[HK] Het Arabische sprookjespaard: Deel III

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

YMJArabians

Re: [HK] Het Arabische sprookjespaard: Deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 13:24

Hopelijk komt je vader er snel weer bovenop!

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 13:31

Dacht dat ik altijd koek was dat ik erover dacht wat er met Asal zou gebeuren als ik er niet meer zou zijn maar jullie doen het ook wel hihi Asal blijft lekker emiel gaat voor haar zorgen en ze mag lekker met vervroegd pensioen en als het niet lukt waarom dat ook gaat ze trug naar de fokker en daar lekker op de wei in de kudde

Net even 1 vd mini's voor het eerst in het tuig gehad en erachter gelopen ben helemaal trots op mijn kleine popje,
Afbeelding

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 13:35

Schrikken Nicky :\ Hopelijk knapt hij snel op!!

Leuk Joyce!!

Parijs eind van de maand? Ik niet, dan zitten we in Rome :Y)

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 13:40

@letizia heerlijk
@nicky hopen dat hij snel herstelt

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 13:48

Ziet er leuk uit zeg! Mennen vond ik toch altijd wel leuk.. Heeft iets. Alleen als het mis gaat is het ook gelijk écht mis -O- Misschien dat het daarom toch nooit wat geworden is voor me.. :+

Je doet het verkeerd om! Italië was afgelopen weekend, eind vd maand moet je naar Frankrijk :=

Wel leuk zeg, gaan jullie echt hele vakantie of weekend ofzo? :)

Ik ben altijd best wel bezig met ''wat als'', heb ook ergens al een hoop op papier staan... Maar ja, de kleur van de bloemen is natuurlijk makkelijker geregeld dan iets voor je paard :+ Gelukkig kwam mn moeder er, na een keer mee naar stal, zelf mee dat ze het niet over haar hart zou kunnen verkrijgen om ze weg te doen :(:)

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 13:51

Waarom moet je aan het eind vd maand naar Frankrijk? :')

We gaan 4 volle dagen, heb er zin in :):)

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 14:47

:=

Afgelopen weekend was EK Verona en eind deze maand is het WK Parijs :):) :):) :):)
(*voor arabs uiteraard := )

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 14:49

Ooh op die fiets :+
Neh, ik ga toch liever oude gebouwen van dichtbij bekijken :+

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 15:21

ik ga naar mijn mandje heb voorhoofdholte ontsteking jeemig wat kan dat zeer doen zeg...

lilskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 15:42

Ik las het op facebook Joyce. Super klote! Dit MOET je echt goed uitzieken!

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 16:15

Even een ego post, net mijn moeder gesproken..

Het gaat momenteel iets beter met mijn vader, welliswaar een kleine steiging maargoed. Ze hebben ook de uitslagen binnen van de onderzoeken. Het is allemaal iets erger als dat er gedacht werd, zijn nieren zijn zaterdag uitgevallen en aan de hand daarvan nog een paar organen en zijn hartslag was gezakt. Het kwam er kort gezegd op neer als ze een halve dag later waren geweest hij nu dood was.

Nu gaat het wel goed, vochtgehalte komt een beetje op peil, bloeddruk is weer iets gestegen. Als zijn diaree weg is mag hij weer terug naar het hotel.

Pff ben helemaal van slag.. Was hem gewoon bijna kwijt geweest

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 16:16

Jeetje Nicky, schrikken zeg... hoop dat alles snel weer goed komt :(:)

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 16:19

Nickyyyy schreef:
Even een ego post, net mijn moeder gesproken..

Het gaat momenteel iets beter met mijn vader, welliswaar een kleine steiging maargoed. Ze hebben ook de uitslagen binnen van de onderzoeken. Het is allemaal iets erger als dat er gedacht werd, zijn nieren zijn zaterdag uitgevallen en aan de hand daarvan nog een paar organen en zijn hartslag was gezakt. Het kwam er kort gezegd op neer als ze een halve dag later waren geweest hij nu dood was.

Nu gaat het wel goed, vochtgehalte komt een beetje op peil, bloeddruk is weer iets gestegen. Als zijn diaree weg is mag hij weer terug naar het hotel.

Pff ben helemaal van slag.. Was hem gewoon bijna kwijt geweest

Logisch dat je van slag bent! Gelukkig waren ze er op tijd bij en beterschap aan je vader!

lilskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 16:20

Jezus Nicky, dat is schrikken!! Gelukkig waren ze dus op tijd!! Nu duimen voor een snel herstel!!!

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 16:22

Het komt nu gelukkig allemaal goed wel goed, alleen is de vraag hoelang het duurt. In eerste instantie willen ze nu blijven, ze hopen erop dat hij einde van de week zich wel wat beter voelt. Mocht hij weer koude koorts krijgen dan is het GELIJK ziekenhuis en een vlucht naar huis. Maar ik ga heel hard duimen dat ze misschien toch nog een weekje een beetje kunnen genieten in hoeverre dat nu nog kan natuurlijk.

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 16:26

Jeej Nicky das schrikken zit ik te klagen over mijn voorhoofdsholte ontsteking....
@ Lilian ja ben ook ma na bed gegaan en heb een kuur

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 16:33

Ach iedereen heeft zijn eigen problemen natuurlijk! Ik zit hier ook te klagen over mijn vastgetape rug :')

Voorhoofdholte onsteking kan ook heel erg vervelend zijn!

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 16:42

Jeetje Nicky, heftig zeg, hopelijk knapt ie snel op!!

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 16:48

Schrikken zeg Nicky! Ik hoop voor je dat alles gauw beter gaat :)

Vandaag eeeeeindelijk, sinds het hele fok-gebeuren weer gereden! Ik denk niet dat iedereen heeft meegekregen dat Set eigenlijk zo goed als stil stond, na de eerste dekking is er 2x gereden en toen moest ze alweer terug, na de tweede keer was ze steeds humeurig en onduidelijk, dus ben ik meerdere keren omgedraaid omdat ik niks wilde forceren. Nou nu was het echt, gaan met die banaan en peper in dr kont! Stap bestond niet, draf was moeilijk en galop vond ze geweldig :D lekker door de modder stampen, veel uitgeraasd met zn tweetjes, Setel van top tot teen bezweet en ik met een tevreden grijns :j

lilskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 16:50

Lekker genoten dus Katja! Ze is haar ei weer even kwijt, wat eigenlijk raar klinkt nu ze drachtig is :). Krijgt ze nu binnenkort weer een controle of pas in het nieuwe jaar weer?

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 16:57

Haha ja ze had letterlijk energie voor 2 :+ Ik weet niet of ik haar nog ga laten scannen, ze wordt rond 4 februari weer geënt dus wie weet laat ik er dan naar kijken :D maar tot zover voelt het gewoon goed, maar een bevestiging kan natuurlijk nooit kwaad. Maar niet meer in 2013 :j

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 17:12

Lekker Katja :):)

Ik heb alleen 'n tut rondje gedaan zonder zadel, samen met stalgenoot en zijn jaarling (adh natuurlijk :') )

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 18:03

Jeetje van schrikken van je vader Nicky! Hopelijk gaat het vanaf nu beter. Niks hoor, in het buitenland in het ziekenhuis liggen... Sterkte! :(:)

Wat leuk Joyce!

Katja lekker genoten met Set, fijn hoor!

Ga jij wel naar Parijs Amy? Leuk hoor! Ik probeer het internationale showen wel een beetje te volgen maar zo'n heel weekend zou ik toch gauw zat worden denk ik. Wat goed van Nas en Umo trouwens, goed bezig!!

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 18:24

Jeetje Nicky, dat is niet niks! Hopelijk verloopt zijn herstel nu voorspoedig :)

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 18:34

Jeetje Nicky :oo :(:) Gelukkig gaat het nu de goede kant op maar dat moet schrikken zijn geweest!!!

Bah voorhoofdsholteontsteking ook niet fijn, beterschap!

Oh wat heerlijk! Nu je het zegt valt het idd op... Fijn dat ze nu energie voor 2 had en jullie samen even konden uitrazen :D

Ik ga idd naar Parijs :j *\o/* Ohh ik zit meestal achter de livestream bij shows waar ik niet heen kan, heerlijk! :D Nee hoor word het niet gauw zat.. Meestal dag 1 de junioren, erg leuk, guppies kijken. De bravoure van 3-jarige hengsten en het voorzichtig stoere gedoe van de 2-jarigen... Onzekere, felle fillies..
En dan de tweede dag senior dag. Queens of the desert die met een enorme arrogantie en air de ring door gaan, kalm, beheerst, duuuhhhuhhhh. :+ En dan het hengstengeweld <3 Van de 4-6 jarigen die fel en net iets té zelfverzekerd de ring door knallen tot de 10+ die gemakkelijk en in balans hun ding doen, ''i'm sexy and i know it''.

Ik word er iig altijd heel blij van :D