Western Arabieren

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 16:59

hahaha die Cyann doet het maar gewoon ff!! :D
Super goed gedaan!
oliebol dat june zich zo verwondde. Wat jammer zeg! Vond het al vreemd dat ik jullie niet meer zag.
We waren er namelijk al om 11.15

Nou mijn verslag van vandaag.
Zoooo super trots op nada!! Ze heeft ondanks dat ze het toch wel heeeeel erg spannend vond allemaal (banners, alleen in de grote bak, mensen aan de kant, kantine aan de lange zijde), super gelopen!! Helaas een 0-score vanwege een schrikstop op de cirkel. (ze zag ineens daar mensen op de korte zijde zitten en schrok daar zo van, dat ze abrupt een stop inzette). Jammer, maar we zijn weer een mooie ervaring rijker. Zo leren we steeds meer bij. Voor de rest had ze het super gedaan, spins super, wissels super, stops goed en rollbacks ook weer top!
Ondanks de stress van madam, de coaching van wendy, mn opgelopen blauw oog pfff, ben ik echt heel blij met deze ronde! Super trots op me meisje! op naar de volgende leerzame dag! :D

Afbeelding

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 17:02

Dus super geslaagd weekend voor Cyann, en ja spin till you win is gewonnen door Cyann! Mega trots mag je wezen op June en je dochter!
Hopelijk gaat het wat met June der Kogel?? Hoe gaat het met Nirvana ondertussen?? al wat beter? Jammer dat June bij jouw wat minder ging Nancy !!

Super Bimmetje dat het zo goed ging ondanks haar schrikreactie! Dan ligt het niet aan haar maneuvers das heel goed, de knopjes zitten erop!
Blauw oog??

mvg Glenn
Laatst bijgewerkt door Wetsernfriek op 23-06-13 17:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 17:02

wauw geeft zo'n meiske je toch maar mooi het nakijken :)) Geweldig zeg! Supergave plaque ook, en dat gezicht erbij :D Hopelijk is de wond gauw weer dicht.

Niet eens jammer dus, maar alleen maar fijn dat Nada het zo goed deed +:)+ Goeie merrie!!!
Hoe vaak komt ze op ander terrein?

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 17:10

ja precies marije! hihi :D
Dit is voor nada de eerste keer geweest op vreemd terrein. (op wendy na dan)
Maar echt ik ben heel trots op haar. :j

Glenn, nou het zat zo.
Ik was aan het losrijden, toen bleek dat het verplicht was om de nummers al opgespeld te hebben. Dus vriendlief gaan halen, spelden gekocht bij adje en hij was bezig op die spelden aan de nummers te maken en ik stap net op dat moment af. Valt ineens dat nummer op de grond. Nada schrikt zo erg, dat tijdens het afstappen, zij schrikt en haar hoofd dus omhoog gooit, zo tegen mijn jukbeen in me gezicht. Poeh, zag even sterretjes, maar moest nada gerust stellen want die was ook aan het flippen. Gerust gesteld en nummers opgespeld en weer verder gegaan. Dus blauw oog vanwege vallend nummer. Yup das nada. :P

Heb trouwens nog wel een aantal complimentjes gehad van andere ruiters. Dat is een Arabier of niet. Ja dat klopt. Heb je goed gezien. ;)
Goh ik vind het zo knap! Ze doet het allemaal zo mooi en goed!

Dank u, dank u, _/-\o_ :D
Laatst bijgewerkt door Bimmetje op 23-06-13 17:11, in het totaal 1 keer bewerkt

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-13 17:11

Go Cyann, go Cyann, go Cyann!!!! *\%/* *\%/* *\%/* Hahaha, jeugd heeft de toekomst! Wat zullen jullie trots op haar zijn en terecht! Wel poedersuiker van June, maar wijs besloten, hopelijk komt ze er met wat schaafwondjes goed vanaf...

Jes, toppertje! Wat een gave bak zeg, echt HUGE!!!!! :wow: Gaaf om in te rijden en prima om je meidje te kunnen scoolen!

Bimmetje

Re: Western Arabieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 17:13

Ja precies yildiz! Vond ik ook! :D

Nancy, weet jij waar je de foto's kunt bekijken die gemaakt zijn tijdens het rijden?
Die fotografe?

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 17:18

Dan zijn we elkaar denk ik net mis gelopen Jes...Ik had gezien dat je ergens achteraan moest starten, dus ja....toen wij inmiddels thuis waren en alles aan kant hadden, moest jij nog starten volgens de livescore. Maar top zeg dat ze op zich zo lekker ging. Heb je toevallig nog de score sheet bekeken??? Soms schrijven ze door...iig tot de nul score en kan je daar toch nog e.e.a. uit halen of je score doorbereken zonder die spontane stop actie. ;-)

Ja lekkere mega bak he...haha. Zoek paard met ruiter ;-) Heerlijke ervaring nietwaar!!? En ik vind de sfeer ook altijd zoooooo super. 1 grote familie! Oh ik lees nu net je nieuwste bericht...waarmee dit dus duidelijk bevestigd wordt. Nul score of niet, met zo'n compliment kan je dag niet meer stuk!!! Heb je het op film??????? :P

Ja die had je ff ter plekke moeten bekijken!! Online kost het duurder omdat ze dan een map moeten maken, ze zetten ze niet meer zomaar online. Het is van diegene die de Quarter ook maakt. Ik zoek het straks wel ff op. Anders ff bea mailen dat je het niet wist dat je het daar kon bekijken etc.

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 17:24

Bea? Wie is Bea....
Nee dat wist ik idd niet! Vind ik echt heel jammer!
Dan maar duurder betalen als er een mooie tussen zit! ;)

Nee helaas geen film. hihi Nou die schrikstop was meteen toen ik links de cirkel op moest na de spins, dus was meteen aan het begin. Daarna ging het hartstikke goed. Ja wel wat angstig nog, maar nog net iets meer naar binnen gesteld en toen ging het beter en ging ze er wel goed langs. Maar op zo'n momenten word ze echt nog even wat erg onzeker van zichzelf, daar moet ze ook doorheen. Maar we zijn op de goede weg al zeg ik het zelf! :D

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 17:31

http://www.troullioud-fotografie.nl/
Bea Verselewel de wit hamer
mail zie website. Daar zie ik trouwens Jose (is een hij) als aanspreekpunt staan, dus wellicht aan hem richten. Kosten worden wel in mindering gebracht bij bestellen.

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 17:51

Ik heb al een mailtje de deur uit gedaan!
Thnx Nancy! +:)+

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 19:08

oei Dat is jammer dat Nada zo verschoot van de nummers en dat je op via deze weg een blauw oog op liep! Al bij al dus een super geslaagd weekend ondanks deze kleine foutjes! Ze doen het goed die reiningbieren!

mvg Glenn

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 22:43

haha die glenn ook met zijn uitspraken Reiningbieren!
Ik zie het alweer helemaal gebeuren:
"dit is toch een arabier?" antw: "nee, dit is een reiningbier" _O- :+

Vroeger zei ik ook altijd dat ik een volbloed arabier had en een roteb volbloed.
Oftewel een pure vuilnisbak zonder papier. Roteb was de plaatselijke vuilverbrandingsfabriek. :D

canisia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 10:01

Waaauw wat een geweldig nieuws allemaal! Suuuper gefeliciteerd voor Cyan!! *\o/* En jes wat kan jij trots zijn op nada zeg! Echttt trots op de arabiertjes!!! *D

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-13 21:29

Echt wel! *\o/*

Zeer onverwacht vandaag gehoord dat ik vrijdag op vakantie ga met hubbie en de kids naar Bella Italia. Dus geen DAWRA weekendje voor ons... -O- Maar goed, ben natuurlijk wel heel blij met deze verrassing en eerlijk gezegd zijn we er wel met z'n allen aan toe ff er tussen uit.
Iedereen in ieder geval heel veel plezier!

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 23:57

Zo zeg, dat is ff lekker, met dit oliebol weer hier!! have fun! Ikke is jaloers
:j

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 23:59

Oh wat jammer dat je er niet bent maar wel toffe verrassing!!

En wat een super knappe arabjes weer afgelopen weekend.

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 08:56

Wat heerlijk Yildiz, geniet ervan!

Ik ben er zelf ook alleen zaterdag, want ik heb geen vervoer voor Daan en het loopt me hier af en toe een beetje boven het hoofd, dus even een dagje om de sfeer te proeven en dan weer naar huis.

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 09:28

oooh yildiz wat lekker!! Genieten hoor!
Ikke ook jaloers en gaat naast Nancy zitten. :P

canisia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 11:37

Aah jammer yil!! Maar wel begrijpelijk, het weer hier is niet bepaald geweldig zeg.. Hopeloos.

Marije, jij woont zeker niet in de buurt van Brielle? Ik weet dat Anja met een leeg plekje in haar trailer rijd! :) Wij zouden eerst een van die van ons bij haar erbij zetten, omdat we geen auto hadden die 2 paarden kon trekken. Maar inmiddels hebben we die wel, dus zijn wij voorzien.

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 11:41

Nee helaas: Brielle en mijn huis scheelt zo'n 180 km... :))

Maar dan nog, het kost mij altijd veel energie om een heel weekend met zoiets bezig te zijn, hoe gezellig en hoe leuk het ook is. En het is nu vreselijk hectisch op het werk dus ik probeer wat spaarzaam te zijn met de energie die ik heb :)

canisia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 11:58

Hehehe aaj dat wordt hem dan sowieso niet. Wel jammer! Maar zeker begrijpelijk, het weekend is super gaaf, maar kost voor jezelf en je paard een hoop energie. En het is niet de bedoeling dat je er zelf aan onderdoor gaat ;) Wel super leuk dat je er zaterdag wel bij bent! *\o/*

Ik moet nu nog even 2.5 dagje hard leren voor een herkansing van volgende week, en dan donderdag middag spullen inpakken! Vanavond nog een buitenritje en dan hebben jut en jul woensdag en donderdag rust om vast voor te slapen voor ponykamp :P

StalBerguil

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 13:39

Mooie foto's voorbij zien komen en leuke verhalen over mooie dagen en top scores met diverse biertjes :)
Hopen dat het snel weer goed komt met je paardje Countree en wat super van je dochter !
Canisia, sterkte met leren !!
Yildiz, heerlijk vooruitzicht en hopen op een beetje meer zomergevoel dan hier :D
Oei Bimmetje...pijnlijk !

Sinds vorige week is het echt bagger weer les ging niet door ( zwemrijbak) en enorme onweer gehad ! Nu is het ook echt koud buiten, we hadden vanmorgen een oefenalarm op het werk en na het verzamelen kreeg iedereen ijs :( met dit weer nat, koud, regen en dan ijs bbbrrrr :+
Hoop toch dat we nog een beetje een soort van zomer krijgen Haron stond gister te rillen in de weide. Belarus en Djalila komen al helemaal niet onder hun afdak vandaan..stel je toch eens voor water, koud en nat maar goed ik denk er net zo over.. ben ook wel toe aan een beetje warmte.

raven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 13:40

Zo wij zijn ook weer een beetje bij gelezen.

Ondertussen getouwd en op vakantie geweest nu weer na 8 weken aan het werk en bah wat valt dat tegen zeg. De paarden zijn in de revisie osteopaat geweest en vandaag bij de tandarts dan kunnen we van de week weer eens gaan kijken om te gaan rijden. Dit is al een hele poos niet geweest vanwege alle toestanden thuis.

Voor ons dus ook geen weekend dawra.

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 21:42

Haha ja Joyce zo kan je het ook noemen GETOUWD!! weer eens wat anders dan aan de ketting :+ _O- Ook hier gefeliciteerd.

Gaat wel goed hoor met June. Gelukkig niet dik geworden, dus ziet er goed uit.

Jes hoe is het met je blauwe oog? Daar nog wat aan overgehouden? Trouwens wil je koekje? Aangezien je naast me zit ;-)

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-13 21:47

Nogmaals gefeliciteerd Joyce (en Patrick natuurlijk!). Op naar een zonnige en liefdevolle toekomst! En weer lekker kunnen rijden is daarvan een mooi begin!

Fijn dat t meevalt met June! Jes ben jij nog beetje toonbaar?

Thanks meiden! Ben er ook echt aan toe. Wat jij zegt Marije, zo herkenbaar! Hier ook super druk op t werk, kids en alles er omheen. Die laatste loodjes zijn echt loei zwaar! Nog twee dagen volhouden en dan hopelijk genieten en op zoek naar de zon! Als ik m vind neem ik m mee terug ok!