Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

anders nog ff doen
, zo ff checken).
). Onverwachte dekkingen die gauw gauw tussendoor gepland worden, bezichtigingen en natuurlijk proberen alles verder op te pakken, Tie in de revalidatie en tussendoor ook gewoon werken en gezin. Resulteerde in Heule lange dagen maar het is goed zo.

Trots op m'n kanjer!
Wel bijzonder dat Fu de enige is met een bloody shoulder, bijzonder!
Benieuwd naar de platen?
) maar dan helpt altijd iemand me. Nu moest ik alleen op pad en wil t ook gewoon alleen kunnen, met Tie is dat ook zo fijn.
Zal even de mooiste uitzoeken en met jullie delen!
. Ja das echt balen als je ladder op is of als je je camera juist niet bij de hand hebt als ze een mooi schowtje geven.
.

Heerlijk bekkie zit erop. En TT zo'n heerlijk arrogantje! Fijn van je trainingsrondje. Wel ook blijven trainen voor de endurance he
Yus ziet er goed uit.
Wanneer moet je met beiden weer terug?
Tentamens achter de rug, nu duimen dat ik ze gehaald heb. Ben nog steeds aan het nagenieten van m'n kanjer. Helaas sloeg het noodlot wel weer toe. Zondag op show prima, maandag liep ie nog een showtje in de roundpen en dinsdag ineens niet rad
Opnieuw een afspraak met m'n DA in Utrecht gemaakt, maar die kan helaas pas 6 juli dus nog even geduld hebben... Wil hem opnieuw buitenste binnen keren en toch ook foto's van z'n rug laten maken. Het klopt gewoon niet voor m'n gevoel... Tot die tijd rustig aan en ons beperken tot stapritjes. Daarbij is onze stal nu omsloten door stallen met droes. Spannende tijden....
En het lijkt erop dat ook Aleeyah een bloody shoulder heeft/krijgt
Niet zo erg/groot als bij Fuego, maar ben heel benieuwd hoe het er bij haar uit gaat zien 'als ze later groot is' 
Ik heb van zowel Aziza als Mausi gelukkig babyfoto's, al is het er van Aziza maar 1.

Sneu is dat altijd hè? Ik zie het hier al met Aziza, die wil zo graag weer bij Mausi, maar dat gaat momenteel echt nog niet (met Amir erbij). Ach, volgende maand Amir afspenen en dan kunnen de dames weer lekker bij elkaar, met Fardani erbij denk ik.
En dan ook nog zo lang moeten wachten voordat je in Utrecht terecht kan, zenuwslopend lijkt me dat. En dan ook nog stallen met droes rondom, ik hoop dat jullie gespaard blijven. Wel een mooie foto van je kanjer!

)
Zou leuk zijn als ze de veulenfoto's terug kon vinden!
Zadel staat stoer op Fardani, steeds een stapje verder
En de Egyptische dames op de uitkijk, mooie foto! Mooie bos manen heeft Aleeyah! Wat heerlijk dat Fardani nu ook bij de 'kudde' kan, het leven als ruin is nog helemaal niet zo gek!

Heb een Canon EOS 400D.