die punten zat hebben..
Roma, knappe knolletjes! Aleeya's vlek is wel heel donker, dat is wel apart. Als je straks vaker weg gaat met de trailer is het wel handig om al te beginnen. Fardani met zadel, je kan er zo op wegrijden.
Nicky, ik kan niet kiezen.. En ach, als er kwpn opstaat en Dayem komt eruit, is dat alleen maar een aangename verassing. Vervelend dat hij niet oké is, hopelijk kom je wat meer te weten.
Misschien ga ik vanmiddag even fietsen, zie nog wel. Eerst helpen oefenen voor de eindmusical op school (bijna laatste keer, dinsdag optreden voor school en donderdag voor de familie!) en het is weer van dat rare weer vandaag. Hopelijk niet zo'n onweer, in Zuidlaren was vorige week ingeslagen in de kruidvat, er kwamen 5 brandweer wagens voorbij loeien, gelukkig alleen spullen verbrand. En bij iemand ingeslagen die alle apparatuur kapot had.
YMJArabians
Geplaatst: 12-06-15 11:19
Gelske Wat sneu dat ze allebei nog in de ziekenboeg zitten. Gelukkig hebben ze elkaar, maar je ziet ze het liefste gewoon lekker op de wei bij de rest. Hopelijk kun je wat wijzer worden betreffende het bloedonderzoek.
Miranda Ah leuk dat je contact hebt met familieleden van Fu! Zou leuk zijn als ze de veulenfoto's terug kon vinden! Haha, ben ik klaar? Hier met dat snoepje!
Nicky Thanks! Wat een mooie foto van Dayem, maar weer een domper betreft het niet rad zijn! Wat vervelend zeg, dat gedoe met zo'n jong dier. Hopelijk komt er iets zinnigs uit waar je daadwerkelijk iets mee kunt. En droes in jullie omgeving, jakkes. Altijd eng. Ik vind het eerste ontwerp het mooiste op de trailer!
Roma Wat is Aleeyah al grijs! Ben benieuwd hoe haar 'vlek' zich ontwikkeld als ze nog lichter wordt Zadel staat stoer op Fardani, steeds een stapje verder En de Egyptische dames op de uitkijk, mooie foto! Mooie bos manen heeft Aleeyah! Wat heerlijk dat Fardani nu ook bij de 'kudde' kan, het leven als ruin is nog helemaal niet zo gek!
Yildiz Hoeveel punten moet je nog voor de endurance? Want je had nog wel geplande ritjes met Tie toch?
Eindelijk een mooie, volledige foto van Munir. Hij doet altijd zo idioot waardoor hij nooit fatsoenlijk op een foto staat
Prachtige pics, heb je die zelf gemaakt? En met welke camera?
Ik moet nog twee wedstrijden goed uitrijden. Een klasse 1 en een klasse 2. Ja had alles mooi gepland met Tie maar ja daar gaat nu een dik vet kruis doorheen aangezien je maar mag rijden tot 4 mnd dracht.