[HK] Het Arabische sprookjespaard: Deel III

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Letizia

Re: [HK] Het Arabische sprookjespaard: Deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 22:32

Ja doei, dat schijtkanon kakt hem gewoon vol in een nacht hoor _O-

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 22:37

Heb je het over Djuun? :')

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 22:38

Nee, over het konijn _O-

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 22:44

Letizia schreef:
Nee, over het konijn _O-

Wie weet wie er allemaal 's nachts komt buurten _O- Ik zie het nog wel eens voor me dat er een ontsnapte kip ofzo bij Djuun gaat wonen _O-

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 22:53

@Lilian, haha, goed gedaan!! +:)+ _O-
Zo heb je wel gelijk alles gehad en kan het volgende keer alleen maar rustiger gaan.

Jeanette, wel fijn als ze zo punten, weet je tenminste waar je aan toe bent en ook nog winst!

Leuk Kat, dat je ook naar de poown gaat zondag.

Ging vanmiddag uitmesten, toen begon Fuego een beetje erg wild te doen in de stal (ja, ze kunnen overal lopen maar willen persé in de stal lekker in de weg staan) :roll:
Dus ik heb de wildebrassen maar even de bak in gestuurd, dat vonden ze eigenlijk iets te nat maar na een paar rondjes zijn ze helemaal uit hun plaat gegaan. 8)7
De modder zat op zijn voorhoofd en rug.

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 23:07

Hahaha wraak actie omdat je ze naar buiten hebt gezet :P

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 23:22

Als mij iets overkomt mag Noah in overleg naar het meisje dat al heel erg lang les van mij heeft, en hem ook verzorgd en gereden heeft toen ik mijn been gebroken had. Meisje en haar ouders en broertje zijn super voor/met paarden, dus ik maak me daar weinig zorgen om. Mijn moeder weet zat van paarden, ze heeft zelf tientallen jaren gereden en verzorgpony's gehad. Maar die heeft echt geen tijd om Noah dagelijks te verzorgen, rijden op hem gaat niet want daar is hij te klein voor en de rest van mijn familie rijdt niet.

Vandaag had ik het dus ZO druk dat ik alweer geen tijd had om te rijden, bijrijdster had afgezegd ivm toetsen en stage liep uit en de bus kwam te laat dus ik miste de trein en ik moest nog les geven om kwart voor 8 etc. etc. Dus ik had in mijn lichtelijke paniektoestand iets op twitter gezet over mijn tijdnood, toen belde de moeder van dat meisje op en zijn zij gekomen zodat ze Noah voor mij kon rijden :) Zó fijn zulke mensen!! :D

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 23:35

Bonjoy schreef:
Hahaha wraak actie omdat je ze naar buiten hebt gezet :P

Die modder is niet zo erg, het is gewoon nat zand, ze worden er lekker schoon van. :j
Ik zag hem al zo onder het afdak staan de hele tijd, ik dacht al: "Is ie wel in de bak geweest?" maar nee hoor, hij had gewoon geen zin in die regen....en ging lekker keten in de stal. :')

Owja, als ik doodga mag mijn man erop rijden. :P
Nee, dat moeten ze zelf maar uitzoeken, ik kan wel zeggen dat mijn dochter verder kan gaan met Fuego maar je weet niet of ze daar zin in heeft...
Anders mag hij terug naar Patricia, zijn verzorgster toen hij bij de fokker stond. :j
Zosja blijft waarschijnlijk gewoon bij de geiten.

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 08:58

Wow 2 dagen niet geweest en ruim 10 pagina's erbij :wow:

Heb er eerlijk gezegd nog nooit over nagedacht waar Ludo heengaat als ik er plot niet meer zou zijn..

Beetje hectische dagen geweest, maandag een lange en drukke schooldag. Gisteren ochtend wer dik gebeld door mijn moeder vanuit Egypte dat mijn vader opgenomen is in het ziekenhuis. Dus al met al beetje druk geweest en gisteren er natuurijk totaal niet bij met mijn gedachten!

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 09:08

Nicky wat vervelend van je vader.. Hopelijk is het niet te ernstig.

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 09:11

Hij heeft sinds zaterdag een buikgriep, waarschijnlijk door het verkeerde eten, en hij is maandag op dinsdag nacht een aantal keer weggevallen waarop ze dus met iemand gebeld hebben en hij opgehaald is. Hij heeft nu uitdrogingsverschijnselen en krijgt medicijnen tegen de diaree en hij heeft een lage bloeddruk. Gisteren overdag ging het nog niet zo goed, gisteren avond werd ik gelukkig gebeld door mijn moeder met goed nieuws, het ging heeel langzaam ietsje beter :j Maargoed het blijft eng dat hij in het buitenland in het ziekenhuis ligt en dat mijn moeder een soort van alleen is. Gelukkig mocht ze vannacht in het ziekenhuis blijven. Later op de dag belt ze weer om te vertellen hoe het gaat.

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 09:12

Ja, waren ze op vakantie? Fijn dat het al ietsje beter gaat, ik kan me voorstellen dat het feit dat hij en je moeder nou in het buitenland zitten niet zo fijn is.

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 09:23

Ja ze zijn nog steeds daar, ze zijn donderdag avond kwart over 8 geland en zatermorgen is zij ziek geworden.. Positief gezien zou het nog ongeveer t/m het weekend duren voordat hij helemaal beter is en dan hebben ze gelukkig nog 1,5 week om toch nog een beetje vakantie te hebben

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 10:27

Ik heb laatst Dos ook maar eens op mijn naam laten zetten :)

Als ik er niet meer ben, hoop ik dat Ely terug kan naar de fokker. Die kan het meest fantastische nieuwe baasje voor haar vinden denk ik.
Met Dos en Doortje heb ik er nog niet over nagedacht eigenlijk... Teveel paarden :P

Heerlijk als je zulke mensen hebt die je helpen, Tamara! Ik heb ook zo'n geweldige verzorgster, als ik onverhoopt niet kan, laat zij zo ongeveer alles vallen en gaat naar stal <3

Beterschap voor je vader, Nicky!

Gisteren zo gelachen om Doortje, ze is zo komisch :D Ik had haar en Dos even in onze grote paddock gezet (zand rent wat makkelijk dan nat gras). Ik klik haar los en zie zo dat kleine plumeau-staartje op haar rug gaan (showmodus AAN). De eerste mooie drafjes gezien en daarna ging ze keihard rondgalopperen, zelfs haar oren in haar nek, want dan ga je harder :j En als je van kant wisselt, dan doe je dat met mooie galopwissel, logisch toch?
En Dos? Die staat rustig bij het draadje te wachten tot haar kind klaar is en ze weer naar stal kunnen, want Dos heeft altijd honger :x

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 10:29

Haha wat leuk Annika :) toevallig niet gefilmd?

Beterschap voor je paps Nicky :(:)

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 10:31

Het was helaas donker, dus foto's of filmen ging niet

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 10:53

Haha wat leuk Annika! Leuk he als ze zo los gaan!

Dankjewel :)

lilskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 11:26

Beterschap met je paps Nicky! Gaat het alweer wat beter?

lilskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 11:27

@Miranda: thanks! Zondag mag ik weer, en ik moet zeggen dat mijn zenuwen voor mijn gevoel minder zijn :)!

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 11:29

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 11:31

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 11:34

Lilskie, ik heb verder niks meer gehoord maar dat was goed. Als mijn moeder niks meer zou laten horen zou het of stabiel blijven of beter gan. Vandaag belt ze me sowieso nog eventjes. Dus ga er vanuit dat het goed is nu :j

Wat een leuk ding Annika! :D

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 11:39

Gaaf beest, alleen jammere dat ie zo klein is....

Ik zit nu bij een hoorcollege over de arbo. Gaat naast de agrarische bedrijven ook veel over de paardenhouderij, best interessant :)

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 12:22

Wat een leuke pony idd!

Vervelend van je vader, hoop dat het gauw beter gaat :(:)

Mijn ouders zorgen voor mn paarden als mij iets overkomt. Mochten ze er met Umoyax niet uit komen, kan een goede vriend van mij heel goed met hem overweg (redelijk beginner met paarden maar karakters klikken gewoon). Nas maak ik me sowieso niet zo veel zorgen over, das een lieverd en desnoods zou ze altijd terug mogen naar Paola denk ik..

Gisteren Umoyax weer even gelongeerd, hij was hartstikke druk maar zoooo braaf!! Ben echt vreselijk trots op hoe hij het oppakt. Hij is intussen enorm trots op zichzelf, en staat verder heel kalm in zn paddockje een beetje op te scheppen tegen de andere paarden :))
:+ Nja. Het idee was en is dat hij zich kalm houdt, en dat lukt :D

En van de week aan het hangen op Nas geweest! Nog steeds geen zadel hier maar ze gaf aan dat ze stapje verder wilde... Deed het heel erg goed, zelfs klein rondje gelopen met mij hangend over haar rug :D

Wie gaan er hier eigenlijk allemaal naar Parijs eind vd maand? :)

Zo, nu eerst effe snert opzetten....t is er wel weer tijd voor :D

lilskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 12:53

Poeh.. wat gebeurt er met je paard als er jou iets overkomt.. Ik heb hier echt geen idee van. Ik hoop dat mijn ouders of andere nabestaanden hier een beslissing over kunnen maken. Stel dat ik morgen dood neerval weet ik wel zeker dat een vriendin van mij de zorg over haar overneemt, maar ik kan haar niet zomaar met nog een paard opzadelen. Dus ik weet het serieus niet. Lijm van laten maken? :D Hihi.