Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Hopelijk knapt hij snel op!!
Misschien dat het daarom toch nooit wat geworden is voor me.. 

Gelukkig kwam mn moeder er, na een keer mee naar stal, zelf mee dat ze het niet over haar hart zou kunnen verkrijgen om ze weg te doen

) 

Nickyyyy schreef:Even een ego post, net mijn moeder gesproken..
Het gaat momenteel iets beter met mijn vader, welliswaar een kleine steiging maargoed. Ze hebben ook de uitslagen binnen van de onderzoeken. Het is allemaal iets erger als dat er gedacht werd, zijn nieren zijn zaterdag uitgevallen en aan de hand daarvan nog een paar organen en zijn hartslag was gezakt. Het kwam er kort gezegd op neer als ze een halve dag later waren geweest hij nu dood was.
Nu gaat het wel goed, vochtgehalte komt een beetje op peil, bloeddruk is weer iets gestegen. Als zijn diaree weg is mag hij weer terug naar het hotel.
Pff ben helemaal van slag.. Was hem gewoon bijna kwijt geweest

lekker door de modder stampen, veel uitgeraasd met zn tweetjes, Setel van top tot teen bezweet en ik met een tevreden grijns
. Krijgt ze nu binnenkort weer een controle of pas in het nieuwe jaar weer?
Ik weet niet of ik haar nog ga laten scannen, ze wordt rond 4 februari weer geënt dus wie weet laat ik er dan naar kijken
maar tot zover voelt het gewoon goed, maar een bevestiging kan natuurlijk nooit kwaad. Maar niet meer in 2013

)
Gelukkig gaat het nu de goede kant op maar dat moet schrikken zijn geweest!!!
Ohh ik zit meestal achter de livestream bij shows waar ik niet heen kan, heerlijk!
Nee hoor word het niet gauw zat.. Meestal dag 1 de junioren, erg leuk, guppies kijken. De bravoure van 3-jarige hengsten en het voorzichtig stoere gedoe van de 2-jarigen... Onzekere, felle fillies..
En dan het hengstengeweld
Van de 4-6 jarigen die fel en net iets té zelfverzekerd de ring door knallen tot de 10+ die gemakkelijk en in balans hun ding doen, ''i'm sexy and i know it''.