Mag volgende week pas scannen trouwens
Had gehoopt vandaag maar voor de zekerheid gebeld en idd pas over een week, bah. Als ze niet drachtig is ga ik nog 1x over dekken maar dan echt op hoop van zegen... Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Had gehoopt vandaag maar voor de zekerheid gebeld en idd pas over een week, bah. Als ze niet drachtig is ga ik nog 1x over dekken maar dan echt op hoop van zegen...
Mensen hebben wel direct aangegeven dat gezien de omstandigheden ik het ook zelf mocht houden (of niet dekken indien het voor Umoyax teveel zou zijn) maar eigenlijk zie ik dat niet zitten. Er zal uit die combinatie zonder twijfel een waanzinnig sportpaard komen en dat is precies wat zij graag willen, maar ik wil iets meer de showrichting op. Dan heb ik straks een veulen wat qua uiterlijk misschien net niet is wat ik wil en qua karakter zal ik Umoyax er nooit mee terug hebben...

Ik vind het vaak ook bedroevend maar dat vind ik ook van de beweging. Sommigen gooien de knieën omhoog waardoor het meer lijkt dan dat het is, want echt vanuit de schouder bewegen kunnen er maar weinig. Maar goed, ik ben misschien ook erg verwend met die 2 van mij

Een mooie Quarab zou ik denk ik ook wel mee thuis kunnen komen
Dus hebben nog tijd zat om te oriënteren 

Sieltjuh schreef:Lekker ding DM
Heb je nog meer foto's?
Jes, toch vond ik Mo al vrij vroeg best veel body hebben hoor
DMHorses schreef:Leuke foto van jou jes![]()
Ik zie hele leuke foto's voorbij komen, knappe Nour en mo. En je veulentje is ook een plaatje yildiz!
Spannend Amy, hopelijk volgende week goed nieuws voor jou.
Hier heel druk druk druk, nieuwe baan en onwijs druk, weinig tijd over. Maar met de kleine dame gaat alles goed, ze word steeds mooier en lijkt de bewegingen van paps geërfd te hebben. Afgelopen weekend is mevrouw geschoren omdat ze het steeds zo warm had, vind het resultaat wel heel mooi.
[ Afbeelding ]
image by misssol, on Flickr